Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Roos, nee., ik zou ook niet weten hoe zoiets ineens te zeggen. Dat gesprek van vanmorgen begon ik nav akkefietjes met de kindeten die ook zeggen dat hij ineens oud wordt, nikd kan hebben enz. En zie. Is tie weer chagrijnig terwijl ik hoopte op dat hij t in zou zien. Maar nee ligt aan ons. En ik denk dat hij best in zn hart wel vreest dat ik t buiten de deur zou kunnen gaan zoeken, waarom zit ie anders zo dicht boven op me? In dr zin van alles samen willen doen, maak je maar niet op enz. (doe ik trouwens toch!). Maar dat nr2 en ik nu sinds oktober wat hebben, mailen, bellen, daten daar heeft ie volgens mij echt geen idee van. Hij heeft ook bv niet door dat ik 20 kilo kwijt ben... ja, ik weet, klinkt ongelooflijk... wel dat ik ben afgevallen, maar zo veel? Hij denkt een kilo of 7. Maar hij vindt me wel een lekker ding.. hihi.

Tnx highlander voor de tip! Soms wacht ik ook bewust met gelijk terugmailen ook al wil ik dat heel graag. Of ergens happig op reageren of zeuren... wil niet dat ik m benauw of dat ie denkt pffff... maar inschatten blijft lastig. En jij kan zoiets beter uitleggen aan ons als man.

Hoe is het nu trouwens met jou?
quote:Rooss4 schreef op 17 april 2014 @ 11:36:

Dymo, tot mijn grote verbazing giert het op de blikjessites van de mannen in een LAT relatie, ik heb dan ook regelmatig gevraagd hoe dat zat. Zelfs LATters kennen sleur en seksloosheid.

what a bummer
Lotje, kan jouw man zichzelf niet vermaken?

Wat vreselijk om alles samen te moeten doen.

Hier gaat het redelijk.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Ach, is die leunstoel niet het equivalent van de vrouw met weinig libido en veel hoofdpijn?

Lotje, iemand die gaat bepalen of jij make up draagt? Hij weet wel dat jij zijn dochter niet bent?

Een LAT-relatie lijkt mij dan weer helemaal niks. Ik ben erg van de lusten en de lasten delen. Lijkt me niks dat wanneer jij iemand nodig hebt, hij dan in een ander hok zit met een andere geile vrouw

En goed kunnen praten over seks is ook niet alles. Úren heb ik geluld over seks. Werkelijk, daar zijn we allebei heel goed in. Bracht me geen stap dichter bij (nou ok, voor even dan) wat ik graag wilde.

Gelukkig zijn bestaat niet. Je kunt er naar streven, maar het blijft een bijproduct van iets. Immer altijd gelukkig zijn is een sprookje. En verdomd saai lijkt mij.
quote:Rooss4 schreef op 15 april 2014 @ 22:55:

Prut Look!

Leuk om jouw naam bovenop te zien!!

[img]http://www.she.be/imgpath/assets_img_sh ... 00x667.JPG[/img]

Prut?

Aleksis Ik ga je mailen!
Lotje, jouw relatie klinkt echt niet fijn. Ik zou gillend wegrennen denk ik. Hou je nog van je man? En dan niet het soort van houden van als van een broer?

Wel fijn al die herkenning hier over het "is dit alles" gevoel. Ik denk wel dat een LAT relatie de dingen langer (misschien ook niet voor eeuwig, maar toch) leuk kan houden. Een vriendin van mij heeft sinds haar scheiding, 5 jaar geleden, een LAT relatie met de man die toen haar minnaar was. En als je ziet hoe gek die twee nog op elkaar zijn.. jaloersmakend. Hoewel ze allebei vreemdgingen in hun vorige relaties zouden ze daar nu echt niet over peinzen!

quote:lotje_42 schreef op 17 april 2014 @ 12:54:

Tnx highlander voor de tip! Soms wacht ik ook bewust met gelijk terugmailen ook al wil ik dat heel graag. Of ergens happig op reageren of zeuren... wil niet dat ik m benauw of dat ie denkt pffff... maar inschatten blijft lastig. En jij kan zoiets beter uitleggen aan ons als man.

