Libido verlagende middelen?
donderdag 20 oktober 2011 om 22:30
Ik heb een extreem hoog libido: als t aan mij ligt hebben we 2x per dag seks. Tot nu toe vonden vriendjes dat altijd wel leuk, maar nu begin ik er toch wel last van te krijgen. Mijn vriend werkt heel erg veel en is doordeweeks te moe om 's avonds ook nog seks te hebben. Ik raak daar een beetje gefrustreerd van, en voor hem is het ook niet leuk om me steeds af te moeten wijzen. Heb het al aangekaart bij mijn psycholoog, maar het is geen seksverslaving dus niet echt iets aan te doen verder mbv therapie of iets. Nou zijn er bepaalde huis tuin en keukenmiddeltjes die bekend staan als lustopwekkend, maar zijn er ook middeltjes, bepaald voedsel of iets, die lustverminderend of libidoverlagend werken?
donderdag 20 oktober 2011 om 22:52
donderdag 20 oktober 2011 om 23:31
http://www.menshealth.nl/ ... vader-door-minder-sex.htm
De dingen die ze hier aanraden moet je dan juist niet doen.
De dingen die ze hier aanraden moet je dan juist niet doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 20 oktober 2011 om 23:36
Quote:
Gewoon antihistamini slikken, hooikoorts-pillen do the trick!!!
Medicamenten die pseudo-efedrine of antihistaminica bevatten kunnen wel degelijk een verlagend effect op het libido hebben, en bij mannen kunnen dergelijke medicijnen zelfs erectiestoornissen veroorzaken.
Geen idee of het waar is en het lijkt me ook niet verstandig, maar libidoverlagende middelen zijn eigenlijk niet te vinden.
Gewoon antihistamini slikken, hooikoorts-pillen do the trick!!!
Medicamenten die pseudo-efedrine of antihistaminica bevatten kunnen wel degelijk een verlagend effect op het libido hebben, en bij mannen kunnen dergelijke medicijnen zelfs erectiestoornissen veroorzaken.
Geen idee of het waar is en het lijkt me ook niet verstandig, maar libidoverlagende middelen zijn eigenlijk niet te vinden.
donderdag 20 oktober 2011 om 23:39
http://en.wikipedia.org/wiki/Corn_flakes
Héél veel cornflakes eten.
Héél veel cornflakes eten.
donderdag 20 oktober 2011 om 23:40
http://www.11points.com/F ... Might_Kill_Your_Sex_Drive
vrijdag 21 oktober 2011 om 00:56
vrijdag 21 oktober 2011 om 07:24
vrijdag 21 oktober 2011 om 09:21
quote:algebroe schreef op 20 oktober 2011 @ 22:52:
Poeh, sporten wordt ik zo geil van!
Het is zo'n lijfelijke bezigheid. Ik ga mezelf er mooier van vinden, en verlang dan juist meer naar seks En tijdens sporten als fitness of hardlopen heb je ook nog eens véél te veel tijd om na te denken over seks.Dan ga je Zumba doen of Body Attack, dan moet je gewoon goed opletten, want vooral bij ZUmba zijn de pasjes soms ingewikkeld. Geloof me, dan heb ik echt geen tijd aan iets anders te denken!
Poeh, sporten wordt ik zo geil van!
Het is zo'n lijfelijke bezigheid. Ik ga mezelf er mooier van vinden, en verlang dan juist meer naar seks En tijdens sporten als fitness of hardlopen heb je ook nog eens véél te veel tijd om na te denken over seks.Dan ga je Zumba doen of Body Attack, dan moet je gewoon goed opletten, want vooral bij ZUmba zijn de pasjes soms ingewikkeld. Geloof me, dan heb ik echt geen tijd aan iets anders te denken!