Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Ik snap echt niet dat mensen hun tijd daaraan verdoen, en geloof me, ik ben Echt Heul Ruimdenkend....
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, dat ik het niet op volgorde geüpt heb.
zullen ze wel verwijderen zodra ze online toch (de angels)?
Lijkt me wel Jazz..

Dus morgen tegen de lunch?? :-)
Morgen rond 23 uur lijkt me waarschijnlijker...
oe zijn ze écht zó traag hier? jeetje ik vang her en der wel eens op dat het er niet beter op wordt allemaal, maar dat is wel echt slecht. Die mensen krijgen toch gewoon betaald of niet, het is toch geen hobby-site die op vrijwilligers draait?
Volgens mij loggen ze 1 x per dag in om te bannen en te wissen..That's it.. Of ze er voor betaald krijgen? Geen idee..
ah oke. dat is inderdaad erg weinig.

ben jij dat op het plaatje? sexy foto hoor. :-)
haha, nee hoor.. Ik zou willen dat ik het was!

Hmm ik heb er wel eentje die ik zou kunnen gebruiken..

Maar daar zou ik nog een paar nachtjes over moeten slapen.. die is best heavy zalk maar zeggen
Rooss kent hem wel.. laat haar wel oordelen of hij hier kan of niet
wat is er heavy aan Sensual? Mij is niets te gek
uhh nou een Sense in haar nakende nixie met de handen van minnaar als bedekking vind ik toch best heavy hoor!
True...! Niet doen dan Sense.
hoewel ik hier pas 4 dagen rondsnuffel, valt het mij dat de meeste vrouwen hier heel erg trouw zijn aan hun minnaar...

Grappig om te lezen dat hoewel de relatie met nr 1 'open' wordt genoemd, men een grotere verbondenheid voelt met nr 2, wanneer we het specifiek hebben over 'trouw zijn aan'. Ik hoor niemand over nr 3 of nr 4

Wat zit hier achter? Complexiteit van het dubbelleven?
Gelukkig beide niet herkenbaar hoor.. dus totaal geen gezichten er op en foto nog wat extra bewerkt .. Maar zo'n niets zeggend plaatje als hiernaast past hier veel beter.

Trouwens.. Timmy. Zo te zien is jouw plaatje gelukt.

Vertel eens.. wat heb jij met aandelen?
Ik weet dat er meerdere rond wandelen met een nr 3 of ook nog een nr 4

Ik ben idd erg trouw aan mijn eerste en enige minnaar, nu zo'n 2 jaar bijna.
Dat houd ik nog even voor mijzelf Sense....:P
je hebt gelijk hoor, ik zou die foto lekker voor jezelf houden en daar van genieten....! Wel spannend dat jullie zelfs samen foto's hebben..!
We hebben er nu nog 1, .. de rest heb ik weggegooid. Degene die gemaakt zijn waren met mijn phone of camera, zodat ik de regie in handen had zeg maar.. Maar om er nu een album van aan te leggen.. nou nee..
Ik ga trouwens naar mijn bed... morgen weer op tijd op!

Sleepwell!
oh jullie zijn er nog!

ik zat even vastgeplakt aan een Youtube scherm. en kom nu tot de conclusie dat het toch echt bedtijd is.

dus, slaap lekker!

ps. ik zou ook niet zo'n persoonlijk, ook al is het dan onherkenbaar, plaatje hier neerzetten Sensual. Hoewel het op zich wel leuk is... op fcebook ga ik ze ook niet zetten, hier kennen ze me tenminste niet, haha.
Iedereen lig zeker te pitten nu ik een pauze gaat inlassen.

Lig er nog iemand te sexen?

Vertel maar rustig tegen catootje,alleen ik lees mee ;)
Goede morgen!

Tjop tjop je bed uit!

Lui zooitje hier;)

Iedereen een fijne dag en alvast fijn weekend met of zonder van die stomme kruisjes *grijnz*

Dag!
quote:Rooss4 schreef op 20 mei 2011 @ 00:03:

Jahaa, het hekje zat weer es niet goed dicht.. ik dacht al, wat tocht het hier! Ik moet eigenlijk vreselijk naar bed... morgen weer een date maar ik heb toch nog helemaal geen zin!!

Najaa Rooss!

Goeiemorgen allemaal!
Ja hoor, ik ben ook wakker.

Goedemorgen

Timmy je plaatje doet het eindelijk, wat goed!

Maarre......niet echt een spannend plaatje
A dirty mind is a joy forever

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven