Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
jezus het is gelukt hoor...

een mailadrs toevoegen kan niet mobiel

Ben ook wel errug benieuwd naar jouw hapjes Anouk....
Ik vind eigenlijk twee wel een mooi aantal. Stiekem heb ik in mijn achterhoofd natuurlijk ook nog die ene die ik nou eenmaal niet zomaar uit het systeem heb (en hij mij ook niet, merk ik).

Dus de schrijver heb ik netjes terug geappt dat het heel goed met mij gaat en dat ik het leuk vind om te horen dat kind nummer twee bijna in aantocht is. Ik denk dat dat ook is wat hij wilde horen
Het is absoluut een glijer. Maar ik wil dan ook absoluut niets meer dan een sv. En dan voldoet het plaatje perfect.

Bovendien heb ik al een zeer beschaafde prachtig in het pak gestoken gentleman nr. 1.
Ik wil ook hapjesfoto's! Ik beloof dat ik er niet in zal bijten!
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 14:01:

[...]

Stuur jij daar eens ff een fotootje van Look.Waarvan? Van mijn triomannen samen? Ik heb alleen de pikfoto's nog
2 is heerlijk Oranje! Al vind ik 3 ook nog prima te doen vooral als je ze samen neemt

Anouk, ja maar, ik ga niet glijen van zo'n glijer. Ik weet het, ik zit ingewikkeld in elkaar.
ligt het nu aan mij ??

Ik probeer nu op het profiel van anouk te komen en die pagina bestaat niet !!!!

nu kan ik geen hapje doorsturen

%^&*&^^% hoe moeilijk kand it zijn
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 14:04:

Bovendien heb ik al een zeer beschaafde prachtig in het pak gestoken gentleman nr. 1.

Ik ook, maar daar kun je er nooit genoeg van hebben. In pak een gentleman, in bed een beest. Mjam!

Oef, die lente zeg...
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 13:58:De volgorde andersom is ook best leuk hoor. Om erotische foto's van zomaar vreemde vrouwen te kunnen kijken heb ik geen datingsite nodig.

Ik ben geen one night stand man en zoek altijd contacten voor de lange termijn.

Via een site kan ik niet zien hoe zij in het echt is en of zij ook inhoud heeft.

Die ene keer dat ik op een site zat was het wekenlang gezwets en bleken we IRL nul chemie te hebben.

Wat een tijdverspilling.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:silver1977 schreef op 21 mei 2014 @ 14:09:

ligt het nu aan mij ??

%^&*&^^% hoe moeilijk kand it zijnKlopt! Die pagina bestaat niet! Gek..
quote:silver1977 schreef op 21 mei 2014 @ 14:09:

ligt het nu aan mij ??

%^&*&^^% hoe moeilijk kand it zijnOh wacht silver..ik heb geen mail-adres op mijn profiel he. Zal ik jou ff mailen dan?
He??? Ik heb geen profiel meer
quote:highlander schreef op 21 mei 2014 @ 14:10:

[...]

Om erotische foto's van zomaar vreemde vrouwen te kunnen kijken heb ik geen datingsite nodig.

Ik ben geen one night stand man en zoek altijd contacten voor de lange termijn.

Via een site kan ik niet zien hoe zij in het echt is en of zij ook inhoud heeft.

Die ene keer dat ik op een site zat was het wekenlang gezwets en bleken we IRL nul chemie te hebben.

Wat een tijdverspilling.

Hahaha, doe je toch iets fout

Ik gebruik ook geen dating site.. En voordat de erotische foto's bekeken worden, heb ik allang bepaald of er inhoud is. Anders geen foto's. En dan is het irl ook altijd vuurwerk. Mijn methode is misschien niet zo vlotjes, wel zeer succesvol.
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 14:12:

He??? Ik heb geen profiel meer

Ik dacht al dat ik gek was......

je kan nergens op
wekenlang zwetsen voor je date is zoooooonhandig.

Is er een klik dan zsm een date pas dan voel je dechemie.

Ik merk snel genoeg of er iets inzit en bij twijfel wordt er niet gedate
Lookolook, irl werkt idd beter voor mij.

Tov schrijvend ben ik in echt gesprek wel in mijn element.
quote:silver1977 schreef op 21 mei 2014 @ 14:14:

[...]

Ik dacht al dat ik gek was......

je kan nergens op Hebt mail..

En wat nu met mijn non-profiel
quote:highlander schreef op 21 mei 2014 @ 14:16:

Lookolook, irl werkt idd beter voor mij.

In echt gesprek ben ik wel in mijn element tov schrijvend.

Oh, dus er is toch nog hoop voor jou

Ok, ik geef toe. Ik ben een schijterd. En een slecht flirt irl. Ik kan alleen maar leuk flirten als ik iemand al een beetje ken. En aangezien ik in mail een grote bek genoeg heb, pak ik ze liever eerst helemaal in en dan spreek ik irl pas af. Werkt elke keer.
Hi! Ik ben Selene en lees al een tijdje mee. Ben begin dertig, getrouwd en zijn nu 10 jaar bij elkaar en hebben sinds begin dit jaar een echte open relatie. Daarvoor alleen af en toe wat zoenen en flirten met een ander.

Leuk om jullie verhalen te lezen, vaak herkenbaar en zo veel verschillende kanten van het minnaarschap komen aan bod!

Vooral de info over de verschillende datingsites komt nu van pas, zit er zelf ook aan te denken een profiel aan te maken. Maar ik moet zeggen dat ik via een site een beetje moeilijk vind. Ben vooral bang herkend te worden, hoe doen jullie dat?

Highlander, je klinkt als een lekkere man!
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 14:21:aangezien ik in mail een grote bek genoeg heb, pak ik ze liever eerst helemaal in en dan spreek ik irl pas af. Werkt elke keer. Ik pak haar liever uit naarmate de tijd vordert.

Op de middelbare school was het voor mij een sport om telkens een ander te versieren.

Twee vriendinnen die elkaar dan aan de haren gingen trekken

terwijl ik met een derde weg liep ed taferelen.

Tijdens mijn studententijd had ik ook elkaar afwisselende scharrels.

Het is niet zo gek moeilijk om seks te scoren.

Op seks alleen zonder inhoud vind ik niet boeiend meer.
Ik was een laatbloeier. Met de eerste met wie ik seks had, ben ik getrouwd. Pas toen ik mijn sv leerde kennen, werd het beest in mij pas wakker.

En nee, inhoudsloos moet het zeker niet zijn. En ik laat me uiteindelijk dan ook graag uitpakken.
quote:highlander schreef op 21 mei 2014 @ 13:14:

Anouk, vrouwen moeten niets hebben van mijn 3dagenstoppelkin.

Hoeveel mannen heb jij nu?* ziet broertje van Conchita voor zich *
Roos, I told you so
Of het zusje
Ik ben wel een schrijverT en sterker nog, ik denk dat ik me alleen nog maar als hertje ga gedragen en me niét laat vangen. Die jaagperiode is nu eenmaal het allerleukste, als ze van je gekloven hebben is de lol er toch af.

Yep, ik ben eruit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven