Mijn vrouw verwennen

02-10-2014 09:19 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna 15 jaar gelukkig getrouwd. Ons seksleven is ook goed. Maar er is een ding dat ik graag anders zou zien. Als we lekker bezig zijn vraag ik mijn vrouw wat ze wil dat ik met haar doe. Ze retourneert altijd de vraag met: wat wil jij?Daar heb ik natuurlijk geen moeite mee en veel van mijn wensen komen uit, maar ik zou haar graag een keer echt willen verwennen met wat zij lekker vind. Als ik haar er later naar vraag wil ze er niet over praten dus ben ik op zoek naar suggesties. Wat zou verschillende ideeën van wat je als vrouw lekker vind dat er met je gedaan wordt? Hoe zou ik haar kunnen verrassen?
Vraag het eens als je gewoon op de bank zit of zo, niet als je lekker bezig bent.
Je kan haar verrassen met een toyboy, een dolle neger, een vrouw erbij, of juist door zelf weg te gaan.

Of een vakantie naar de Bahama's, het ongelimiteerd gebruik van je credit card.

Ik heb gene idee, vraag het aan haar?
Hallo dropjes0123

Herkenbaar hoor. Gebruiken jullie iets van sextoys of massage olie als jullie sex hebben?
quote:Naara schreef op 02 oktober 2014 @ 11:12:

Ik heb gene idee, vraag het aan haar?

jaaa, dat heeft hij dus al gedaan. en dan zegt je 'wat jij wil'.

dus ik denk ook dat dat de oplossing is. hij moet doen wat wij wil en daarmee is zij ook tevreden.
quote:coralie76 schreef op 02 oktober 2014 @ 12:10:

[...]

jaaa, dat heeft hij dus al gedaan. en dan zegt je 'wat jij wil'.

dus ik denk ook dat dat de oplossing is. hij moet doen wat wij wil en daarmee is zij ook tevreden.Ja dat heb ik gelezen. Maar hij vraagt aan ons hoe hij haar kan verrassen. En werkelijk, dat is een enorm onnozele vraag.Hoe moeten wij nou weten wat zij leuk vindt? Dus: vraag het haar!
laat haar eens lekker slapen, misschien is ze je wel eeuwig dankbaar..
Ik vind het altijd heerlijk als vriendlief me verteld dat hij mijn nieuwe jurkje betaald
Die behoefte aan " verwennen " heeft meestal te maken met je jezelf en jouw genot . Laat het los , het kan dwingend over komen.
@ lieve sophie + coralie76 + roodkapjeendewolf - bedankt voor het advies, kijken of het vanavond al werkt
Voor zover je er wat aan hebt, OP, kan ik je uit eigen ervaring zeggen dat een man die tijdens de seks aan je vraagt 'wat je wil dat hij met je doet', een enorme afknapper is. Ik geloof dat veel vrouwen niet zo prompt kunnen zeggen wat ze lekker vinden op dat specifieke moment, het hangt er een beetje vanaf zeg maar. Je verteld dat je vrouw er niet of moeilijk over kan/wil praten, wat misschien wel een teken is dat het voor haar een gênant of ongemakkelijk onderwerp is. Het is misschien lastig, maar probeer wat dingen uit waarvan zou denken dat ze het prettig zou vinden (NB: probeer niet uit wat jij zelf lekker zou vinden als het bij jou gedaan zou worden, that's a whole different story). Aan haar lichaamstaal kun je merken of het wel of niet gewaardeerd wordt. Als dit niet lukt of lastig werkt, probeer dan toch met haar erover te praten.

Nu ken ik jouw vrouw natuurlijk niet, maar mogelijk heb je hier wat aan
Laat mij eens komen, ik zal je achteraf vertellen wat ze leuk vindt
Je merkt dus nooit of je iets doet bij haar wat ze fijner vindt of minder fijn vindt als jullie bezig zijn?

Seks is het fijnst meestal als je lekker bezig bent en kunt opgaan in het moment en niet in een praatsessie belandt die jou afleidt van bezig zijn met je lichaam en je uit de mood wordt gehaald met vooraf geplande dingen die zouden moeten gaan gebeuren.

Ik zou denken dat je vrouw gewoon lekker wil seksen zonder gepraat en planningen over wát er precies zou moeten gebeuren en zich dan zou vastleggen in iets wat je eindeloos denkt te kunnen gaan herhalen omdat het die ene keer toevallig lekker was precies op die manier.

Seks kan gezien worden als een vloeiende beweging waarin je van het één overgaat in het ander en niet iets wat je vantevoren plant en dan uiteindelijk daar nog helemaal niet aan toe bent qua opvoering van snelheid, aanvoelen, open gaan staan voor de ander etc.

Seks zie ik als een proces van aanvoelen, voortgaan, speelsheid en niet van één bepaald soort standje op zomaar een moment vanuit gedachten beredeneerd.

En wellicht ziet jouw vrouw dat ook zo. Dus is wellicht de eindconclusie houd gewoon je mond en heb seks.
Het is een proces van opgewonden maken, tempo op elkaar aanpassen en aanvoelen, niet iets van vantevoren gemaakte afspraken die je op het moment zelf dan ineens zo zou moeten voelen en dat is een andere manier om seks te benaderen.
quote:fireball schreef op 03 oktober 2014 @ 20:45:

Laat mij eens komen, ik zal je achteraf vertellen wat ze leuk vindtMwah, of juist wat ze niet leuk vindt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven