Ladiesnight parenclub

18-09-2019 11:17 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben nog helemaal onbekend met het fenomeen parenclubs, ontzettend bi-schierig en heb daarom het plan opgevat om de aankomende ladiesnight in de fun4two te bezoeken. Ik wil graag de sfeer ervaren, ga er onbevangen in en zie wel wat er op mij af komt. Een van jullie ervaringen opgedaan daar, of tips voor mij? Het ziet er vooralsnog naar uit dat ik alleen ga, heel eng....of is er onder de medeforummers nog iemand die de van plan is om te gaan? Misschien kunnen we met meerderen gaan?
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
05-05-2020 11:19
Kan allemaal best maar wij hadden een hele leuke avond. Ozo. ;-D
Gelukkig! Ik reageerde ook meer op Lillian. Gelijk aantal is leuk bedacht, maar wat als je elkaar niet lekker genoeg vind? Daarom is voor mij persoonlijk een grotere setting prettiger dan 4 of 6. Niemand die er last van heeft als ik geen aantrekkelijke/leuke vrouw vind.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Het ligt ook enorm aan je instelling en vooraffe verwachtingen. Wij gingen erin met het idee om gewoon een superleuke avond te hebben met een hoop meidengedoe en lol. Geen scenariootjes of andere bedenksels, geen verwachtingen dat het een stomend heet trio zou worden. Dat was het ook niet. Het was een heerlijk verbonden knuffelavondje met een hele hoop meidenenergie. Heerlijk.
...
Alle reacties Link kopieren
Met dit lekkere weer...
Alleen maar meer zin naar zoiets te gaan 😜
Alle reacties Link kopieren
Mag ik mee ? 😙
Alle reacties Link kopieren
Rondo2019 schreef:
02-06-2020 18:34
Mag ik mee ? 😙
Is nog niet open...
Kan je " gewoon " heen 😉
Alle reacties Link kopieren
Lilian2013


Ik bedoel meer dat het mij tzt leuk lijkt om mee te gaan 😊😊 (als de clubs weer open gaan!)
Alle reacties Link kopieren
Rondo2019 schreef:
03-06-2020 17:48
Lilian2013


Ik bedoel meer dat het mij tzt leuk lijkt om mee te gaan 😊😊 (als de clubs weer open gaan!)
Ja oke👍😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven