met meerdere mannen douchen

19-01-2014 14:20 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_194005 wijzigde dit bericht op 19-01-2014 22:42
Reden: wil niet de reden zijn van deze discussie
% gewijzigd
Klinkt zoals je het beschrijft alsof je geintreseerd bent in swingen? omdat je schrijft over partnerruil..

Ik ben daar verder niet mee bekend, maar ik weet wel wat het alleen goed kan gaan als je vriend zich er ook goed bij voelt... maar hoe je dat voor elkaar moet krijgen weet ik niet. Nee blijft vaak nee.
quote:rijmpje_annemarie schreef op 19 januari 2014 @ 14:50:

sorry hoor had gehoopt op een vrouw vriendelijke site met begrip

ipv dit soort reacties kan iemand mijn vertellen hoe ik deze discussie hier kan verwijderen en mijn account kan opheffen.

had begrip verwacht en geen commentaar

Dus omdat je begrip had verwacht, maar commentaar kreeg, wil je je account opheffen? Serieus?

Dus omdat ik ook toevallig een vagina heb moet ik automatisch begrip hebben voor dergelijke strapatsen?
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:Tommy_Gun schreef op 19 januari 2014 @ 16:00:

Dus omdat ik ook toevallig een vagina heb moet ik automatisch begrip hebben voor dergelijke strapatsen?Jep, vrouwelijke solidariteit heet dat. Schijnt haske belangrijk te zijn.
Dan denk ik dat ik toch weer liever man word.
quote:Tommy_Gun schreef op 19 januari 2014 @ 16:15:

Dan denk ik dat ik toch weer liever man word.

Dat is een goed idee. Neem een nieuwe Ava en nick, en niemand weet weer wie je bent.

Tips: Hannibal, Face, BA.
ik hou mijn mond maar, van mij hoef je nl geen begrip te verwachten
Daar hebben we er weer 1, een kerel met een fantasie en zich voor het gemak maar weer voordoet als vrouw. Hij geilt er waarschijnlijk op als vrouwen zeggen ook zo'n fantasie te hebben.
Oh. In dat geval: TO, het is al jaren mijn fantasie om eens met 3 Jack Russels in een bobslee te zitten. Kun je daar wat mee?
Ga een kroeg binnen en regel wat. Als je er redelijk uitziet zal het lukken. Ben je gebonden, dan zal je het bij een fantasie moeten latenn.
quote:Rooss4 schreef op 19 januari 2014 @ 14:36:

Wat is dat toch met mensen die allerlei erotische fantasiën willen laten uitkomen zonder naar de daarvoor bestemde plekken te willen gaan??(voor) oordelen.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
quote:rijmpje_annemarie schreef op 19 januari 2014 @ 14:50:

sorry hoor had gehoopt op een vrouw vriendelijke site met begrip

ipv dit soort reacties kan iemand mijn vertellen hoe ik deze discussie hier kan verwijderen en mijn account kan opheffen.

had begrip verwacht en geen commentaar lees niet alles.. sorry.: je kunt naar de showboat (parenclub) bv. Ga onder de douche en for sure dat je ingezeept wordt.
Bestaat dat nog de showboat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Blijkbaar!
It's never too late start living!
Bestaat nog.. , voor mij zeker 1,5 jaar geleden.. maar douchen met meerdere mannen.. no problem
gewoon in de sportschool
Zitten die spierballen dan voor t mannelijke dan wel vrouwelijke zaakje? Dat ze niet meer t verschil zien welke douche ze in moeten lopen Meds?
quote:dieddo schreef op 19 januari 2014 @ 20:03:

[...]

lees niet alles.. sorry.: je kunt naar de showboat (parenclub) bv. Ga onder de douche en for sure dat je ingezeept wordt.

Of beginnen in de sauna.. heb daar een keer als vrouw met 10(!!) mannen (ik heb ze geteld) gezeten.

Helaas voor 9 stuks kreeg er maar één vrouwelijke aandacht
Dat dus... Rooss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven