Lelo vibrators & Willy
vrijdag 27 mei 2011 om 16:01
Ik heb het in een totaal verkeerd topic gepost, dus ik open er maar even een nieuwe voor!
Ik heb eigenlijk 2 vragen...
Heeft iemand wel eens iets besteld via die site 'Willie'? Hun lelo vibrators zijn goedkoop (nou ja, ze zijn hartstikke duur, maar goedkoper dan elders) werkt die webshop een beetje?
(Dat is die site die reclame maakt hier op het forum.)
Wie heeft er sowieso ervaring met lelo vibrators, zijn ze net zo lekker als ze lijken? Ik ben vooral geïnteresseerd in de lelo iris of mss de lelo elise. Is het het geld waard?
Ik heb eigenlijk 2 vragen...
Heeft iemand wel eens iets besteld via die site 'Willie'? Hun lelo vibrators zijn goedkoop (nou ja, ze zijn hartstikke duur, maar goedkoper dan elders) werkt die webshop een beetje?
(Dat is die site die reclame maakt hier op het forum.)
Wie heeft er sowieso ervaring met lelo vibrators, zijn ze net zo lekker als ze lijken? Ik ben vooral geïnteresseerd in de lelo iris of mss de lelo elise. Is het het geld waard?
anoniem_124965 wijzigde dit bericht op 27-05-2011 16:01
Reden: 't is willie ipv willy...
Reden: 't is willie ipv willy...
% gewijzigd
vrijdag 27 mei 2011 om 16:15
Vertel meer Zaritee, hoe is die Elise? Is ie inderdaad 'fluisterstil'? Hoe is het formaat? Is hij groot genoeg, te groot, te klein? De Iris is dacht ik nog net ietsje groter. Kan je er je g-spot mee vinden? HOe zijn de verschillende trilstanden? Is de bediening praktisch? Hoe mooi is ie? Gaat de batterij lang mee? En... is ie écht beter dan de viebs van een euro of 30?
vrijdag 27 mei 2011 om 16:29
Mari: hij is lekker groot, stil, heeft heel veel standjes die makkelijk te wisselen zijn. Vind hem niet te groot en ja, ik vind hem beter dan mijn tot op de draad versleten tarzan. Het is even investeren, maar dan heb je ook wat. (alleen de verpakking is al leuk!) Mijn gspot vindt ze en doordat de intensiteit van trillen traploos kan worden ingesteld, is ze lekker... Heb alleen het nut van het tweede trilpunt nog niet helemaal gevonden.
Himalaya, dat niet. Maar ze laat me altijd de baas spelen, heeft alle tijd voor me, wil alles aan horen en beleeft heel veel plezier met mij. Betere vriendin kan je niet hebben toch?
Himalaya, dat niet. Maar ze laat me altijd de baas spelen, heeft alle tijd voor me, wil alles aan horen en beleeft heel veel plezier met mij. Betere vriendin kan je niet hebben toch?
vrijdag 27 mei 2011 om 16:32
quote:Zaritee schreef op 27 mei 2011 @ 16:29:
Ik wil ook zo'n vriendin!
* heeft graag 100 euro over voor het investeren in een diepe vriendschap *
Ik wil ook zo'n vriendin!
* heeft graag 100 euro over voor het investeren in een diepe vriendschap *
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 27 mei 2011 om 16:40
Dat klinkt goed, Zaritee! Waarom heb je voor de Elise gekozen en niet voor de Iris?
De Iris heeft ook verschillende trilprogramma's, hij is alleen net een beetje anders vormgegeven. (en 2 millimeter dikker, maar dat zal niet zoveel verschil uitmaken ).
Ik twijfel een beetje, vooral vanwege het prijsverschil, de iris is toch duidelijk wat goedkoper.
Iris:
http://www.willie.nl/voor ... tors/i_543-Lelo-Iris.aspx
Elise:
http://www.willie.nl/voor ... ors/i_647-Lelo-Elise.aspx
De Iris heeft ook verschillende trilprogramma's, hij is alleen net een beetje anders vormgegeven. (en 2 millimeter dikker, maar dat zal niet zoveel verschil uitmaken ).
Ik twijfel een beetje, vooral vanwege het prijsverschil, de iris is toch duidelijk wat goedkoper.
Iris:
http://www.willie.nl/voor ... tors/i_543-Lelo-Iris.aspx
Elise:
http://www.willie.nl/voor ... ors/i_647-Lelo-Elise.aspx
vrijdag 27 mei 2011 om 16:47
vrijdag 27 mei 2011 om 17:16
quote:mariposa_viva schreef op 27 mei 2011 @ 16:51:
Dolce, daar heb je een punt, in de winkel alles bekijken en dan online bestellen . Dat scheelt namelijk wel veel geld zeg!
Ik wil ook altijd even voelen hoe hard/zacht hij trilt.
En ja, dat voel je prima in je hand
Dolce, daar heb je een punt, in de winkel alles bekijken en dan online bestellen . Dat scheelt namelijk wel veel geld zeg!
Ik wil ook altijd even voelen hoe hard/zacht hij trilt.
En ja, dat voel je prima in je hand
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 27 mei 2011 om 23:38
Al paar keer wat besteld bij die site, kan niet anders zeggen dan prima. Snelle levering en nooit problemen gehad. Met de door jou genoemde viebs heb ik geen ervaring, heb wel een andere van ze, echt een koopje en super goed! En ze hebben echt een hoop, je kan je lol op!
Oftewel, je kan gerust wat bestellen!
Oftewel, je kan gerust wat bestellen!