Lingerie

24-09-2013 12:44 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik heb een vraagje aan de dames: als je partner je een mooi en sexy lingeriesetje geeft - korset, kousen, jarretels en dergelijke - zou je deze dan dragen?

Iets als: http://www.dressed4love.c ... orsetten/korset-zwart-142

of: http://www.aliexpress.com ... r-with-tie/718019156.html

of: http://www.bruidsparadijs.be/media/6862/313_002_1.jpg



Ik heb namelijk het idee dat veel dames zich daar niet geheel op hun gemak bij voelen. Of misschien vinden dat ze zonder al aantrekkelijk genoeg zijn. Of dat het hun stijl niet is.



Ik ben benieuwd ..

Zou je lingerie dragen als je vriend dat voor je kocht?

Totaal aantal stemmen: 34

Ja (82%)
Misschien (15%)
Nee Geen stemmen
Anders (3%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 26 september 2013 @ 16:01:

Geve je bent een rare man hoor!Misschien probeert hij precies vrouwen te boeien die willen uittesten hoe raar hij precies is :-) :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niet in waarom ik dat niet zou dragen.

Getoonde lingerie is niet helemaal mijn smaak, ik hou van iets strakker met minder roesjes maar corselet of jarretels en kousen vind ik ook mooi.

Alleen moet je wel beseffen dat niet iedere vrouw dit kan dragen....
quote:jaakds schreef op 26 september 2013 @ 16:15:

Misschien probeert hij precies vrouwen te boeien die willen uittesten hoe raar hij precies is :-) :-)Da's wel érg precies Jaak, maar toch niet precies genoeg. Kreeg onlangs van vrienden een t-shirt met als opschrift "I hate being sexy..." en dat gaat in de juiste richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 26 september 2013 @ 16:33:

[...]

Da's wel érg precies Jaak, maar toch niet precies genoeg. Kreeg onlangs van vrienden een t-shirt met als opschrift "I hate being sexy..." en dat gaat in de juiste richting. Dan heeft Rooss gelijk... Raar.
Alle reacties Link kopieren
quote:kimm schreef op 26 september 2013 @ 16:17:

Ik zie niet in waarom ik dat niet zou dragen.

Getoonde lingerie is niet helemaal mijn smaak, ik hou van iets strakker met minder roesjes maar corselet of jarretels en kousen vind ik ook mooi.

Alleen moet je wel beseffen dat niet iedere vrouw dit kan dragen....

Dat is wel fijn om te horen ^^



Overigens, waarom zou niet elke vrouw dit kunnen dragen? Mijn vriendin is vrij slank en atletisch gebouwd; ik denk dat het haar wel erg mooi zou staan. En ach, als ze wat minder ruches wil geen probleem, ben allang blij als ze het aan zou willen doen!
quote:jaakds schreef op 26 september 2013 @ 16:38:

[...]



Dan heeft Rooss gelijk... Raar.

Psst Jaak, Rooss heeft altíjd gelijk!



Thorsson, niet elke vrouw kan alles dragen, dat snap jij toch ook wel? Een slanke atletische dame kan veel dragen, een dame met maatje 48 behoeft wat meer aandacht zeg maar.

Lijkt me nogal logisch.
Ik zoek ook graag zelf m'n lingerie uit. Ook omdat je echt moet passen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 26 september 2013 @ 16:47:

Thorsson, niet elke vrouw kan alles dragen, dat snap jij toch ook wel? Een slanke atletische dame kan veel dragen, een dame met maatje 48 behoeft wat meer aandacht zeg maar.

Lijkt me nogal logisch.

Hm ik dacht dat dingen wel in alle maten werd verkocht .. maar sowieso bij mijn liefje niet zo'n probleem.



quote:WellieB schreef op 26 september 2013 @ 17:35:

Ik zoek ook graag zelf m'n lingerie uit. Ook omdat je echt moet passen.Mag je zulke dingen in de winkel gewoon passen? Grappig .. dan wil graag mee kijken
Oh my, uit welk ei kom jij?



Ik zeg, ga solliciteren bij de dichtbijzijnde lindessa in de buurt. Kan je stiekem door het gordijn loeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 26 september 2013 @ 17:47:

Oh my, uit welk ei kom jij?



Ik zeg, ga solliciteren bij de dichtbijzijnde lindessa in de buurt. Kan je stiekem door het gordijn loeren.

Lol .. maar ik moet toch ook zien hoe het staat?

(Ik bedoelde dus met háár meekijken, niet in het algemeen)
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner geilt enorm op lingerie, het kan hem soms niet ordinair genoeg zijn maar heel mooi sjiek mag ook



We hebben 2 vaste adressen waar we dit kopen. Beiden hebben grote kleedkamers en personeel dat echt helpt ( borsten netjes in de bh bijvoorbeeld, heel melig), de ene winkel lijkt wel een boudoir....



Hij zoekt een paar dingen uit ( setjes of een bh waar de verkoopster dan nog wel iets bij zoekt) en ik ga passen. De laatste keer besloot hij niet te willen weten waar de keuze op was gevallen. Het is buiten zijn zicht ingepakt met veel linten en hij betaalde slechts. Zooo leuk



Maar iets vreselijk ordinairs van Christine le Duc is er ook wel. Nog erger zijn de nachtjurkjes, kopen we bij een vage Chineze winkel. Màn, wat een lol voor ¤10



Snel uit gaat het nooit.



De lingerie die mijn lief mooi e/o geil vindt is niet altijd mijn smaak, maar het is leuk om te dragen voor hem. En dat vage jurkje uit de Chineze winkel zit niet perfect maar de dure lingerie pas ik toch echt wel eerst, zonde van het geld anders
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de uitgebreide reacties en stemmen, ik ben helemaal gerustgesteld!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven