Laag vs. hoog libido

11-10-2018 07:55 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben 24 jaar en mijn vriend is 30. We hebben nu 1,5 jaar een relatie en wonen ook samen.
In het begin van onze relatie hadden we met enige regelmaat seks. Wel minder dan ik gewend ben, maar genoeg om tevreden mee te kunnen zijn zeg maar.. Gaandeweg de maanden is de seks echter alleen maar minder geworden. Ik ben degene die initiatief moet nemen en vaak word ik dan ook nog afgewezen. Hij zegt dat hij mijn "hints" niet doorheeft, maar zelfs als ik gewoon zeg dat ik zinin seks heb doet hij hier vaak nog niks mee. Ook bepaalde aanrakingen lijken bij hem vaak niets op te leveren, terwijl ik echt wel duidelijk laat merken dat ik geil ben.
Gezien mijn hoge libido heb ik het liefst elke dag seks, maar aangezien hij een laag libido heeft weet en accepteer ik dat dit teveel gevraagd is. In onze relatie blijft seks soms een maand of langer uit. In een goede week hebben we hooguit 1x seks en anders bijvoorbeeld 2, 3, 4 weken weer niet. Ik heb al vaak met hem besproken wat het met me doet om geen seks te hebben (broer/zus gevoel) en na zo'n discussie gaat het tijdelijk beter maar na een week is het weer terug bij af..

Ik hou ontzettend veel van hem, maar mis de seks en daarbij ook seksuele spanning.. Ik blijf op de een of andere manier maar hopen dat er verandering in komt, hoewel ik weet dat die kans vrijwel erg klein is..

Wie heeft hier ook ervaring mee? En hoe gaan jullie hier mee om?
Alle reacties Link kopieren
Reuze grappig allemaal.
Ondertussen bedriegt hij al tijdenlang zijn vrouw.
Ik zou er snel klaar mee zijn. Neuken met een ander! Zeg het hem gewoon en je kunt nog in een relatie blijven, even zien of dat nog lukt als je ook van andere mannen snoept. Maar goed, dit is geen leven, dus je moet iets proberen.
Alle reacties Link kopieren
BellaFox schreef:
14-10-2018 12:33

Ik kan er ook maar niet aan wennen dat zijn libido zo laag is. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt in een relatie. Maar goed, als je echt van iemand houdt wil je gewoon niets liever dan bij diegene blijven en tot een oplossing komen.
Dat zou je dan toch ook van hem verwachten? Een oplossing voor jouw onvervulde verlangens?
BellaFox schreef:
14-10-2018 12:33
Maar goed, als je echt van iemand houdt wil je gewoon niets liever dan bij diegene blijven en tot een oplossing komen.
.
Er zijn maar twee uitkomsten:
- jij past je aan aan hem
- hij past zich aan aan jou

Je hebt al gemerkt het afgelopen jaar dat hij zich niet aan jou wil / kan aanpassen. Dan blijft er over: jij neemt genoegen met weinig seks. Of niet.
Alle reacties Link kopieren
x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven