Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
quote:Rooss4 schreef op 08 augustus 2014 @ 13:05:

En toen je de hottieeeee cutieeeee op foto zag ging er geen lampje branden fangbang? En je partner is ineens bi?

Hmm.O, ik dacht dat die Tangogast bi was. Maar nu ik het teruglees...
Hottie klinkt wel hot&hip ?

Door dit topic heb ik gedoomd over pc , al mijn vrienden waren er ook ...een nachtmerrie ;)
Ja, ik las iets in de trant van eerst een relatie met R en toen met F en F is bi en vreemdgaan en weet ik het. Geen idee waar die letters ineens vandaan komen, maakt ook niet uit als het maar hottieeees en cutieeees zijn hè?

Wat een leuke droom Roodkapje! Was er wel een beetje actie in de taxi met je vrienden in de club?

Grappig, schijnbaar houdt het je bezig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 08 augustus 2014 @ 13:07:

Vind je het echt zo vreemd dat wij je loyaliteit naar jouw kinderen in twijfel trekken?

Ik hou zielsveel van mijn dochter en ook van mijn nog ongeboren kind.

Maar mijn dochter ziet af van de spanningen die er zijn tussen mij en haar vader.

Ik wil mijn man niet door het slijk halen, ik weet dat hij houdt van onze dochter, maar hij steekt nooit energie in haar. Ze smeekt om aandacht van haar vader en het enige dat hij doet is in zijn zetel liggen en gamen.

Ze huilt dan en trekt aan zijn kleding, maar het kan niet omdat hij steeds bezig is. Als ik dan durf mijn stem te verheffen en hem alstublieft vraag om even met haar te spelen is het huis te klein.

Kun jij niet met 'r spelen is dan de reply. Best hoor... Nadat we al een hele dag aan het puzzelen zijn geweest, een tekening hebben gemaakt, torens gebouwd en ga zo maar door moet ik toch ook wel de kans krijgen om te strijken, te koken,... en dan vind ik dat hij ook eens mag omkijken naar haar.

Zo is het al van in het begin. Toen ze bv gekotst had als kleine baby riep hij vanuit zijn luie zetel dat ik d'r moest verschonen en als daardoor de aardappelen iets te gaar waren gekookt kreeg ik daar ook kritiek op.

Heeft niet echt veel te maken met mijn nr2 uiteraard maar het schetst wel een beetje de achtergrond denk ik?

Zijn mijn kinderen er wat mee als ik bij hun vader blijf voor hun maar daardoor compleet ongelukkig loop?

Ik denk dat ze er beter uitkomen als ik vertrek, een stek van mezelf zoek, hen daardoor weliswaar minder bij me zal hebben en (op termijn) een echte relatie aan ga met nr2?

@theemok, je hebt wel gelijk. Nr2 is wat aan de zuinige kant, ik heb hem altijd zo geweten.
Tja, je kunt hier een compleet zwarte tekening van je nummer 1 neerzetten, ik vind het allemaal prima. Het bevestigd mij eerlijk gezegd alleen maar dat je onhandige keuzes hebt gemaakt. Je hebt gekozen voor het laten komen van 2 kinderen met een oetlul van een vent. En in het hele verhaal staat nog steeds niet waarom je in al deze tijden van spanning je kind hebt laten kennismaken met je nieuwe vlam.

Jij bent hier de volwassene Nell, jij laat je ringeloren door een huistiran en stelt je kind hieraan bloot. Deze hele situatie is een voortvloeisel van jouw domme keuzes.

Ga jezelf en je kinderen nou eens bewijzen dat je voor jouw welzijn en jouw kinderen gaat!

Wat heb je in godsnaam aan een gierigaard die zo geraffineerd te werk gaat dat zijn ex (de moeder van zijn kinders) met lege handen blijft?

En nog wel even lekker samen op vakantie in het zogenaamde belang van de kinderen, hou op joh.

Als je slim bent gooi je beide mannen over je schouder en ga je lekker alleen verder met je kinders. Als nr 2 de ware blijkt dan blijkt hij dat over een jaar ook nog wel hoor.
We wilden elkaar nog eens zien en mijn dochter was op dat moment thuis.

Ze begrijpt niet wie die man was hoor.

Is ze nog te jong voor.

Dit zal haar mentaal niet schaden.
quote:nellgwynn schreef op vrijdag 08 augustus 2014 14:04 We wilden elkaar nog eens zien en mijn dochter was op dat moment thuis.

Ze begrijpt niet wie die man was hoor.

Is ze nog te jong voor.

Dit zal haar mentaal niet schaden. Ik wil absoluut niet oordelen aangezien ik hier nog niet lang genoeg meelees, maar denk aub noooit zo! Hoe jong een kind ook is, betrek het niet in dit soort situaties.
les jeux sont faits..
Nel, jij denkt dat ze daar nog te jong voor is. Maar ze voelt het eea echt wel aan!
Je stelt nog steeds je kinderen niet op de eerste plaats. Jij wilde je minnaar zien. Je verdedigt nog steeds je foute keuzes. Ik vermoedde eerst zwangerschapsdementie, maar ik begin nu toch wel ernstig te twijfelen aan je algemene beoordelingsvermogen.

Wat Rooss zegt: jouw prins op het witte paard knikkert straks zonder pardon zijn ex op straat zonder haar een cent mee te geven (als ik je woorden goed begrijp). Lekker liefdevol type, zeg. Hij geeft dus ook geen moer om zijn kinderen (want hij denkt alleen aan zichzelf). Denk je nu echt dat hij een ideale vader gaat worden voor jouw kinderen? Je geeft nu ontzettend af op hun biologische vader. Ik heb sterk de indruk dat je nieuwe lover geen haar beter zal zijn.

Kieper die vent ook over de schutting. Ga eerst dat kind baren, bouw rust in voor iedereen. Want ook van de thuissituatie krijgen ze meer mee dan je denkt, zelfs een pasgeboren baby. Denk nooit: dat snapt ze niet, dat voelt ze niet. Ook heel erg jonge kinderen voelen dingen aan.

Ga eerst eens goed voor je kinderen zorgen, en voor jezelf.
quote:Rooss4 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 13:35 Ja, ik las iets in de trant van eerst een relatie met R en toen met F en F is bi en vreemdgaan en weet ik het. Geen idee waar die letters ineens vandaan komen, maakt ook niet uit als het maar hottieeees en cutieeees zijn hè?

Wat een leuke droom Roodkapje! Was er wel een beetje actie in de taxi met je vrienden in de club?

Grappig, schijnbaar houdt het je bezig! "Ja, ik las iets in de trant van eerst een relatie met R en toen met F en F is bi en vreemdgaan en weet ik het. Geen idee waar die letters ineens vandaan komen, maakt ook niet uit als het maar hottieeees en cutieeees zijn hè? "

Hihi snap dat het verwarrend is excuses, zat nog half in paniek te typen. Blijkt dus dat tangoman ofwel de hottie mij viavia kent (zijn broertje behoort tot mijn oude vriendenkring nog ver voor mijn huwelijk en ik date toen een van de vrienden van dit broertje in 2008 ofzo), ik kende hem zelf niet omdat meneer als sinds mijn 16e in frankrijk woont. Toen ik dus in het NL vloekte, viel bij hem het kwartje. Hij lijkt wel op zn broertje bij nader inzien.

Fangman is inderdaad bi, niet tangoman. Hij doet er niet veel mee echter, zit er zo sterk ingeramd dat dat 'niet hoort' en haram is. Vandaar dat ik dat in mijn voorstelpost er niet bij vermeld heb.
les jeux sont faits..
En heeft tangoman dan contact met jou gezocht omdat hij vermoedde dat je bent wie je bent of berust het geheel op toeval?

Ik snap zijn reactie niet zo goed. Nu ken ik "tango" niet maar schijnbaar zijn jullie beiden op zoek naar hetzelfde, waarom dan die agressieve manier van confronteren? En waar komt jouw behoefte vandaan jezelf te verdedigen?
@ Nell

Ik heb zelf geen kinderen maar heb toch al gemerkt bij vrienden die wel kids hebben dat kinderen veel meer aanvoelen dan je denkt

hoe jong ook

Het is geen goed idee om die al in contact te brengen met een nr2

Laat staan een echte relatie te beginnen met nr2

Je moet eerst alles stoppen en dan alles verwerken rond je nr1 en voor de eerste plaats zorgen voor je kids en ook jezelf.

Geniet eerst van je vrijheid en je kinderen kom even op jezelf voor je terug iets begint met een man

Gelijk Roos zegt als hij echt wel voor jou is dan is hij er binnen een jaar ook nog en zo niet zijn er nog mannen genoeg

en dat op vakantie gaan nog voor de kids is ook dikke bull....
quote:Rooss4 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 14:27 En heeft tangoman dan contact met jou gezocht omdat hij vermoedde dat je bent wie je bent of berust het geheel op toeval?

Ik snap zijn reactie niet zo goed. Nu ken ik "tango" niet maar schijnbaar zijn jullie beiden op zoek naar hetzelfde, waarom dan die agressieve manier van confronteren? En waar komt jouw behoefte vandaan jezelf te verdedigen? Dat is denk ik cultureel bepaald ofzo. Het berust geheel op toeval, zij komen uit dezelfde steek in Turkije en dat kent elkaar dus allemaal en woont een beetje uitgewaaierd over münchen, rotterdam en deze stad dus. Ander land, zelfde mensen. Hij was erg geshockeerd omdat hij nooit verwacht had dat mijn man turks zou zijn, en een turk zou toch noooit zoiets toestaan ivm zijn eer. Ik vond het vrij kwetsend om voor leugenaar uit gemaakt te worden, vandaar de verdediging.
les jeux sont faits..
He Fang, wat ik nou niet bepaald chique of discreet vindt is dat jij een buitenstaander ( maar wel dus gerelateerd) op de hoogte brengt van je man zijn seksuele voorkeur. Dat mag je voor hem helemaal niet doen ieder vertelt op zijn of haar eigen manier persoonlijke zaken dat kan en mag een ander niet doen.

Nell,sluit me weer aan bij de anderen. Natuurlijk hou je van je kinderen maar je stelt hen niet voor jezelf of die nieuwe lover, dus best egoitisch en erg afhankelijk. Je laat een beetje doorschemeren dat jij/ jullie slachtoffer zijn maar nu je op het punt staat het heft in eigen handen te nemen doe je dat niet. En idd man 2 klinkt nou niet echt als een catch of familie man.

En dames is er niet eerdaags een libelle zomerweekeinde lijkt me best een goeie smoes, geen man waagt zich daar denk ik
Ik snap jullie reacties op nell maar...

De 'getrouwde met kinderen vrouwen' hier zetten toch eigenlijk hun kids ook niet op de eerste plaats?(buiten dus single zijn en open relatie)

En ja inclusief ik, ik wil geen relatie met fouteman en zal hem zeker nooit in het leven van de kids halen. Maar als dit ooit uitkomt zijn de kinderen de dupe en zullen ze het dan of later wel meekrijgen...
quote:silver1977 schreef op 07 augustus 2014 @ 22:26:

Sterkte sense ...

Wat moeilijk zeg en wat zal het wellicht lastig zijn om nu een balans te vinden .

Weet zijn nieuwe liefde van de bijzondere band tussen jullie ?

Ja, dat weet ze voor een groot deel. Echter zullen ook daarin de kaarten opnieuw geschud moeten worden. Ook 'geestelijk' gingen we vreemd, bespraken we zaken die je normaal met je partner moet bespreken en die nu bij haar horen te liggen. Als hij dat met mij wil blijven doen zal hij toch wat meer open kaart moeten spelen of het bij mij weg halen.

Maar de komende maanden hou ik me sowieso meer op de achtergrond, ik moet niet tussen hen in gaan zitten.
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Waarom zetten de getrouwde vrouwen met minnaar hun kinderen niet op de eerste plaats?

Die snap ik niet zo goed. Vanwege het risico van uitkomst?
@babajaga

dat is waar dat als het uitkomt de kids de dupe zullen zijn en het zullen meedragen maar een nr2 aan je kids voorstellen dat is toch al een andere stap en voor mij toch eentje te ver

Zou ik nooit doen moest ik kinderen hebben ze voorstellen aan een nr2

En het is niet omdat je vreemd gaat als mama dat je daarom niet je kinderen op de eerste plaats komen
Je haalt toch het hele leven van de kids overhoop? Hetzij een leugen die uitkomt of verliefd worden op je minnaar.
Nogmaals wat nell doet is een aardige stap verder maar ben ik nu veel beter? Ik lieg en bedrieg en zet mijn huwelijk en dus een veilige gezinssituatie van de kinderen op het spel.

Net als in de situatie van nell zijn er ook andere keuzes.

Ach misschien lig ik een beetje overhoop met mijn eigen schuldig voelen ;)
Dan moet je ervoor zorgen dat het niet uitkomt. Ik denk dat eea best losgekoppeld kan worden, je doet nu net alsof vreemdgangers minder om hun kinderen geven. Dat geloof ik niet.

Ik kan nog wel het onderscheid zien tussen kiezen voor bepaald seksueel genot enerzijds (zeker als je leest hoeveel seksloze relaties hier zijn) en knuffelen met je geheime minnaar terwijl je dochter in de buurt rondhuppelt en je dikke babybuik ertussen zit anderzijds.
Babajaga, je hebt hier tig keer gelezen dat je nu nog terug kan. Waarom doe je dat niet?
Goeie vraag roos, weet je dat ik niet eens een antwoord kan verzinnen?

Er zijn veel meer redenen om het niet te doen dan wel.
Dat vind ik wel eerlijk van je.

Er zijn inderdaad veel meer redenen om het niet te doen. Het feit dat je je nu al schuldig voelt (er is nog niks concreets gebeurt) lijkt mij bv een hele goede reden!
@babajaga

geloof mij het is beter om het niet te doen spreek uit ervaring om zoveeeeeel redenen

Denk goed na of het voor jou allemaal wel waard is

Ik vind dat het los staat van elkaar 'mama' zijn en anderzijds 'vrouw' zijn

Het is niet omdat je vreemdgaat dat je een minder goede mama bent of niet evenveel je kids graat zien als eentje dat niet vreemdgaat

er is ook een verschil tussen een paar uurtjes om de zoveel weken gewoon genieten van je minnaar omdat je thuis bv niets meer krijgt en dan terug naar huis en

je kind laten kennismaken met je nr2 en toekomstplannen maken met nr2 terwijl je zwanger bent van nr1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven