met meerdere mannen douchen
zondag 19 januari 2014 om 15:47
Klinkt zoals je het beschrijft alsof je geintreseerd bent in swingen? omdat je schrijft over partnerruil..
Ik ben daar verder niet mee bekend, maar ik weet wel wat het alleen goed kan gaan als je vriend zich er ook goed bij voelt... maar hoe je dat voor elkaar moet krijgen weet ik niet. Nee blijft vaak nee.
Ik ben daar verder niet mee bekend, maar ik weet wel wat het alleen goed kan gaan als je vriend zich er ook goed bij voelt... maar hoe je dat voor elkaar moet krijgen weet ik niet. Nee blijft vaak nee.
zondag 19 januari 2014 om 15:49
quote:rijmpje_annemarie schreef op 19 januari 2014 @ 14:50:
sorry hoor had gehoopt op een vrouw vriendelijke site met begrip
ipv dit soort reacties kan iemand mijn vertellen hoe ik deze discussie hier kan verwijderen en mijn account kan opheffen.
had begrip verwacht en geen commentaar
Dus omdat je begrip had verwacht, maar commentaar kreeg, wil je je account opheffen? Serieus?
ipv dit soort reacties kan iemand mijn vertellen hoe ik deze discussie hier kan verwijderen en mijn account kan opheffen.
had begrip verwacht en geen commentaar
Dus omdat je begrip had verwacht, maar commentaar kreeg, wil je je account opheffen? Serieus?
zondag 19 januari 2014 om 20:00
zondag 19 januari 2014 om 20:03
quote:rijmpje_annemarie schreef op 19 januari 2014 @ 14:50:
had begrip verwacht en geen commentaar lees niet alles.. sorry.: je kunt naar de showboat (parenclub) bv. Ga onder de douche en for sure dat je ingezeept wordt.
had begrip verwacht en geen commentaar lees niet alles.. sorry.: je kunt naar de showboat (parenclub) bv. Ga onder de douche en for sure dat je ingezeept wordt.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
zondag 19 januari 2014 om 21:00
quote:dieddo schreef op 19 januari 2014 @ 20:03:
[...]
lees niet alles.. sorry.: je kunt naar de showboat (parenclub) bv. Ga onder de douche en for sure dat je ingezeept wordt.
Of beginnen in de sauna.. heb daar een keer als vrouw met 10(!!) mannen (ik heb ze geteld) gezeten.
Helaas voor 9 stuks kreeg er maar één vrouwelijke aandacht
[...]
lees niet alles.. sorry.: je kunt naar de showboat (parenclub) bv. Ga onder de douche en for sure dat je ingezeept wordt.
Of beginnen in de sauna.. heb daar een keer als vrouw met 10(!!) mannen (ik heb ze geteld) gezeten.
Helaas voor 9 stuks kreeg er maar één vrouwelijke aandacht