Lastige situatie

01-10-2013 11:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds m'n geboorte heb ik een beste vriend, onze ouders zijn ook erg goede vrienden en met zijn zusje kan ik ook ontzettend goed. Slaap vaak genoeg bij haar gaan vaak stappen. Mijn beste vriend is ook een goeie vriend van mijn broer en kers verse ex. Laatst hadden we een keer een leuke avond uit en kwam het zo dat we allemaal bij elkaar sliepen. Ik heb toen seks gehad met mijn beste vriend en dat is niet bij 1x gebleven. Ik begin nu alleen meer dan alleen vriendschappelijke gevoelens voor hem te krijgen, en soms lijkt dat wederzijds te zijn. Wat is verstandig?!
Wat verstandig is, is dat je met hem gaat praten, over wat er gebeurd is en over je gevoelens die zich aan het ontwikkelen zijn.
Om er met hem over te praten! En te kijken hoe en wat. Hij heeft hier net zoveel aandeel in als jij, dus mogen jullie samen bepalen of dit het was of dat jullie verder willen gaan.
quote:selma18 schreef op 01 oktober 2013 @ 11:36:

Mijn beste vriend is ook een goeie vriend van mijn broer en kers verse ex. !Ik hoop vooral dat het hier om 2 personen gaat.
Dat is Uniek, een vriendschap sinds je geboorte.......en verder ben je stom bezig geweest, maar ja, wie ben ik.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het lastige van seks hebben met een beste vriend, is dat je de vriendschap aan het wankelen kunt krijgen.

Maar goed, dat weet je niet als je er niet met elkaar over praat.

Dus, stoppen met de seks en als beste vrienden verdergaan, of over je gevoelens praten en wie weet staat hij er wel hetzelfde in.
Praten en beslissen. Je hebt een superrelatie te winnen en een supervriendschap te verspelen.

Kies. Nu.
Alles is liefde
Ik dacht even dat er een orgie volgde toen ik las dat jullie allemaal bij elkaar gingen slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven