Mars/Venus?

22-01-2020 20:16 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.
Ik lees al een tijdje (stiekem) af en aan mee, geamuseerd en in de hoop wellicht wat gouden tips tegen te komen😉.

Man, relatie 10+ jaar, gelukkig, maar...
Ik houd enorm van het geven van orale sex. (Denk vroeger door een fwb aangewakkerd.) Mijn dame vind het niet vervelend, vraagt er soms om tijdens sex, maar kan het niet lang volhouden op deze manier ivm gevoeligheid.
Ze geniet er gelukkig wel van.
Nu hebben we niet altijd tijd voor uitgebreide sex en soms wat langer niet.
Ook wel wat verschil in libido.
Ze vind het meestal niet prettig als ze niet net gedoucht heeft. En dat vind ik juist wel het lekkerst. ( soms in een geile bui heb ik geluk )

Nu de clou:
Ik heb haar voorgesteld om, bij minder tijd of langere tussenpozen, mij haar, zeg 2 of 3 x per week, haar in de ochtend of avond 2 minuten te verwennen. Mij lijkt me dit, als man gedacht, geen moeilijke opgave.
Ik bedoel, als ik jou gelukkig maak door jou 2 minuten aan een lichaamsdeel van mij te laten sabbelen, dan by all means.
Ik word er niet viezer van, misschien wil ik pas zoenen na tandenpoetsen en ik spring zo onder de douche.
Maar zo denk ik dan.
Is dit het Venus/Mars verschil?

Sorry, niet bedoeld als fap verhaal.
Bedankt.
IetsmetMarsenVenus schreef:
22-01-2020 23:11
Voor de wel normaal reagerende dames ( en wellicht heren ) hier:
Excuses voor de soms wat botte reacties op bepaalde posts.
Ik heb al vaker gezien dat dit te verwachten viel, maar kan me dan toch niet inhouden.
In het echt ben ik veel liever hoor😉
Althans, tegen normale, leuke mensen dan.
:-) nee hoor, dit is wie je bent. Iemand die zichzelf niet weet te beheersen en nogal lomp wordt als hij zich kennelijk beledigd voelt. Een forum is niet minder echt dan welke andere omgeving ook.
Alle reacties Link kopieren
wittereiger schreef:
22-01-2020 23:09
Zou je het ook geen probleem vinden als je vrouw met het voorstel komt om jou anaal te verwennen drie keer per week twee minuten? Stel dat je haar daar dan een enorm plezier mee doet. Zelf kun je er ook van genieten of even internetten terwijl zij d'r ding doet.
Dat is dus exact wat ik bedoel.
Dan zou mijn reactie zijn:
Het is mijn ding niet, het wind mij niet op en ik vind het niet smakelijk.
Maar als ik jou daar een plezier mee doen, dan veel plezier. Ik zit ff op mijn telefoon en nadien zoenen pas na uitgebreid tanden poetsen.

En dan snap je mijn gedachten en de reden van deze post.
Geen dwang, niet drammen. Vrijblijvend voorstel, nee is ook een antwoord.
Maar IK, als man, zou het geen opoffering vinden.
En jij? Wat vind jij ervan?
Alle reacties Link kopieren
IetsmetMarsenVenus schreef:
22-01-2020 23:11

In het echt ben ik veel liever hoor😉
Jij kunt alleen lief doen, als je denkt je zin te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Alleen al de zinsnede 'geen moeilijke opgave' vind ik echt ontzettend níet geil. En dat je het 'geen opoffering' vindt, vind ik evenmin ontzettend niet geil klinken. Sowieso zou de afspraak '3x per week 2 minuten' me echt helemaal niks doen. Zo'n gezette-tijden-stopwatch verhaal, nee, dat vind ik niet geil.

Mbt dat ze het 'niet vervelend', maar 'te gevoelig' vindt: het kan best zijn dat je ex-partners jouw beftechniek fantastisch vonden, maar bij haar werkt je beftechniek dus niet. Misschien is het tijd eens te gaan experimenteren om uit te vinden hoe ze het wél lekker vindt? Als zij het te gevoelig vindt, doe je het gewoon te hard - ook al vonden andere vrouwen dat misschien absoluut hemels.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
IetsmetMarsenVenus schreef:
22-01-2020 23:19
Dat is dus exact wat ik bedoel.
Dan zou mijn reactie zijn:
Het is mijn ding niet, het wind mij niet op en ik vind het niet smakelijk.
Maar als ik jou daar een plezier mee doen, dan veel plezier. Ik zit ff op mijn telefoon en nadien zoenen pas na uitgebreid tanden poetsen.

En dan snap je mijn gedachten en de reden van deze post.
Geen dwang, niet drammen. Vrijblijvend voorstel, nee is ook een antwoord.
Maar IK, als man, zou het geen opoffering vinden.
En jij? Wat vind jij ervan?
Ik denk in alle eerlijkheid dat jij een uitzondering bent. Dat heeft weinig te maken met je sekse.
Wat ik opmaak uit je berichten is dat je vrouw dat niet wil. Ze staat er dus anders in dan jij en dat moet je accepteren en respecteren.
In dit topic heb je ook een overduidelijk antwoord gekregen. Het is helaas voor jou zo dat de meerderheid er anders over denkt.
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
22-01-2020 23:13
:-) nee hoor, dit is wie je bent. Iemand die zichzelf niet weet te beheersen en nogal lomp wordt als hij zich kennelijk beledigd voelt. Een forum is niet minder echt dan welke andere omgeving ook.
Ooh, ik denk dat ik me prima kan beheersen. Maar op een forum als dit zitten nu eenmaal personen die graag negatief reageren en het okee vinden om je legitieme vraag uit verband te trekken, verschuilt achter een schermpje.
Je kunt dan op een dito reactie rekenen. Verschuilt achter een schermpje.
Of vind je dat ik misplaatst reageer op vriendelijk bedoelde posts?
Het lomp reageren is voorbestemd op dito reacties.
Volgens mij heb ik normaal gereageerd op normaal geformuleerde antwoorden en meningen? Of heb ik wat gemist?
Want dan wil ik ook best mijn excuus aanbieden hoor.
wittereiger schreef:
22-01-2020 23:09
Zou je het ook geen probleem vinden als je vrouw met het voorstel komt om jou anaal te verwennen drie keer per week twee minuten? Stel dat je haar daar dan een enorm plezier mee doet. Zelf kun je er ook van genieten of even internetten terwijl zij d'r ding doet.
of dat zijn vrouw de buurman vraagt hem even anaal te verwennen, gewoon even vijf minuutjes per week
BlaZoo schreef:
22-01-2020 23:13
:-) nee hoor, dit is wie je bent. Iemand die zichzelf niet weet te beheersen en nogal lomp wordt als hij zich kennelijk beledigd voelt. Een forum is niet minder echt dan welke andere omgeving ook.
interessant is te zien waar hij van uit zijn plaat gaat, dat is dus precies de kern. De waarheid jaagt hem over de rooie, maar hij ziet het zelf niet
hannaa45 schreef:
22-01-2020 23:22
Jij kunt alleen lief doen, als je denkt je zin te krijgen.
klassieke pathologie
Alle reacties Link kopieren
Maar TO, als iedereen zo goed als hetzelfde reageert, ligt het dan aan iedereen of aan jou?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
22-01-2020 23:33
Maar TO, als iedereen zo goed als hetzelfde reageert, ligt het dan aan iedereen of aan jou?
nee joh, het kan nooit aan hem liggen. Hij is de beste, de slimste, de rijkste, de knapste.
wij zijn allemaal gek
Alle reacties Link kopieren
IetsmetMarsenVenus schreef:
22-01-2020 21:26
Mijn dame is gewoon wat gevoelig daar en komt liever klaar dmv penetratie.

Grote kans, dat zijn dame (wat een idiote uitdrukking overigens!) helemaal niet klaar komt van de penetratie,
Ze speelt dat ze klaar komt, kan ze tenminste snel daarna lekker gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Toch blij dat mijn scharrel er van geniet als ik geniet en niet puur voor zn eigen genot gaat.

@TO koop een fleshlight
Been there, done that, got the T-shirt.
hannaa45 schreef:
22-01-2020 23:42
Grote kans, dat zijn dame (wat een idiote uitdrukking overigens!) helemaal niet klaar komt van de penetratie,
Ze speelt dat ze klaar komt, kan ze tenminste snel daarna lekker gaan slapen.
natuurlijk, een man die zo bezig is met zijn eigen behoefte is een slechte minaar en een waardeloze echtgenoot.
IetsmetMarsenVenus schreef:
22-01-2020 23:29
Ooh, ik denk dat ik me prima kan beheersen. Maar op een forum als dit zitten nu eenmaal personen die graag negatief reageren en het okee vinden om je legitieme vraag uit verband te trekken, verschuilt achter een schermpje.
Je kunt dan op een dito reactie rekenen. Verschuilt achter een schermpje.
Of vind je dat ik misplaatst reageer op vriendelijk bedoelde posts?
Het lomp reageren is voorbestemd op dito reacties.
Volgens mij heb ik normaal gereageerd op normaal geformuleerde antwoorden en meningen? Of heb ik wat gemist?
Want dan wil ik ook best mijn excuus aanbieden hoor.
Ik heb er geen last van, maar mensen die zeggen “ik ben best normaal, maar alleen bij normale mensen” zijn meestal nogal lompe figuren zonder zelfbeheersing.
Alle reacties Link kopieren
Gamayun schreef:
22-01-2020 23:23
Alleen al de zinsnede 'geen moeilijke opgave' vind ik echt ontzettend níet geil. En dat je het 'geen opoffering' vindt, vind ik evenmin ontzettend niet geil klinken. Sowieso zou de afspraak '3x per week 2 minuten' me echt helemaal niks doen. Zo'n gezette-tijden-stopwatch verhaal, nee, dat vind ik niet geil.

Mbt dat ze het 'niet vervelend', maar 'te gevoelig' vindt: het kan best zijn dat je ex-partners jouw beftechniek fantastisch vonden, maar bij haar werkt je beftechniek dus niet. Misschien is het tijd eens te gaan experimenteren om uit te vinden hoe ze het wél lekker vindt? Als zij het te gevoelig vindt, doe je het gewoon te hard - ook al vonden andere vrouwen dat misschien absoluut hemels.
Alleen al de zinsnede 'geen moeilijke opgave' vind ik echt ontzettend níet geil. En dat je het 'geen opoffering' vindt, vind ik evenmin ontzettend niet geil klinken. Sowieso zou de afspraak '3x per week 2 minuten' me echt helemaal niks doen.
Dat snap ik.

Betreft de techniek: Ze vraagt er dus wel soms om en geeft ook aan dag ze het heerlijk vind. Maar ze kan het alleen niet volhouden tot een climax op die manier. Maar ik kan altijd eens wat experimenteren en kijken wat haar reactie is.
Geen vrouw is hetzelfde inderdaad.
Een fb voor haar kon er geen genoeg van krijgen, dus misschien was minn beeld wat vertroebeld.
Bedankt voor de tip ( en normale reactie)
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
22-01-2020 23:22
Jij kunt alleen lief doen, als je denkt je zin te krijgen.
Ook jij snapt het helemaal. Zo ben ik.
Hele dag een hork, behalve als er wat te halen valt.
Wat een slimme meid ben jij zeg!!
IetsmetMarsenVenus schreef:
22-01-2020 23:48
Alleen al de zinsnede 'geen moeilijke opgave' vind ik echt ontzettend níet geil. En dat je het 'geen opoffering' vindt, vind ik evenmin ontzettend niet geil klinken. Sowieso zou de afspraak '3x per week 2 minuten' me echt helemaal niks doen.
Dat snap ik.

Betreft de techniek: Ze vraagt er dus wel soms om en geeft ook aan dag ze het heerlijk vind. Maar ze kan het alleen niet volhouden tot een climax op die manier. Maar ik kan altijd eens wat experimenteren en kijken wat haar reactie is.
Geen vrouw is hetzelfde inderdaad.
Een fb voor haar kon er geen genoeg van krijgen, dus misschien was minn beeld wat vertroebeld.
Bedankt voor de tip ( en normale reactie)
maar wil je vrouw ook graag het voorwerp zijn van je experiment? heeft ze je gevraagd om je seksueel tweemaal per week te verrassen? of moet ze gewoon jouw gedoe ondergaan omdat jij zo graag de seksgod wil zijn, die je overduidelijk niet bent. Want als je serieus denkt dat dit geil is dan mis je werkelijk elk besef van seksualiteit. Je vrouw is een Mens, geen DIng
IetsmetMarsenVenus schreef:
22-01-2020 23:52
Ook jij snapt het helemaal. Zo ben ik.
Hele dag een hork, behalve als er wat te halen valt.
Wat een slimme meid ben jij zeg!!
ze kon je moeder zijn, vent
Alle reacties Link kopieren
IetsmetMarsenVenus schreef:
22-01-2020 23:11
Voor de wel normaal reagerende dames ( en wellicht heren ) hier:
Excuses voor de soms wat botte reacties op bepaalde posts.
Ik heb al vaker gezien dat dit te verwachten viel, maar kan me dan toch niet inhouden.
In het echt ben ik veel liever hoor😉
Althans, tegen normale, leuke mensen dan.
Zij: “Hij kán ook heel lief zijn.”

Hij: “Het is jouw schuld dat ik boos ben!”

Hé waar ken ik deze uitspraken toch van?
Alle reacties Link kopieren
wittereiger schreef:
22-01-2020 23:26
Ik denk in alle eerlijkheid dat jij een uitzondering bent. Dat heeft weinig te maken met je sekse.
Wat ik opmaak uit je berichten is dat je vrouw dat niet wil. Ze staat er dus anders in dan jij en dat moet je accepteren en respecteren.
In dit topic heb je ook een overduidelijk antwoord gekregen. Het is helaas voor jou zo dat de meerderheid er anders over denkt.
Ik was dus juist benieuwd of ik een uitzondering was en of dit met verschil man-vrouw te maken heeft.
En idd, als ze het niet zou willen, dan respecteer en accepteer ik het (uiteraard) ook.
Mermedina schreef:
22-01-2020 23:53
Zij: “Hij kán ook heel lief zijn.”

Hij: “Het is jouw schuld dat ik boos ben!”

Hé waar ken ik deze uitspraken toch van?
melania trump?
Alle reacties Link kopieren
IetsmetMarsenVenus schreef:
22-01-2020 23:56
Ik was dus juist benieuwd of ik een uitzondering was en of dit met verschil man-vrouw te maken heeft.
En idd, als ze het niet zou willen, dan respecteer en accepteer ik het (uiteraard) ook.
Weten je vrienden op FOK of Geen Stijl je geen antwoord te geven op je enorm belangrijke vraag? Dat jij de boel hoopt op te fokken is wel duidelijk hoor. En? Is je doel al bereikt? Ik vermoed dat je in het echt niet eens een vriendin hebt.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
22-01-2020 23:33
Maar TO, als iedereen zo goed als hetzelfde reageert, ligt het dan aan iedereen of aan jou?
En ik heb er geen moeite mee als de
meerderheid er anders over denkt.
Maar dat sommigen ( lees velen ) dan maar even hun leukste afzeik reactie uit het boekje haalt om te kijken wie er mee lacht voor zijn/haar eigen gerief, het liefst met wat verdraaiingen en “hij zal wel” aannames, dan ben ik net wat te assertief om dat over me heen te laten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien houdt zijn dame er wel een hele leuke minnaar op na.
Die heerlijk kan beffen, omdat hij goed naar haar heeft geluisterd en geobserveerd en dus weet hoe zij het graag wil.
TO houdt ze aan voor de centen en het huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven