Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Oh Gooische vrouwen. Ik ben denk ik de enige in NL die dat nooit gezien heeft.

Jep, je hebt gelijk. Vriendschap zal sowieso blijven bestaan. Cross my heart and hope to die.
Dat heb ik ook Stew, voor een heleboel mensen een plekje in mijn hart/hoofd en een aantal exminnaars hebben daar ook een kamertje gehuurd.

Dat betekend niet dat ik ze in real moet zien, ook zij zitten daar goed.

Vriendschap in real werkt bij mij dus niet. Of de glans is eraf of ik wil ze in mijn bed. (of andersom)
Alle reacties Link kopieren
Mooi omschreven, Rooss!
Ik heb van de week zitten bedenken of ik alle namen nog weet, en moet bekennen dat dat niet zo is. Behalve eentje, die nog steeds in mijn systeem zit. Meestal gaat het prima, maar zo af en toe laait het toch weer op. Lastig soms om dat gevoel weer terug in een kastje te duwen en een dik vet slot erop te hangen. Gelukkig zie ik hem niet meer (maar ik zou hem tegen kunnen komen, hij woont niet zo heel ver weg). En het hielp natuurlijk geen flikker dat Roos bij het zien van zijn foto ook riep: jeetje, wat een lekker ding. Heel stiekem hoop ik nog steeds dat ie een keer bij me op de stoep staat. En dan? Dan hangt het ervan af hoe sterk dat slot is. Soms is het met een vingerknip open, maar gelukkig is meestal de sleutel zoek.
quote:stewardess schreef op 21 oktober 2014 @ 17:15:

ben ik met al mijn exminnaars in the friend-zone.

Mooi toch!

Ik ook, als ik er zo over nadenk. Als ik ze zou zien. Sommige zijn compleet uit beeld, zelfs geen mogelijkheid contact op te nemen.

Er zijn er die ik nog zie. En al zou er niets meer gebeuren, een lichte spanning is er soms nog wel.
Alle namen van je minnaars bedoel je?

Ow.

Guilty, guilty as hell!

Misschien ken ik er meer niet dan well! (hee, leuk rijmpje!)

Ik weet niet of er mannen tussen zitten die ik letterlijk zou bespringen als ze voor mijn deur stonden, waarschijnlijk gerust wel een beetje.

Doe maar niet zo stoer Mok, dat sleuteltje inclusief slot gaat bij jou kapotstukgebroken hoor! Volgens mij heb jij gewoon een breekijzer in je achterzak!
Haha, sjit, wat heb je me toch goed door.

Verder is iedereen hier compleet uit beeld, maar zou ik zo best een mailtje/appje/berichtje ertegenaan kunnen gooien zonder brokken te veroorzaken. Maar ik zie het nut er niet zo van in.
Haha geweldig meiden. We zullen het gaan zien wat er gaat gebeuren.

Ik heb met mijn eerste vriendje nog steeds een super contact. Zien elkaar (na ruim 30 jaar) nog regelmatig. En ja dan voelen wij nog steeds de aantrekkingskracht (hij is de vriend die ik in vertrouwen had genomen, eigenlijk zag hij het gewoon aan mij) maar doen er niets mee (we koesteren het).

En ik weet ook wel dat als ik nr2 in mijn eentje tegenkom het waarschijnlijk mis gaat. Dus zorgen dat er altijd iemand bij is.
Diver: dat klinkt goed, heerlijk van genieten dus!

Joos: hoe snel een situatie kan veranderen, benauwt het je?

Ivankar: jij bent mijn man niet, dus maak je vooral niet te druk.

Wbt de reactie, ik kreeg net eindelijk een berichtje dat hij erg druk is geweest en welke tijd hij komt,mits het allemaal te regelen is.

Hij moet een ontzettend eind rijden en zit met wat praktische zaken.

Nou ja, hij laat volgende week weten of het echt lukt. We zien het wel en ik neem even afstand. Lijkt me verstandig
Dat zou ik echt niet kunnen,alleen vrienden zijn met minnaar.

Ik bedenk me net dat hij niet eens een vriend is, we delen weinig diepgaande dingen.

Figuurlijk dan
Ik leef heerlijk in het nu en hooguit een béétje in de toekomst.

Over is immers over en meestal niet voor niets.

Dat sentimentele geleuter
Fijn baba!
@baba : zie je valt mee dus , waarom toch afstand nemen ?

@joos: ik vind het super verstandig maar kun je zo makkelijk de knop omzetten ?
quote:babajaga schreef op 21 oktober 2014 @ 19:13:

Dat zou ik echt niet kunnen,alleen vrienden zijn met minnaar.

Wij waren al een tijdje vrienden van elkaar toen we dit lieten gebeuren.

Ik denk dat het voor hem moeilijker is dan voor mij.

En ja. Het ging mij ook benauwen. Niet het minnaar gedoe.

Maar de toespelingen op een toekomst samen.
@hint : hoe zat het met jou ook al weer met jou nr 1 en 2 verhaal , hoe is het ontstaan en hoe lang duurt het nu ? Wat voel je voor hem etc ? Even opfris moment
Roodkapje: omdat ik niet wil wachten op berichtjes van hem en dan geïrriteerd wordt als het zolang duurt. Even weer op de rem en afstand nemen helpt.
Roodkapje. Tot nu toe dus wel (we zijn al drie dagen verder dus....)

Ik hoop het wel. Dit ging niet. Aan zijn kant liepen de dingen echt spaak. En dan zijn toespelingen over samen verder gaan. Dat wil ik niet.

Toch apart om te zien dat iemand die ik altijd als een heel sterk persoon heb gezien (letterlijk en figuurlijk. Groot en breed. En als werk vaak in gevaarlijke situaties zit. ) ook heel kwetsbaar kan zijn.

Tja we zijn allemaal mensen.

En mijn avatar is wel erg toepasselijk geworden.
@Joos : hij heeft iets laten zien wat bij jou angst op riep , dan gaat de knop vaak snel om. Heel goed om nu je eigen man en gezin voorop te zetten en naar je intuïtie te luisteren.
@baba : heel goed !!!
*
@Hint : weet je ook waarom hij in de loop der tijd milder is geworden ? Je zit je op dit moment dus een goede flow dus :-) Lijkt me bijzonder om samen een fetisj te delen , dat versterkt de band. Waarom maakt je dat juist jaloers ?
Diver@wat een ontzettend leuk vooruitzicht. Je voelt aan alles er is storm op komst.

Heb zelf enorme aandrang om ex minnaar te vragen voor een date. Maar ben bang voor mijn eigen emotie, alleen als benefit trek ik erg slecht.

Twijfel te sterk dus kan beter mezelf inhouden en de lust en het verlangen onderdrukken.

We hebben wel klein contact via de mail en app maar zeer ingehouden.

Loopt ook vreselijk nu met exman, heb hem opgevangen hij functioneert niet meer. Voel zo een intens medelijden met hem echt ruk hoe het gaat. Hij trekt het niet raakt steeds dieper in een moeras van depressie en angstaanvallen is niet meer in staat te werken zelfs niet eens voor zich zelf te zorgen.

Durf hem niet te laten vallen, bang dat hij zichzelf iets aandoet.
Waarom hij milder is geworden? Uhmmmm, ik weet het niet! Als ik nu een lijstje typ met mogelijke redenen zou dat alleen maar giswerk zijn. Maar ergens heeft hij het los gelaten en mij geaccepteerd.... Mijn jaloezie komt vooral voort uit angst. Dat ik hem verlies omdat hij andere vrouwen leuker gaat vinden. Ik ben zelf nog lang niet uitgekeken op hem.
@louilou : wat vreselijk van je ex-man dat legt een extra druk op je schouders. Misschien dat je daarom ook behoefte hebt aan de vlucht en afleiding van ex-minnaar ? Snap je dilemma want je moet juist nu jezelf ook goed beschermen.
@Hint: herkenbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven