leeftijd parenclub

31-12-2011 15:38 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met welke leeftijd ging jij voor het eerst naar de parenclub?
quote:iris1969 schreef op 10 januari 2012 @ 13:07:

Toch snap ik 2 dingen niet:

- waarom haalt men het niet wat meer uit het schimmige enigszins ordinaire gebeuren zodat het taboe er meer af gaat?

- waarom zijn mensen die zeggen trots op hun parenclubbezoek te zijn niet wat opener tegen de buitenwereld, zodat ook daardoor het taboe er wat meer afgaat?

Dat snap je niet?

Het is zo hush-hush allemaal omdat mensen die niet weten wat het inhoudt nog wel eens eerst keihard willen gaan gillen dat "die viespeuk, die perverseling" weg moet. Weg uit de buurt. Weg uit het bedrijf. Weg van het schoolplein. Weg van de sportvereniging.

En pas later gaan kijken wat het nu precies is waar ze zo op tegen zijn.

Maar dan is het leed al geschied: baan staat op de tocht, kind wordt gepest, niet meer welkom op de sportvereniging.

Ik ben helemaal vóór openheid, maar heb ook rekening te houden met de mensen die geraakt worden door mijn openheid. Kinderen, ouders, familie en vrienden. Dat maakt dat ik in 'n geklede, lange jas het huis verlaat als ik naar 'n club ga en niet (al is het hoogzomer) op m'n hoge hakken in m'n sexy jurkje en holdups het huis uit dans.

Maar werkelijk, niet snappen waarom er niet meer openheid is? Valt me heel erg van je tegen. Je weet toch hoe het werkt met vooroordelen, mensen die eerst beginnen te gillen voor ze van de hoed en de rand weten? Die niet eens van de hoed en de rand wìllen weten, 'n aanbod voor uitleg vierkant van de hand wijzen, maar ondertussen wel doorgaan met stigmatiseren, gillen en mensen willen weren? Kom op, dat weet jij heus wel Iris.
Oei chartreuse,

Je heb wel helemaal gelijk.

Goede posting zeg
[quote]rittel schreef op 10 januari 2012 @ 08:14:

als je wilt weten wat voor types er in een parenclub komen moet je een account aanmaken bij www.sdc.com, dan kun je op je gemak de types beoordelen.

ik vond het een doorsnee van de volwassen NL bevolking, welliswaar allemaal met een voorliefde voor exhibitionisme (sorry, kan het niet anders omschrijven want veel lak, lingerie en wat ook opvalt is dat de vrouw altijd poseert met der billen naar achter, in elk geval probeert men er op het voordeligst *proest* uit te zien) maar van alles wat.

trouwens grote makke hoor, van sdc dat je er zomaar ongegeneerd gluren mag voor een week.

(ter uwer informatie, maar ik denk dat niemand dat interesseert, ik ben er 3 dagen proeflid geweest, toen was ik wel uitgegluurd)

ík vind het wel bepaalde types.[/quote]

Een beetje tegenstrijdig maar.........
quote:befunny schreef op 10 januari 2012 @ 13:28:

[quote]rittel schreef op 10 januari 2012 @ 08:14:

als je wilt weten wat voor types er in een parenclub komen moet je een account aanmaken bij www.sdc.com, dan kun je op je gemak de types beoordelen.

ik vond het een doorsnee van de volwassen NL bevolking, welliswaar allemaal met een voorliefde voor exhibitionisme (sorry, kan het niet anders omschrijven want veel lak, lingerie en wat ook opvalt is dat de vrouw altijd poseert met der billen naar achter, in elk geval probeert men er op het voordeligst *proest* uit te zien) maar van alles wat.

trouwens grote makke hoor, van sdc dat je er zomaar ongegeneerd gluren mag voor een week.

(ter uwer informatie, maar ik denk dat niemand dat interesseert, ik ben er 3 dagen proeflid geweest, toen was ik wel uitgegluurd)

ík vind het wel bepaalde types.[/quote]

Een beetje tegenstrijdig maar.........Nee dat hoeft niet persé, want Rittel vind ze op die foto's een bepaald type qua uiterlijk/kleding/pose en die mensen kunnen gewoon uit alle lagen van de bevolking komen.
Maar goed, ik ben nogal pragmatisch van aard, dus als een parenclub een ander imago wil moeten ze dat veranderen en dan zal de publieke opinie uiteindelijk veranderen. Zo gaat dat met alle taboe-onderwerpen. Breek het open en de acceptatie begint.

Homo's hebben hetzelfde gedaan, die hebben laten zien dat het hele gewone mensen zijn en nu is de acceptatie voor velen (uitzonderingen helaas altijd daargelaten) al zo ver dat de Gay Pride boten vol met kleurrijke Paradijsvogels door de meeste mensen geweldig wordt gevonden.
als je al een beschrijving kán geven, zou ik ze omschrijven al (qua uiterlijk dan) net iets meer verzorgd dan de gem. Nederlander.

soms zie je duidelijk siliconenborsten, veelal toch wel een tattoo (maar volgens mij is tegenwoordig niet de vraag óf je een tattoo hebt, maar wáár?) in elk geval de mannen hebben vaak een tattoo, mannen zijn ook vaak kaalgeschoren, vrouwen vaak lang haar.

vind mezelf wel gewaagd dat ik een omschrijving aandurf.

wat wel heel duidelijk opvalt dat 'iedereen geschoren is op de juiste plekken' de "vrouwen vaak bi zijn en de mannen niet maar de mannen schrikken niet van een verdwaalde hand" en bijna allemaal bezoeken ze de ggd elk half jaar 'voor de vereiste prikjes" met daarbij de toevoeging: 'dat zou iedereen moeten doen''.

waarbij ik me afvraag welke 'prikjes' dat dan zijn want een hepatitisvaccinatie is a) 25 jaar geldig en b) levenslang...

toch is het aantal met soa besmette swingers hoger dan het aantal met soa besmette prostituees.

over het algemeen vind ik (mening he) dat de gemiddelde swinger meer aandacht aan zijn uiterlijk besteedt dan zijn/haar monogame leeftijdgenoot (wat wel weer logisch is).
quote:iris1969 schreef op 09 januari 2012 @ 20:38:

Ik snap wat je bedoelt London, want door onze need to belong passen we sneller in een hokje dan we zelf denken of willen.

Mensen in hun hokjes Je bedoelt deze Iris:

- ondeugende vrijgevochten dames -

Gezellig
Wat een coole site Iris! Dit is een beetje wat ik bedoelde... Mensen die op elkaar lijken; niet of dat nou goed of fout is...want daar gaat het me helemaal niet om.

Ik lijk het meest op nummer 118. Ik heb ook van dat half lange blonde haar, slank figuur, idioot grote tas, draag dat soort jurkjes vaak in natuele kleuren. Toen ik jong was, waren dit van die hockeymeisjes....altijd je haar in staartje enzo.

Ik zie er echt geen kwaad in om bij "een groep" te horen of op een groep te lijken.

Maar ik zal van jullie aannenem dat pc bezoekers niet onder "een groep" vallen. Excuses voor mijn gedram, want dat was het wel een beetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven