Maar ff weer on-topic: zo een kuisheidsgordel voor de lange duur dragen is echt wel TE gek voor woorden. Echt gezond is het niet hoor. Vooral als het gedragen wordt omdat de vrouw (al dan niet te recht) jaloers is.
Anoniem_6548d8c6e79e5
woensdag 10 september 2008 om 13:14
Eeeeh misschien ben ik te wantrouwig, maar ehhhh. Wat nou als je ruzie krijgt en ze vertrekt. Dat het uit is zeg maar. Wat is dan haar motivatie om het sleuteltje niet door het toilet te spoelen?
Eeeeh misschien ben ik te wantrouwig, maar ehhhh. Wat nou als je ruzie krijgt en ze vertrekt. Dat het uit is zeg maar. Wat is dan haar motivatie om het sleuteltje niet door het toilet te spoelen?
Dat is nou juist zo leuk
Serieus, ik kan me voorstellen dat ze kikt op die macht, maar zo lang iemand zijn seksualiteit ontzeggen vind ik niet kunnen.
Het lijkt me ook niet echt hygiënisch, want goed de boel schoonmaken lukt ook niet.
moet je langs de plaatselijke smid, om dat ding met een slijptol door hem te laten verwijderen.
lijkt me ook een prettig vooruitzicht voor iemand die pijn lijden lekker vindt.
Prrr, het is dat je het zelf lekker vindt maar ik word een beetje misselijk van 'jouw' verhaal. Een beetje dat Oostenrijkse-kelder verhaal doet het me aan denken.