Minnaar deel 23.

dinsdag 15 april 2014 om 22:14
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!

woensdag 21 mei 2014 om 14:04
Ik vind eigenlijk twee wel een mooi aantal. Stiekem heb ik in mijn achterhoofd natuurlijk ook nog die ene die ik nou eenmaal niet zomaar uit het systeem heb (en hij mij ook niet, merk ik).
Dus de schrijver heb ik netjes terug geappt dat het heel goed met mij gaat en dat ik het leuk vind om te horen dat kind nummer twee bijna in aantocht is. Ik denk dat dat ook is wat hij wilde horen
Dus de schrijver heb ik netjes terug geappt dat het heel goed met mij gaat en dat ik het leuk vind om te horen dat kind nummer twee bijna in aantocht is. Ik denk dat dat ook is wat hij wilde horen

woensdag 21 mei 2014 om 14:10
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 13:58:De volgorde andersom is ook best leuk hoor. Om erotische foto's van zomaar vreemde vrouwen te kunnen kijken heb ik geen datingsite nodig.
Ik ben geen one night stand man en zoek altijd contacten voor de lange termijn.
Via een site kan ik niet zien hoe zij in het echt is en of zij ook inhoud heeft.
Die ene keer dat ik op een site zat was het wekenlang gezwets en bleken we IRL nul chemie te hebben.
Wat een tijdverspilling.
Via een site kan ik niet zien hoe zij in het echt is en of zij ook inhoud heeft.
Die ene keer dat ik op een site zat was het wekenlang gezwets en bleken we IRL nul chemie te hebben.
Wat een tijdverspilling.
volg je verstand, gebruik je gevoel

woensdag 21 mei 2014 om 14:11
quote:silver1977 schreef op 21 mei 2014 @ 14:09:
ligt het nu aan mij ??
Ik probeer nu op het profiel van anouk te komen en die pagina bestaat niet !!!!
nu kan ik geen hapje doorsturen
%^&*&^^% hoe moeilijk kand it zijnOh wacht silver..ik heb geen mail-adres op mijn profiel he. Zal ik jou ff mailen dan?
ligt het nu aan mij ??
Ik probeer nu op het profiel van anouk te komen en die pagina bestaat niet !!!!
nu kan ik geen hapje doorsturen
%^&*&^^% hoe moeilijk kand it zijnOh wacht silver..ik heb geen mail-adres op mijn profiel he. Zal ik jou ff mailen dan?

woensdag 21 mei 2014 om 14:12
quote:highlander schreef op 21 mei 2014 @ 14:10:
[...]
Om erotische foto's van zomaar vreemde vrouwen te kunnen kijken heb ik geen datingsite nodig.
Wat een tijdverspilling.
Hahaha, doe je toch iets fout
Ik gebruik ook geen dating site.. En voordat de erotische foto's bekeken worden, heb ik allang bepaald of er inhoud is. Anders geen foto's. En dan is het irl ook altijd vuurwerk. Mijn methode is misschien niet zo vlotjes, wel zeer succesvol.
[...]
Om erotische foto's van zomaar vreemde vrouwen te kunnen kijken heb ik geen datingsite nodig.
Wat een tijdverspilling.
Hahaha, doe je toch iets fout
Ik gebruik ook geen dating site.. En voordat de erotische foto's bekeken worden, heb ik allang bepaald of er inhoud is. Anders geen foto's. En dan is het irl ook altijd vuurwerk. Mijn methode is misschien niet zo vlotjes, wel zeer succesvol.

woensdag 21 mei 2014 om 14:21
quote:highlander schreef op 21 mei 2014 @ 14:16:
Lookolook, irl werkt idd beter voor mij.
In echt gesprek ben ik wel in mijn element tov schrijvend.
Oh, dus er is toch nog hoop voor jou
Ok, ik geef toe. Ik ben een schijterd. En een slecht flirt irl. Ik kan alleen maar leuk flirten als ik iemand al een beetje ken. En aangezien ik in mail een grote bek genoeg heb, pak ik ze liever eerst helemaal in en dan spreek ik irl pas af. Werkt elke keer.
Lookolook, irl werkt idd beter voor mij.
In echt gesprek ben ik wel in mijn element tov schrijvend.
Oh, dus er is toch nog hoop voor jou
Ok, ik geef toe. Ik ben een schijterd. En een slecht flirt irl. Ik kan alleen maar leuk flirten als ik iemand al een beetje ken. En aangezien ik in mail een grote bek genoeg heb, pak ik ze liever eerst helemaal in en dan spreek ik irl pas af. Werkt elke keer.
woensdag 21 mei 2014 om 14:33
Hi! Ik ben Selene en lees al een tijdje mee. Ben begin dertig, getrouwd en zijn nu 10 jaar bij elkaar en hebben sinds begin dit jaar een echte open relatie. Daarvoor alleen af en toe wat zoenen en flirten met een ander.
Leuk om jullie verhalen te lezen, vaak herkenbaar en zo veel verschillende kanten van het minnaarschap komen aan bod!
Vooral de info over de verschillende datingsites komt nu van pas, zit er zelf ook aan te denken een profiel aan te maken. Maar ik moet zeggen dat ik via een site een beetje moeilijk vind. Ben vooral bang herkend te worden, hoe doen jullie dat?
Highlander, je klinkt als een lekkere man!
Leuk om jullie verhalen te lezen, vaak herkenbaar en zo veel verschillende kanten van het minnaarschap komen aan bod!
Vooral de info over de verschillende datingsites komt nu van pas, zit er zelf ook aan te denken een profiel aan te maken. Maar ik moet zeggen dat ik via een site een beetje moeilijk vind. Ben vooral bang herkend te worden, hoe doen jullie dat?
Highlander, je klinkt als een lekkere man!
woensdag 21 mei 2014 om 14:33
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 14:21:aangezien ik in mail een grote bek genoeg heb, pak ik ze liever eerst helemaal in en dan spreek ik irl pas af. Werkt elke keer. Ik pak haar liever uit naarmate de tijd vordert.
Op de middelbare school was het voor mij een sport om telkens een ander te versieren.
Twee vriendinnen die elkaar dan aan de haren gingen trekken
terwijl ik met een derde weg liep ed taferelen.
Tijdens mijn studententijd had ik ook elkaar afwisselende scharrels.
Het is niet zo gek moeilijk om seks te scoren.
Op seks alleen zonder inhoud vind ik niet boeiend meer.
Op de middelbare school was het voor mij een sport om telkens een ander te versieren.
Twee vriendinnen die elkaar dan aan de haren gingen trekken
terwijl ik met een derde weg liep ed taferelen.
Tijdens mijn studententijd had ik ook elkaar afwisselende scharrels.
Het is niet zo gek moeilijk om seks te scoren.
Op seks alleen zonder inhoud vind ik niet boeiend meer.
volg je verstand, gebruik je gevoel