Lange uitstekende schaamlippen

05-12-2018 15:37 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Al sinds ik in de puberteit zat heb ik me heel erg geschaamd voor mijn schaamlippen (ironisch ja). Mijn binnenste schaamlippen hangen er een stuk uit. Je ziet het er echt duidelijk uithangen. Tegenwoordig hoor je steeds meer over schaamlipcorrecties. Nu zag ik laatst een filmpje waarin mannen naar een schaamlipverkleining keken en de meesten vonden die schaamlippen ook daadwerkelijk veel te groot. Mijn schaamlippen zijn "nog" groter. Ik word daar dan onzeker over.

Ik heb een hartstikke lieve vriend, die duidelijk laat merken erg blij met mij en mijn lichaam te zijn. Hij vingert en beft me vaak en ik heb nooit het gevoel gehad dat hij me van onder niet mooi of aantrekkelijk vind. Maar omdat ik dan zo'n filmpje zie waarin mannen (eigenlijk meer jongens, want ze waren vrij jong), zich zo negatief uitlaten over die schaamlippen ga ik aan mezelf twijfelen.

Schaamlipcorrectie ga ik niet doen, heb er wel over nagedacht maar ik hoor slechte verhalen over verminderd gevoel en sowieso ben ik geen voorstander van snijden in een gezond lichaam. Ook geven mijn grote schaamlippen me juist veel plezier in bed. En ik heb er fysiek geen last van verder met fietsen o.i.d.

Ik merk nu dat ik me meer inhoud in bed, me onzeker voel. Ik durf bv geen standje 69 omdat ik dan bang ben dat mijn vriend afknapt op mijn lippen.

Hebben jullie ervaring of tips? Zitten hier ook mannen die hun mening willen delen?

Bedankt!
joyeuxnoel wijzigde dit bericht op 05-12-2018 16:10
2.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vertrouw je vriend. Hij vindt je te gek.
Put daar je zelfvertrouwen uit.
Bovendien zijn veel mannen gek op grote schaamlippen en volle billen.
Sterkte, Marc
Wat jammer dat je je nu onzeker bij hem voelt terwijl hij jou nooit heeft laten merken dat hij zich zou storen aan jouw 'probleem' zoals je zelf omschrijft. Als hij dit vervelend had gevonden had hij het ook niet lekker gevonden om meerdere activiteiten met zijn mond te doen lijkt me.. Je kunt je onzekerheden ook aan hem vertellen en met hem bespreken.. we hebben allemaal vaak iets waar we onzeker over zijn en niet mooi vinden, dit kan een ander juist wel weer leuk of niet hinderlijk vinden. Maak je niet zo druk..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me niet te druk maken erom. Je vriend geeft al aan dat hij het wel mooi en lekker vind. Mijn ex had ook hetzelfde als jij. Zelf vond ik het ook altijd extra opwindend en lekker te zien.
Geniet dus lekker van hoe je bent en vertrouw op je vriends mening. Dan kan je je lekker meer vrij laten gaan en genieten zonder je druk te maken over wat de ander misschien zou vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven