Liever stofzuigen dan seks?!?!
donderdag 18 augustus 2011 om 10:32
Op de radio continu berichten dat vrouwen liever stofzuigen dan dat ze seksen met hun partner..
Ik ben nu nog niet zo heel lang alleen, maar ik mis seks behoorlijk en dat terwijl ik aan het eind van mn relatie echt ook liever het huis sopte dan dat ik onder mn partner lag te soppen...
Wanneer sluipt dat erin? Herkennen jullie je hierin?!
Ik ben nu nog niet zo heel lang alleen, maar ik mis seks behoorlijk en dat terwijl ik aan het eind van mn relatie echt ook liever het huis sopte dan dat ik onder mn partner lag te soppen...
Wanneer sluipt dat erin? Herkennen jullie je hierin?!
donderdag 18 augustus 2011 om 10:38
Nu ben ik geen vrouw maar volgens mij sluipt dat er langzaam in. Op het moment dat er kinderen in beeld komen gaat dat volgens mij opeens een heel stuk sneller.
Nu zal dat uiteraard ook wel de een voor de ander zijn. Verder is jaar 7 in relaties ook een beroemd/berucht tijdstip waarop het allemaal wat minder opwindend verloopt.
Nu zal dat uiteraard ook wel de een voor de ander zijn. Verder is jaar 7 in relaties ook een beroemd/berucht tijdstip waarop het allemaal wat minder opwindend verloopt.
donderdag 18 augustus 2011 om 17:53
Ik kan me best voorstellen dat je ook geen zin kan hebben in sex (weet er zelfs alles van) en dat dat ook iets kan zijn wat voor je gevoel nog moet.
en als je dan ook moet stofzuigen en dat heel erg nodig vind kan ik me voorstellen dat je daar je prioriteit kunt leggen als vrouw. Zeker als je zo druk bent staat je hoofd totaal niet naar sex een vrouw moet vaak haar hoofd leeg hebben voor sex en als dat niet zo is, ja dan kan dus het huishouden wel eens belangrijker voor haar zijn dan sex.
en als je dan ook moet stofzuigen en dat heel erg nodig vind kan ik me voorstellen dat je daar je prioriteit kunt leggen als vrouw. Zeker als je zo druk bent staat je hoofd totaal niet naar sex een vrouw moet vaak haar hoofd leeg hebben voor sex en als dat niet zo is, ja dan kan dus het huishouden wel eens belangrijker voor haar zijn dan sex.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
donderdag 18 augustus 2011 om 18:26
Wat een rare vergelijking. Ik kwam net thuis van mn werk en mn honden hadden het halve bos mee naar binnen gebracht. Toen wilde ik echt stofzuigen en als mn vriend me op dat moment had besprongen had ik waarschijnlijk gezegd; nu even niet schatje.
Maar dat wil echt niet zeggen dat ik liever stof zuig dan dat ik seks heb.
...
Toch>
Maar dat wil echt niet zeggen dat ik liever stof zuig dan dat ik seks heb.
...
Toch>
donderdag 18 augustus 2011 om 19:00
Haha, wat een vergelijking!
Ik 'moet' van mezelf elke dag stofzuigen (heb kids en kat) maar dat lukt niet altijd.......Sex daarentegen...
Off topic:
Volgens mij wordt er vaak overdreven de aandacht naar vrouwen gelegd dat ze geen zin hebben, zodat de mannen die ook wel eens geen zin hebben zich niet in hun mannelijkheid voelen aangetast en de vrouw de 'schuld' kunnen geven.
Maar wij weten wel beter
Ik 'moet' van mezelf elke dag stofzuigen (heb kids en kat) maar dat lukt niet altijd.......Sex daarentegen...
Off topic:
Volgens mij wordt er vaak overdreven de aandacht naar vrouwen gelegd dat ze geen zin hebben, zodat de mannen die ook wel eens geen zin hebben zich niet in hun mannelijkheid voelen aangetast en de vrouw de 'schuld' kunnen geven.
Maar wij weten wel beter