Haha, herkenbaar. Ik merk ook dat ik dat hele "mannen zijn jagers" ding even vergeten was na zo lang in een comfortable relatie. Ik moet ook af en toe op mijn handen gaan zitten om niet te snel en te happig te reageren op apps. Mijn buitenlander wil duidelijk graag op me jagen en die kans moet ik hem wel gunnen natuurlijk . Best lastig als je eigenlijk liever gewoon 24/7 het contactlijntje openhoudt. Het is weer net als daten 10 jaar geleden.
Grappig inderdaad hoe herkenbaar dingen hier zijn. Hier moet ik af en toe ook echt op mijn handen gaan zitten om niet meteen naar mijn telefoon te sprinten. Hoewel ik moet toe geven dat het wel eens erger geweest is. Ik moet tegenwoordig ook vaak op antwoord van hem wachten, dus denk ik nu ook vaak, jij wacht nu maar even op mij. Jammer alleen wel dat ik dat maar een paar uur vol houd.
quote:highlander schreef op 17 april 2014 @ 12:10:

Roos, ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt.

Ik beschreef de relatie die ik met mijn vrouw had.

We hadden allebei onze eigen carrière, vriendenkring en mening.

Die verschilden nogal eens, dan liepen de spanningen hoog op en van die confronterende 'pakken op ons lazer' werden we allebei ook opgewonden.

Het las alsof je 24/7 spanning wilde in je relatie. En daar moet ik eerlijk gezegd niet aan dénken.

Het lijkt me trouwens vreemd om iemand te treffen van onze (?) leeftijd zonder eigen mening en zonder eigen dingen. Dan heb je een schaap uit de wei getrokken volgens mij.
quote:Lookolook schreef op 17 april 2014 @ 13:07:

[...]

Prut?

= proost. Is dat weer hoognoords ofzo?
quote:Rooss4 schreef op 17 april 2014 @ 15:28:

[...]

= proost. Is dat weer hoognoords ofzo?

Oooooooooh! Zeg dat dan!!! Ik dacht dat dat een 'nette' variant van kut was

Tut zeggen we hier!
quote:Rooss4 schreef op 17 april 2014 @ 15:26:

[...]

Het las alsof je 24/7 spanning wilde in je relatie. En daar moet ik eerlijk gezegd niet aan dénken.

Dat dus. Ik ook niet. Zwáár vermoeiend lijkt me dat.

In een minnaarrelatie daarentegen vind ik dat wel weer leuk. Elkaar beetje sarren, discussies, ja hoor. Met knetterende seks op het eind vind ik dat wel een deal
quote:Rooss4 schreef op 17 april 2014 @ 15:26:Het lijkt me trouwens vreemd om iemand te treffen van onze (?) leeftijd zonder eigen mening en zonder eigen dingen.Ik heb ze weleens meegemaakt op date.

Een 'mak schaap' die mij liet bepalen wat zij at in het restaurant, welke film er gekeken werd in de bioscoop en haar standpunt vaag hield om haar mening later aan te passen op die van mij. Met een allemansvriend die zichzelf wegcijfert om aardig gevonden te worden ben ik idd snel klaar.
ben ik weer... ik geloof niet dat ie zichzelf goed kan vermaken highlander, of kunnen ms wel... maar willen? Soms benauwt het me ook enorm.. dat krampachtige claimen, alles samen... lucht! En annabel, weet je dat ik me dat laatst ook serieus afvroeg? Over dat houden van, de vorm. Ja, ik hou nog steeds van hem, maar idd anders dan van nr2. Inderdaad voelt het meer als houden van je ouders, zorgzaam zijn, zo. En de sex zoals ik die ik met nr2 heb, heb ik thuis al jaren niet beleefd... wild, geil, onstuimig, dierlijk... thuis is het meer gematigd, weet ik veel...

En look: jep. Maar hetzelfde met mn nagels, oksels scheren en what ever. Net of ie wil voorkomen dat er ook maar iemand naar me kijkt...

Ben ik daarom zo "stout" met nr2 ?

En jaaaah, dat we allemaal met onze heeeerlijke minnaars hetzelfde ervaren is heerlijk! Lekker om te kunnen delen! Hihi met advies van highlander... En dat jullie dat ook hebben... op je handen moeten zitten...
quote:highlander schreef op 17 april 2014 @ 16:36:

[...]

Ik heb ze weleens meegemaakt op date.

Een 'mak schaap' die mij liet bepalen wat zij at in het restaurant, welke film er gekeken werd in de bioscoop en op elke vraag naar wat zij vond een vaag antwoord gaf om haar mening later aan te passen op die van mij. Met een allemansvriend die zichzelf wegcijfert om aardig gevonden te worden ben ik idd snel klaar.Heerlijk vind ik dat, een man die dat gewoon allemaal regelt zonder uren overleg. Ik geef wel door wat ik niet lust en jij maakt er maar een leuk programma van. Zo fijn als ik een keer niet hoef te beslissen, alleen maar verwend word!
Ook dat kan een stukje onzekerheid zijn. Ik heb echt wel een eigen mening hoor, maar als ik bij nr2 ben en hij vraagt wat ik op tv wil zien dan weet ik ook echt even niet wat ik moet zeggen, weet ik veel wat hij in de kast heeft staan, dit is van mij een stukje onzekerheid. Zo ook met de sex, hij vraagt wat ik fijn vind en ik geef dit in grote lijnen ook echt wel aan hoor, maar ga me niet precies dingen vragen. Ook dit komt voort uit onzekerheid. Ik ben dan weer

Niet iemand die maar gewoon gaat liggen en het allemaal wel ziet. Wat jij beschrijft highlander is het andere uiterste weer, maar ik bedoel maar te zeggen dat niet iedereen altijd zo zeker van zichzelf is.
Oranje, een 'mak schaap' is alleen leuk als ik dominantiespel wil doen. Haar ga ik dan iets voorzetten wat ze niet zo lekker vind. Eentje die probeert te rebelleren zodra ik haar uit haar comfortzone duw is meer uitdaging.
quote:oranjexx schreef op 17 april 2014 @ 16:45:

[...]

Heerlijk vind ik dat, een man die dat gewoon allemaal regelt zonder uren overleg. Ik geef wel door wat ik niet lust en jij maakt er maar een leuk programma van. Zo fijn als ik een keer niet hoef te beslissen, alleen maar verwend word!Oh ja, een gentleman is best leuk op z'n tijd. Maar elke keer "Wat vind jij?" vind ik ook wel killing eigenlijk. Brrr. Iemand moet mij wel aan kunnen. Maar ook niet denken dat hij alles kan bepalen.
Ondertussen beginnen de zenuwen hier weer toe te nemen en de vlinders langzaam weer te fladderen
Oeh leuk! Die vlinders zijn hier morsdood volgens mij.

Zeg, iemand toevallig nog zin in een mvv trio? Ik moet nog even een vrouw regelen voordat ik mijn minnaar weer uit zijn comfort zone mag duwen. Anyone?
Dus, zodra jij iemand voor je trio vind zijn je vlinders weer tot leven gewekt look?
quote:Lookolook schreef op 17 april 2014 @ 16:59:

[...]

Oh ja, een gentleman is best leuk op z'n tijd. Maar elke keer "Wat vind jij?" vind ik ook wel killing eigenlijk. Brrr. Iemand moet mij wel aan kunnen. Maar ook niet denken dat hij alles kan bepalen.Mee eens.
Nou, dat weet ik niet. Maar het maakt het wel weer een stuk interessanter
quote:highlander schreef op 17 april 2014 @ 16:36:

[...]

die mij liet bepalen wat zij at in het restaurant, Dit vind ik dus stiekem enorm leuk. Ik heb vaak mannen voor mij laten kiezen omdat het me eea vertelde van hoe ze me inschatten. Heeft trouwens weinig met "mak schaap" zijn van doen .
quote:lotje_42 schreef op 17 april 2014 @ 12:54:

Roos, nee., ik zou ook niet weten hoe zoiets ineens te zeggen.

Niet?

Nou ehm, wat dacht je van.

"Joh Joris, dat jij je als een 88 jarige gedraagt betekend niet dat ik uitgeblust achter de viooltjes wil zitten. Ik zou graag een beetje actie in de taxi zien of in elk geval een poging daartoe, zo wil ik geen 100 worden met jou, misschien wordt het tijd voor mij om eens verder te gaan kijken dan mijn bevallige, gepoederde neusje lang is."

Ofzo, ik zeg maar wat.

Wie weet schrikt ie op uit zijn luie stoel.
quote:Lookolook schreef op 17 april 2014 @ 17:03:

Oeh leuk! Die vlinders zijn hier morsdood volgens mij.

Zeg, iemand toevallig nog zin in een mvv trio? Ik moet nog even een vrouw regelen voordat ik mijn minnaar weer uit zijn comfort zone mag duwen. Anyone?

Sorry, ik heb de mannen afgezworen.

Als het nou een vvv was......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven