Landelijk gemiddelde?

04-07-2011 10:44 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex (niet voor niets mijn ex) vond het altijd heel belangrijk om het landelijk gemiddelde van hoeveel keren seks per week hoog te houden. Volgens hem zo'n 3 keer in de week.

Het landelijk gemiddelde intresseerde me echt geen bal, en ik vond 1 keer in de maand meer dan zat. Het klikte in de slaapkamer ook al niet zo, nogmaals, niet voor niets een ex.

Maar ik vraag me af: Is dat landelijk gemiddelde op het viva forum ongeveer gelijk??

Met mijn huidige man, is het de ene week eigenlijk niet, en de andere week bijna dagelijks. Dat ligt aan het werkrooster.

Het gemiddelde (wie dat ook bedacht heeft) word hier dus ongeveer wel gehaald...
Want als hier het gemiddelde meer/minder is ga je het meer/minder doen?
Nou niet bepaald. Is gewoon nieuwsgierigheid, maar blijkbaar is dat nogal een issue... Dat mensen niet zomaar uit nieuwsgierigheid/intresse iets mogen vragen...
Als het gemiddelde je niet interesseert, zoals je zelf stelt, waarom wil je het vervolgens dan toch nog maar even checken?
Ik trek me niks van het landelijk gemiddelde aan (is dat niet 2,3 keer per week?) Dat halen wij allang niet meer, sinds we een dochtertje hebben. Bovendien zou het me niks verbazen als dat gemiddelde bullshit is, de meeste mensen liegen erover hoe vaak ze het doen volgens mij. Wij zitten nu op zo'n 2x per maand denk ik. Maar ook al deden we het maar 2x per jaar, het gaat er om of jij en je partner je er goed bij voelen toch? Daar heeft de sexdrive van andere mensen niks mee te maken.
Ongeveer 4 x in het afgelopen jaar haha! Zat wel een zwangerschap bij :-). Normaal 1x in de maand ongeveer. Wel weinig maar met kleine kinderen liggen de prioriteiten wat anders (slaaaap!!!!)
Wat maakt het gemiddelde nou uit? Het gaat er toch om wat je zelf wilt, en ik geloof dan ook niet dat je ex het nieuws in de gaten hielt om te kijken wat het gemiddelde was om hier daarna naar toe te streven..
quote:wijffie80 schreef op 04 juli 2011 @ 10:55:

Nou niet bepaald. Is gewoon nieuwsgierigheid, maar blijkbaar is dat nogal een issue... Dat mensen niet zomaar uit nieuwsgierigheid/intresse iets mogen vragen...jawel hoor, maar wij zijn dan weer nieuwsgierig/geïnteresseerd naar het waarom.
Ah, ik ben dus niet de enige wiens zwangerschap tot siginificant minder seks leidt....

Die "landelijke gemiddelden" he, komen die voort uit onderzoekjes van bladen als Panaroma en Viva? Zo ja, bedenk dan eens dat de gemiddelde Panorama/Viva-lezer niet een doorsnede van het Nederlandse volk is, en als je toch bezig bent, bedenk dan ook maar gelijk dat degenen die de enquete ook nog ingevuld terugsturen al helemaal geen representatie zijn van de gemiddelde Hollander.

Toen ik 21 was en mijn man nog wel de gehele dag kon aflikken was ik gek op dat soort enquetes, ik kom ze nu niet eens meer tegen....
btw, het landelijk gemiddelde zal zeker afwijken van het vivaforumgemiddelde. Ik neem aan dat het landelijk gemiddelde bestaat uit gegevens van mensen van 18 - 100 en 50/50 man/vrouw.

Hier zul je een overschot aan vrouwen treffen. Gemiddelde leeftijd weet ik zo niet, maar ik ga gewoon voor de viva-doelgroep: 20-35.

Dan krijg je hele andere cijfers van dus.
oh ik typte tegelijk met Vlinder
vergeet ook niet dat mensen vaak liegen in zo'n onderzoekje, anoniem of niet.

Dan doen ze het maar 1 keer per maand, maar dan vullen ze gewoon 2 keer per week in.
Antwoord op je vraag.. Wel van allemaal opschrijven en dan het gemiddelde uitrekenen he :-)

Ik ben 21 maar al 6 jaar bij mijn vriend. En in het begin der beginnen deden we niks haha. Dat pas na een jaar.. En tuurlijk heb je in het begin meer sex dan als je al langer bij elkaar bent. Maar het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit. Ik denk dat wij op een gemiddelde van 2x per week zitten. Genoeg moet ik zeggen
Wat doet een landelijk gemiddelde er nu toe? Wie controleert of iedereen die een frequentie heeft opgegeven, dit ook werkelijk gedaan heeft? Ik kan wel zeggen: ik deed het 5x per week, maar kan jij dat aan het puntje van mijn neus zien???

Landelijk gemiddelde, het zal wel! Veel belangrijker is hoe je je voelt bij elkaar, en als dat heel erg goed is, gaat de frequentie vanzelf wel mee in opgaande lijn . . . . .
Ik denk dat hij er vooral op gericht was omdat wij het maar 1 of 2 keer in de maand deden... Hij zal wel op internet hebben gelezen wat het gemiddelde zou zijn denk ik.
Maar wat is het moraal van het verhaal?

Wat is je doel met deze vraag?
Het gemiddelde is 2,5 x per week, wij doen het op dinsdag op donderdag en op zaterdag, dan beginnen we om 23.00uur, en zijn klaar om 1.00 uur, zoals je ziet, precies 2.5 x per week
Pfff wij doen het wanneer we zin hebben;) soms maar 2 keer in de maand en soms wekelijks ligt echt aan de mood en wanneer we niet te moe zijn (wisselende werk roosters ieder)

Nu ik zwanger ben ook weekelijks ongeveer mAar ligt ook aan de mood dus...is geen touw aan vast te knopen zo'n gemiddelde;)
Het is maar een vraag. Jammer dat er zoveel mensen wat vijandig doen. Dat nodigt niet echt uit om nog eens wat te vragen... Jammer. Ik denk dat veel nieuwe forumlezers niet zomaar een vraag durven stellen, als er toch niet normaal op gereageerd zal worden.
@ zen: als je het op zaterdag doet van 23.00 tot 1.00 dat is dan toch geen half want dan telt zondag ook als half en kom je toch ruim boven het gemiddelde uit!
@Wijffie80 Inderdaad jammer dat je aangevallen wordt...kan in mijn ogen ook anders.

Ons gemiddelde is na een aantal moeilijke jaren in onze relatie flink gedaald. Nu gaat het veel beter tussen ons, maar helaas laat m'n libido het afweten...
quote:wijffie80 schreef op 04 juli 2011 @ 11:30:

Het is maar een vraag. Jammer dat er zoveel mensen wat vijandig doen. Dat nodigt niet echt uit om nog eens wat te vragen... Jammer. Ik denk dat veel nieuwe forumlezers niet zomaar een vraag durven stellen, als er toch niet normaal op gereageerd zal worden.Er wordt je alleen maar uitgelegd dat we lak hebben aan het gemiddelde, that it... Volgens mij wil je je graag aangevallen voelen...
Maar goed, als je het zo graag wil weten: wij halen het niet, bij verre na niet. Na een dag werken ben ik redelijk moe en daarnaast hebben man en ik genoeg te doen 's avonds en in het weekend. Als we twee keer in de maand halen ben ik blij!
quote:ovchipkaart schreef op 04 juli 2011 @ 11:25:

Maar wat is het moraal van het verhaal?

Wat is je doel met deze vraag?Moet een vraag altijd een doel hebben dan? Zij wil gewoon graag weten hoe vaak iedereen het doet, dat mag toch? Je kan toch ook gewoon iets vragen uit nieuwsgierigheid, zonder dat daar gelijk een doel aan hangt? Geef gewoon antwoord of reageer niet denk ik dan.
Helemaal niet. Merk gewoon in andere topics, dat er mensen zijn die op veel topics negatief reageren en dat is gewoon jammer.

Reageer dan niet denk ik dan. Sommige vragen zijn misschien dommig en ondoordacht of totaal niet intressant, maar moet het dan zo afkraakt worden? Lijkt me gewoon niet nodig. Maar oke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven