Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Meisjes toch, Rooss had geen zin in slapen, hahahaha!! Maar ik snap de verwarring!

Natuurlijk heb ik gotsgruwelijk veel zin in mijn date(s)!!

Sense, nee lief... het is een mooie foto maar daar zou ik géén ava van maken hier als ik u was!

Timmy, ik had bij jou ook wel een wat spannender plaatje verwacht!

Catoo wat zijn we vroeg mens!

Eeeeh waarom zijn al die maffe topics nog niet weg??

O mogge trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!
Goedemorgen Rooss!

Ik donder bijna van mijn stoel af...
Mogge donder.

Waarom o waarom "uppen" die lui die stomme topics toch steeds... dat snap je toch niet?

Eén wonderschoone morgen weledelnaaktgeboren mevrouw Zaritee (ja, ik had even zin om plechtig tegen je te doen) waarom donder je van je stoel??
Ook goedemorgen donder!
damessssssssss
Sjeezus Rooss, waar heb ik dat aan verdiend?

Waarom? Eh.. dat vertel ik je elders wel eventjes..

Donder, u riep?
Gewoon, omdat je Zaar bent, Zaar... soms zijn meer redenen gewoon niet nodig.

O waar moet ik naartoe? Iets met slaap of moet de mailbox wagenwijd open??
Mogguh!

@ Rooss, zo wakker was ik ondertussen ook.. Tja dat heb je he als er eindelijk eens een mooie foto van je is ;)..

Sense heeft haar project afgerond en gaat het zo inleveren.. !
quote:Rooss4 schreef op 20 mei 2011 @ 09:33:

Meisjes toch, Rooss had geen zin in slapen, hahahaha!! Maar ik snap de verwarring!

Natuurlijk heb ik gotsgruwelijk veel zin in mijn date(s)!! had hier vast nog niet genoeg koffie op dat ik het een beetje raar las
Goed zo Sense, hoe is het met de vingertjes?

MrsT... ik mag hopen dat je litertje ondertussen lekker gevallen is?

Ik moet een broodje eten maar daar heb ik toch helemaal geen zin in? (ja, ik zal mezelf voortaan wat duidelijker formuleren). En ik moet rennen maar mijn linkerkuit doet niet helemaal wat ik wil..
Bij zere kuiten niet doen! En goed strekken bij het lopen!

Zooo, wat is het mooi weer! Ik moet iets nuttigs doen, maar daar heb ik geen zin in!!
Bij het lopen? Bedoel je na het lopen of voor het lopen? En waarom mag ik niet rennen met een zere kuit, het voelt als spierpijn maar dan nét een tikje heftiger zeg maar. Ik wil niet eigenwijs zijn, zeker ivm volgende week maar het voelt ook niet goed om niét te gaan rennen!
Omdat heftige spierpijn in je kuit op overbelasting kan duiden. Je flink laten masseren en pas als je weer pijnvrij kan wandelen, voorzichtig opbouwen.

En strekken na warming up! (of met je tenen op de trap gaan staan en dan je hakken naar beneden duwen, dan rek je je kuitspieren ook weer op).
Ja, het voelt idd als overbelasting. Dat rekken en strekken op de trap ken ik inderdaad.

O ik moet gemasseerd worden?

KATER, lees je het?? Ik moet gemasseerd worden!!!!!
Ja, ik dacht, ik zeg het nog maar ff. De snelste weg naar herstel is regelmatig en langdurige massage. Maar dan alleen van de kuit he!
Met jou kan ik praten!

Eeeh, alleen van de kuit, weet je dat nou wel helemaal zeker? Sla anders het handboek er nog even op na!
kan ook zijn dat ik zomaar een lettertje teveel getypt heb

Ik wil een kruis!!
waarom zijn sommige mensen zo ontzettend dom????

Heb net al de 3e neiging om iemand even de les te lezen onderdrukt, gelukkig vandaag 2 uur eerder weg
Goedemiddag allemaal! Mag ik ook meekletsen?
Natuurlijk mag dat!

Welkom hier en klets maar raak. Wat ga je ons vertellen?

Zonnetje hier, zowel buiten en ook wat binnen.
Zeb stuur mij dan ff wat van jouw zonnetje! Pffffff sommige mensen zijn echt blonTTT (ja met 3dubbel T)

welkom! En klets lekker mee!
goeie middag allemaal, ik meld me ook nog even

tuurlijk mariposa, gezellig.

Ik denk dat we het met z'n allen wel leuk zouden vinden als je jezelf een beetje voorstelde, zou je dat willen doen voor ons?
*weerkaatst zon ergens heen en hoopt dat het aankomt*
Wat wil je allemaal van me weten? Vraag en ik zal (voor zover mijn privacy niet in het geding komt ) antwoorden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven