Mars/Venus?

22-01-2020 20:16 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.
Ik lees al een tijdje (stiekem) af en aan mee, geamuseerd en in de hoop wellicht wat gouden tips tegen te komen😉.

Man, relatie 10+ jaar, gelukkig, maar...
Ik houd enorm van het geven van orale sex. (Denk vroeger door een fwb aangewakkerd.) Mijn dame vind het niet vervelend, vraagt er soms om tijdens sex, maar kan het niet lang volhouden op deze manier ivm gevoeligheid.
Ze geniet er gelukkig wel van.
Nu hebben we niet altijd tijd voor uitgebreide sex en soms wat langer niet.
Ook wel wat verschil in libido.
Ze vind het meestal niet prettig als ze niet net gedoucht heeft. En dat vind ik juist wel het lekkerst. ( soms in een geile bui heb ik geluk )

Nu de clou:
Ik heb haar voorgesteld om, bij minder tijd of langere tussenpozen, mij haar, zeg 2 of 3 x per week, haar in de ochtend of avond 2 minuten te verwennen. Mij lijkt me dit, als man gedacht, geen moeilijke opgave.
Ik bedoel, als ik jou gelukkig maak door jou 2 minuten aan een lichaamsdeel van mij te laten sabbelen, dan by all means.
Ik word er niet viezer van, misschien wil ik pas zoenen na tandenpoetsen en ik spring zo onder de douche.
Maar zo denk ik dan.
Is dit het Venus/Mars verschil?

Sorry, niet bedoeld als fap verhaal.
Bedankt.
No offence, maar hier zou het ook een no go zijn.
Leuk dat jij graag wil beffen, maar daar issie niet voor.
We maken er samen plezier mee, of ik alleen, maar ik ga echt niet even een rondje internet doen, zodat jij even je lol op kunt.
Als andere partij zou ik dat ook echt niet willen. Als ik met mijn man bezig ben, wil ik wel dat hij ook met mij bezig is. Wat prima gewoon even genieten van wat er gebeurt kan zijn, maar echt niet dat hij mij, of ik hem, oraal ga gebruiken omdat ik, of hij, zo graag even dat geslacht wil proeven.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
22-01-2020 21:33
Sabbelen aan een teen of pink vind ik net iets anders, maar dat zal wel een vrouwending zijn.
Kijk, daar kan ik wat mee. Eindelijk een reactie zonder kattegejank op de achtergrond.
Bedankt
Alle reacties Link kopieren
sleutelhuis schreef:
22-01-2020 21:41
No offence, maar hier zou het ook een no go zijn.
Leuk dat jij graag wil beffen, maar daar issie niet voor.
We maken er samen plezier mee, of ik alleen, maar ik ga echt niet even een rondje internet doen, zodat jij even je lol op kunt.
Als andere partij zou ik dat ook echt niet willen. Als ik met mijn man bezig ben, wil ik wel dat hij ook met mij bezig is. Wat prima gewoon even genieten van wat er gebeurt kan zijn, maar echt niet dat hij mij, of ik hem, oraal ga gebruiken omdat ik, of hij, zo graag even dat geslacht wil proeven.
Okee. Fair.
Ook bedankt hiervoor. Dat is precies waar ik benieuwd naar ben.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
22-01-2020 21:06
Die Mars en Venus is trouwens ook dikke onzin. Diegene die daarmee begonnen is, is echt oerdom.
Vind ik helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
22-01-2020 21:05
Hij wil het voor zichzelf doen, zo lees ik het. Van mij zou je op kunnen flikkeren, TO. 'Geen moeilijke opgave', blablabla. Jij wil het gewoon heel graag en je draait het zo dat je haar een plezier gaat doen daarmee.
Als je quote, moet je wel de hele tekst meenemen:

Mij lijkt me dit, als man gedacht, geen moeilijke opgave.

En ja, bij jou zou ik kunnen opflikkeren.
Ladies first :bye:
ietsmetmarsenvenus wijzigde dit bericht op 22-01-2020 21:56
0.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
22-01-2020 21:39
Guttegut, stiekem meelezen. Wil je nu echt hier horen dat jouw dame gewoon moet doen wat jij wil, omdat jij het wel leuk vindt en zij niet? Dat heet ‘over grenzen heengaan’ en dat is voor veel dames een reden om een sekspartner te dumpen. Zoek een dame die beter bij je past. Ga niet aan haar hoofd zeuren, o, en hier zeuren heeft ook weinig effect op de vervulling van je behoeften.
Guttegut, heb je zand in je vagina?
Lees eerst eens goed: er staat toch duidelijk “ ik verplicht haar tot niets”
Heb je lekker je frustratie eruit kunnen typen?
Links boven. Lees nog maar een keer
Alle reacties Link kopieren
EsterInside schreef:
22-01-2020 21:30
Oh ga je zo beginnen? Met je stopwatch-fetisj.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-01-2020 09:14
Reden: Op de man
55.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Letsgetlosttonight schreef:
22-01-2020 20:24
Als zij niet wil dan niet. En ik kan me heel goed voorstellen dat zij er niet van kan genieten als het voor haar gevoel vies is.
Mee eens. Zo werkt het nu eenmaal.
Wil ze niet, dan prima.
Maar het ging mij dus om het verschil tussen man en vrouw qua gedachtengang.
Bedankt voor je normale reactie.
( ze zijn nogal zeldzaam blijkt)
Alle reacties Link kopieren
up4more schreef:
22-01-2020 21:22
Ik denk dat je beter elke week een netje sappige pruimen en perziken kunt gaan halen bij de groenteboer. Ga je daar lekker aan likken op de door jou vastgezette tijden....
Iets met zure pruim...
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
22-01-2020 21:36
S’ochtends of s’avonds laat? Vieze poes fetish?
Beetje gek? Of “vies” ook een verschil tussen man en vrouw?
( en yes, fetish goed geschreven 👍👍)
Alle reacties Link kopieren
Seks zou sowieso geen geagendeerde opgave moeten zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Één zinnetje springt er voor mij uit “ Mijn dame vind het niet vervelend, vraagt er soms om tijdens sex, maar kan het niet lang volhouden op deze manier ivm gevoeligheid.”
Dat had ik ook ooit bij een vriendje. Hij kon gewoon niet beffen :P
Alle reacties Link kopieren
IetsmetMarsenVenus schreef:
22-01-2020 20:16
zeg 2 of 3 x per week, haar in de ochtend of avond 2 minuten te verwennen. Mij lijkt me dit, als man gedacht, geen moeilijke opgave.
Vind je vrouw/vriendin het ook verwennen?
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht, ik weet al welke behoefte van jou nu wordt vervuld. Het is niet bedoeld als fap verhaal, maar de reacties wel. Jee wat voel ik me dom dat ik nog serieus heb gereageerd. Nou ja, weer wat geleerd.
Alle reacties Link kopieren
evaq schreef:
22-01-2020 22:10
Vind je vrouw/vriendin het ook verwennen?
Ja. Als in “ zou je me nog even lekker willen verwennen? Ik weet alleen niet hoe lang ik het vol houd”
ietsmetmarsenvenus wijzigde dit bericht op 22-01-2020 22:14
1.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
22-01-2020 22:11
Oh wacht, ik weet al welke behoefte van jou nu wordt vervuld. Het is niet bedoeld als fap verhaal, maar de reacties wel. Jee wat voel ik me dom dat ik nog serieus heb gereageerd. Nou ja, weer wat geleerd.
:cry: :'-( ben er ook ingetrapt
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
22-01-2020 22:14
:cry: :'-( ben er ook ingetrapt
Jullie zijn idd allebei een beetje dom. Suf zeg. Geeft niet.
Nou, gauw naar bed toe heh. Grote mensen praten hier hoor
Alle reacties Link kopieren
Wat een leukerd ben je. Kan je ook normaal discussiëren?

Als je vrouw dat wil, prima. Alleen om jou een plezier te doen, nope.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
22-01-2020 22:21
Wat een leukerd ben je. Kan je ook normaal discussiëren?

Als je vrouw dat wil, prima. Alleen om jou een plezier te doen, nope.
Sorry, ik vind normaal discussiëren niet moeilijk, alleen als jij er een draai aan geeft om een verkeerd beeld van mij neer te zetten, dan trek ik dat niet zo goed ( TO. 'Geen moeilijke opgave', blablabla. Jij wil het gewoon heel graag en je draait het zo dat je haar een plezier gaat doen daarmee.)
Laat dat maar aan mij zelf over.
En ja, als ze wil leuk, wil ze niet dikke pech.
ik snap wel dat hij met die rare befvoorstellen komt, zijn vrouw zal verder weinig enthousiasme meer tonen over dit heerschap
doornroosje9 schreef:
22-01-2020 22:21
Wat een leukerd ben je. Kan je ook normaal discussiëren?

Als je vrouw dat wil, prima. Alleen om jou een plezier te doen, nope.
het is een sick twist, hij doet alsof hij het voor zijn vrouw doet maar het gaat om hemzelf. Hij wil gezien worden als de Grote Vrouwenverwenner. Zijn ego moet constant gestreeld.
als hij namelijk echt begaan zou zijn met het welbevinden van zijn vrouw dan kwam hij wel met een ander voorstel. Iets in de trant van: ontbijt op bed, extra wasje doen, weekendje weg.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
22-01-2020 22:49
het is een sick twist, hij doet alsof hij het voor zijn vrouw doet maar het gaat om hemzelf. Hij wil gezien worden als de Grote Vrouwenverwenner. Zijn ego moet constant gestreeld.
Ja, je hebt me ontmaskerd. Ik ben erbij.
Dat is het precies.
Kun je nu met een grote glimlach lekker slapen? Wat een kennis zeg.

Enne:
ik snap wel dat hij met die rare befvoorstellen komt, zijn vrouw zal verder weinig enthousiasme meer tonen over dit heerschap

Jij hebt echt een hekel aan mannen heh?
Hij doet. Hij wil.
Heeft de voetbal coach je in de spits gezet en gezegd: Aanvallen met gestrekt been?
Met je 7 post in 10 minuten. De frustratie druipt er vanaf.
Ga toch lekker je mannen hatende azijn ergens anders overheen pissen.
Zou je het ook geen probleem vinden als je vrouw met het voorstel komt om jou anaal te verwennen drie keer per week twee minuten? Stel dat je haar daar dan een enorm plezier mee doet. Zelf kun je er ook van genieten of even internetten terwijl zij d'r ding doet.
Alle reacties Link kopieren
Voor de wel normaal reagerende dames ( en wellicht heren ) hier:
Excuses voor de soms wat botte reacties op bepaalde posts.
Ik heb al vaker gezien dat dit te verwachten viel, maar kan me dan toch niet inhouden.
In het echt ben ik veel liever hoor😉
Althans, tegen normale, leuke mensen dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven