Kreunt jouw man?

11-06-2020 19:50 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het een algemeen dingetje dat mannen amper kreunen tijdens de seks of is de mijne toevallig een stille genieter?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het een algemeen dingetje is. Heb nog nooit een kreunende man gehad in bed, behalve op't laatste eens een zachte zucht. Verder nog nooit klachten gehad, integendeel, dus ligt niet aan de "kwaliteit".
leeg
.
anoniem_395854 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 23:11
99.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een kreunende man. Niet zo uitbundig als ikzelf, maar zeker geen stille genieter.
Ik vind het wel sexy!
Alle reacties Link kopieren
Wat een kutquote.

Mijn lief is iets stiller in bed dan ik, al merk ik wel aan hem dat hij steeds wat meer geluid gaat maken, in elk geval behoorlijk veel meer dan een poos geleden. De seks wordt steeds lekkerder, passioneler en ook aan andere zaken merk ik dat hij er steeds meer van geniet.

Ik heb ook een soort brandweersirene in bed gehad ooit. Vreselijk!

Mijn bedpartners kreunen over het algemeen wel trouwens. Ik ben verbaasd te lezen dat al jullie mannen zo stil zijn!
...
Alle reacties Link kopieren
internet via Elgar schreef: Kreunen, lieve mannen, is ook niet altijd een goed teken. Want de helft van de vrouwen faket op deze manier een orgasme.
Een orgasme van een vrouw is herkenbaar niet?
nvm offtopic
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
11-06-2020 20:01
Wat een kutquote.

Mijn lief is iets stiller in bed dan ik, al merk ik wel aan hem dat hij steeds wat meer geluid gaat maken, in elk geval behoorlijk veel meer dan een poos geleden. De seks wordt steeds lekkerder, passioneler en ook aan andere zaken merk ik dat hij er steeds meer van geniet.

Ik heb ook een soort brandweersirene in bed gehad ooit. Vreselijk!

Mijn bedpartners kreunen over het algemeen wel trouwens. Ik ben verbaasd te lezen dat al jullie mannen zo stil zijn!
Wel, 't is niet dat er geen geluid is komt, dat zou ook maar raar zijn. Alleen, in vergelijking met mezelf, is het bij de partners die ik tot nu toe had vooral gezucht en minder met stem. Dus meer gehijg dan gekreun zeg maar :rofl:
leeg
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee, ik hoor hem niet omdat ik zo aan het gillen, kreunen, krijsen en op de muren aan het slaan ben.
Ik heb wel eens het verzoek gehad om ook eens wat geluid te maken. :hihi:

Ben me er eerlijk gezegd helemaal niet bewust van dat ik geen geluid maak, ik ben druk met andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Nou! Als ik weer eens veel teveel gekocht heb.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
11-06-2020 20:09
Ik heb wel eens het verzoek gehad om ook eens wat geluid te maken. :hihi:

Ben me er eerlijk gezegd helemaal niet bewust van dat ik geen geluid maak, ik ben druk met andere dingen.
je telefoon? Filmen? De afwasmachine? Trombone spelen?
Sommige kreunen maar veel ook niet hoor. Wat wel veel mannen doen is beetje dirty talk, oh wat ben je lekker, vind je dit lekker schatje, en richting klaarkomen ook even kreunen en ik kom/ik ga klaarkomen zeggen.
Andersom heb ik trouwens ook wel eens gehad dat het wat mij betreft wel wat minder mocht. Als het drie straten verderop nog te horen is dan wordt het wel een beetje gênant, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
11-06-2020 20:01
Wat een kutquote.

Mijn lief is iets stiller in bed dan ik, al merk ik wel aan hem dat hij steeds wat meer geluid gaat maken, in elk geval behoorlijk veel meer dan een poos geleden. De seks wordt steeds lekkerder, passioneler en ook aan andere zaken merk ik dat hij er steeds meer van geniet.

Ik heb ook een soort brandweersirene in bed gehad ooit. Vreselijk!

Mijn bedpartners kreunen over het algemeen wel trouwens. Ik ben verbaasd te lezen dat al jullie mannen zo stil zijn!
Anders wordt het kind wakker dus we neuken hier in stilte
Plaats eens een geluidsfragment
Alle reacties Link kopieren
Zou dat niet te maken hebben met het feit dat mannen meer fysieke inspanningen leveren? Als ik bovenop man zit en ik ga op mijn hurken zitten (hallo bovenbeenspieren) dan maak ik ook een stuk minder geluid, omdat het best ‘zwaar’ is. Mannen maken volgens mij meer geluid als ze kunnen ontspannen (bv tijdens het pijpen).
Gelukkig wel, anders lig ik in m’n eentje herrie te maken 😇
Fijne combi van dirty talk en kreunen, ik vind een stille man niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Elgar schreef:
11-06-2020 19:57
Quote van internet:

Vrouwen kreunen en schreeuwen tegenwoordig harder dan ooit in bed. Vrouwen doen dat overigens met meer decibellen dan de man in het spel. En dat heeft een reden, zo blijkt uit onderzoek. Een vrouw probeert zich namelijk met haar gejubel te binden aan een man. Het heeft dus een sociaal aspect. Vrouwen willen hun partner het gevoel geven dat ze het goed doen, dat hij mag klaarkomen, dat het pret in bed is. Want, zo stellen experts, vrouwen maken helemaal niet het meeste geluid tijdens hun eigen orgasme. Natuurlijk zeggen we wel iets om duidelijk te maken wat we lekker vinden, maar het is niet de reden dat we echt veel meer geluid maken in bed dan mannen doen.

We krijsen het eerder uit om het orgasme van onze mannen te stimuleren. Zeker 66 procent zegt dat dit dé reden is dat ze roepen en tetteren in bed. Zes op de tien vrouwen kreunen om hun partner op te winden, terwijl maar de helft van de mannen dit doet. Zij kreunen ook om de ander wat meer zekerheid te geven, maar vooral omdat… Nou ja… Ze dat zelf leuk vinden.

Kreunen, lieve mannen, is ook niet altijd een goed teken. Want de helft van de vrouwen faket op deze manier een orgasme. Slechts 20 procent van de mannen gebruikt wilde oergeluiden om te laten denken dat het hoogtepunt is bereikt.
Dan heeft die schrijver nog nooit een vrouw echt laten klaarkomen of als het een schrijfster is, is ze nog nooit klaargekomen, ik kan dat nl echt niet in stilte , ik ben juist stil als ik bijna kom.
Alleen bij klaarkomen en tijdens het pijpen een beetje gezucht misschien twee keer mmm
.
anoniem_395854 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 23:12
99.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
"me" man geeft geen kick...."me" second love daarentegen, glasschade bij de buren zeg maar :proud:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik was zelf ook stil in het begin van onze relatie, enkel het standaard gehijg dan. Maar ik ben wel toegenomen in decibels over de jaren, geen idee hoe dat gekomen is.

Ik vind een man die kreunt enorm geil, hoeft niet zoals een vrouw te zijn, maar toch een beetje. Dat geeft naar mijn gevoel wel bevestiging dat het goed is.
Hoewel hij mij ervan verzekert dat het goed is en dat geloof ik dan ook weer wel als ik zie hoe snel hij paraat staat elke keer.
Maar als ik bovenop zit vind ik de man wel wat passief overkomen als er geen geluid bij is, dat maakt me wel een tikkeltje onzeker dan waardoor ik sneller weer switch.
Alle reacties Link kopieren
Hij kreunt zachtjes, hijgt, vertelt me hoe lekker ik ben en als dat allemaal niet aan de orde is zit zijn tong in mijn mond.
Een man die laat merken dat hij het/mij lekker vindt... ik vind dat toch wel een groot deel van de pret eigenlijk!
...
Alle reacties Link kopieren
Elgar schreef:
11-06-2020 21:06
Ben zelf vrouw en kom zeer regelmatig klaar, maar ik ben redelijk rustig, zeker wanneer ik masturbeer.
Als ik het zelf doe is het een bijna-zakelijke handeling, wrijverdewrijfwrijf en dan hop, verder met stofzuigen.

Als hij mij klaarmaakt ga ik bijna dood.
Het verschil is immens.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
11-06-2020 21:50
Als ik het zelf doe is het een bijna-zakelijke handeling, wrijverdewrijfwrijf en dan hop, verder met stofzuigen.

Als hij mij klaarmaakt ga ik bijna dood.
Het verschil is immens.
Waarom doe je het dan zelf eigenlijk?
Vond het door jou beschreven verschil zo groot, vandaar mijn vraag.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven