Kritiek op vollere vriendin

08-04-2018 23:32 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal
Ik heb sinds een half jaar een vriendin, hartstikke gezellig echt een leuke meid. We zijn allebij helemaal in love alleen het punt waar ik af en toe moeite mee heb is kritiek van andere op mijn vriendin. Ik val op vollere vrouwen en mijn vriendin is ook voller als gemiddeld ( ze is 1.76 en 91 kg ). Ik val erop ze heeft een mooi gezichtje en wat voller lijf maar de kritieken die ik hoor van vrienden dat ze bijvoorbeeld te dik is, dat ze af moet vallen etc. En ook van familie of het wel goed gaat met haar gezondheid en als ze een strak shirtje aan heeft of een naveltruitje waar haar buik te zien is dat ze hoofdschuddend zitten te kijken en zitten te roddelen dat het echt niet kan.

Het is makkelijk gezegd om niks van aan te trekken maar familie en hele goeie vrienden daar trek je je toch wat van aan.

Iemand enig idee hoe ik hiermee moet omgaan?
Maar waarom heb je 5 topics over hetzelfde onderwerp geopend?
Alle reacties Link kopieren
lautje87 schreef:
08-04-2018 23:40
Eh ik vind een naveltruitje bij een dik lijf ook aanstootgevend eerlijk gezegd. Ik zou er niet graag tegenaan kijken. Bovendien is het een feit dat overgewicht niet gezond is. Maar jij bent er blij mee, misschien gewoon zeggen dat iedereen meningen voor zich houd?
+1
En niet onaardig bedoeld: Maar ik zou zelf bij overgewicht ook niet met een
naveltruitje lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven