Lekker pijpen en beffen

07-05-2014 07:28 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.volkskrant.nl/ ... -jaar-verzesvoudigd.dhtml

Wie houdt er rekening mee?
Wat doe je nou willem? Besef je wel dat je zojuist een nieuw excuus de wereld in hebt geholpen die vrouwen kunnen gaan gebruiken om te weigeren om hun man oraal een pleziertje te doen? En andersom ook?
Nog een goede reden om straks mijn dochter te laten vaccineren.
quote:jeukoprug schreef op woensdag 07 mei 2014 07:34 Wat doe je nou willem? Besef je wel dat je zojuist een nieuw excuus de wereld in hebt geholpen die vrouwen kunnen gaan gebruiken om te weigeren om hun man oraal een pleziertje te doen? En andersom ook?

Buiten dat, als je daar al ziek van kan worden, blijft er nog weinig leuks over tussen de lakens.
Er blijft genoeg over, maar pijpen en beffen zijn uit den boze.
Bespaart ook nog eens tijd!
Lekker, zo net voor het weekend, Willem
quote:willem1959 schreef op 09 mei 2014 @ 20:41:

Er blijft genoeg over, maar pijpen en beffen zijn uit den boze.Of, als je van latexsmaak houdt: met een lapje of condoom erover.
bestaat er al een tongcondoom? zo nee ik ga het ontwikkelen, want niet meer beffen dan vergaat de wereld
quote:jeukoprug schreef op 07 mei 2014 @ 07:34:

Wat doe je nou willem? Besef je wel dat je zojuist een nieuw excuus de wereld in hebt geholpen die vrouwen kunnen gaan gebruiken om te weigeren om hun man oraal een pleziertje te doen? En andersom ook?Volgens het artikel zijn het juist de mannen die het meeste risico lopen, dus blijft er meer tijd over. Om te pijpen, bijvoorbeeld.
Ach ja, staat ook bij dat de kankers veroorzaakt door hpv goed behandelbaar zijn. No worries, no worries.

En huppetee, alle mannen ook aan het hpv- vaccin. Bam, schiet het tenminste op met die preventie.
Het gaat voornamelijk om beffen.....Dus helaas vrouwen! ;)

Trouwens, Michael Douglas weet zijn keelkanker ook aan beffen....
Mag je nog wel spugen op die K%& en daarna met je swaffel tegen die cl*& slaan? Of zitten daar ook nadelige effecten aan?
ik heb geen wisselende contacten, dus nee, ik hou er geen rekening mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven