Lotgenoten gebrek intimiteit in relatie

03-06-2019 17:14 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik zie steeds meer mensen die topics openen over o.a. het gebrek aan intimiteit in hun relatie, zo ook ik.
Zijn er mensen die behoefte hebben om hierover te chatten? Ik merk dat ik het in ieder geval heel fijn vind om het hierover te hebben met anderen, om zo de situatie ook eens vanuit een ander perspectief te bekijken en daarnaast lucht het soms gewoon op om het even van je af te kunnen typen (in dit geval ;).

Berichtjes zijn dus welkom! En onder dit topic reageren kan natuurlijk altijd. 😊
Andere onderwerpen omtrent relatieproblemen kunnen natuurlijk ook besproken worden.

- Bella
BellaFox schreef:
05-06-2019 12:12
Ik ben een vrouw van 25 en 2 jaar samen met mijn vriend.
Zo jong en pas twee jaar samen? Jullie horen de sterren van de hemel te seksen. Dit is niet goed. Ik betwijfel het of het ooit goed gaat komen. Waarom blijf je maar doorgaan? Er lopen genoeg erg leuke mannen rond die jou alle hoeken van de kamer willen laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin is ook heel maf op seksueel gebied, soms misschien 1 a 2x per maand seks. En soms ineens in een weekend wel 5 a 6x, en ja dan weer 1 maand niet....

Soms heel intiem en dan ineens moet ik het eruit graven, ik weet hoe frustrerend het kan zijn. Echter frustraties helpen je niet,

Veranderen zal hij trouwens niet doen, daarvoor moet je echt verder zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven