Meervoudige orgasmes

14-05-2014 21:59 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat al een tijdje te denken maar ik kwam er niet uit! Daarom doe ik het maar even zo.

Ik heb relatie, bijna half jaar. We zijn natuurlijk bezig met seks enzo. Nu is het dat ik vaak klaarkom. Hij bevredigt mij, zonder penetratie. Ik kan zo heel veel orgasmes krijgen! De ene is intenser dan de andere. Soms lijkt het alsof ze doorlopen.

Vandaag, heeft hij me heel vaak laten klaarkomen, ten minste, ik denk het! Het is toch niet normaal als een meisje, van 18 zovaak klaar kan komen?? Ik weet het niet meer, het voelt als klaarkomen, maar de ene voelt veel minder intens dan de andere.

Kent iemand dit of is er een verklaring?

Ik hoor graag jullie meningen!
Ik weet niet hoe vaak je klaarkomt maar meerdere orgasmes hebben is niet raar. En ja, de ene is wat intenser dan de andere en leeftijd heeft er niks mee te maken.
quote:annelaure schreef op 14 mei 2014 @ 22:02:

Ik weet niet hoe vaak je klaarkomt maar meerdere orgasmes hebben is niet raar. En ja, de ene is wat intenser dan de andere en leeftijd heeft er niks mee te maken.Ik kom soms wel 10x klaar en tja zeg dat er 3 a 4 echt heel intens zijn en de rest minder!
Ben jij de vriend van sannetje ofzo? Of zou je dat willen zijn?
.
Er is een verklaring. Je zuigt een verhaal uit je duim voor de reacties...
Geniet maar van je zo heel veel orgasmes.
Ik haal met moeite 1 keer.
Minder zuipen willem!
.
Nee Sannetje dat is niet normaal als je 18 bent. En nu?
Mag ik die vriend van je een keer lenen?
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Gebruikt hij zijn tong of blaast hij alleen maar in de general direction of your pussy?
Ik ben dan allang geen 18 meer (en toen kon ik het ook niet) maar ik kan het ook. Soms blijf ik op een bepaald plateau hangen en dan kom ik meerdere keren achter elkaar klaar. Daar hoeft dan op een gegeven moment ook maar weinig voor te gebeuren.

Wees zuinig op je vriend zou ik zeggen
Jemig, ik vraag dit serieus, jeetje, ik snap niet dat ik van die domme reacties krijg!

Sorry moest er even uit!

Dankjewel iedereen voor de andere leuke berichtjes.

Ik ben echt een meisje en ik blijf bij mijn vriend.

Ik merk inderdaad dat ik soms in zo n mode blijf hangen en snel meerdere orgasmes krijg, zonder dat hij er veel voor doet.
Houden zo.
Wees blij! Ik haal meestal wel 4 tot 5 keer in een sessie maar daarna is het daar toch wat gevoelloos/overgestimuleerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven