Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Lena
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet zo erg, pechdateritus. Er is tenmienst enige sex in perspectief, ooit.

Erger is mijn 'virginitis'. Die heerst ook redelijk op de topic, had ik begrepen.

Is er een Nederlands volkslied die op 'droogte' slaat?
Ik had ook een minnetje hoor: mijn Middellandsezeedate gaat niet door. Zijn zoons gaan mee. Hij denkt oprecht dat ik nog steeds als bemanning mee kan voor een paar dagen. Ik denk van niet. Dus streep erdoor, misschien nog eens op een later tijdstip...
Diver, mooie post voor Heidi.

Lena, wat in het vat zit.....

Noekske: pablo was toch van de 10 cm?
Oww, mw Oranje, hebt u ook al eerder een date met die 'Adriatische meuw' gehad?

Ben benieuwd naar de ervaringen...

(centimetertechnisch, maar ook deskundigheid en algehele impressie )
Neeee dat was de Hongaar Bloody tandenstoker.

Pablo was erg lekker maar communicatief nogal "onderbelicht", wat hij trouwens zelf schrijft nu. Too late too late...
Anouk, misschien is het net zoiets als een estafette-loop. Dan mag je mijn stokje overnemen. Maar het virginitis stokje van Diver neem ik niet aan hoor! Liever een echte grote harde stok dan

Oranje, LOL dat is BV's favoriete gezegde.

Mee als bemanningslid terwijl zoons mee zijn lijkt me ook niet zo slim eigenlijk.
Ligt eraan hoe oud zijn zoons zijn
Het fantasie-centrum in onze hersentjes is nog niet aangetast door alle rondwarende virussen gelukkig.
Gelukkig is het loedergehalte een beetje terug hier, you go girls!!

Noeks, soms lijken ze het te ruiken hè, dan staat er ineens zo'n hele inhoud-van-de-oude-doos-minnaars op de stoep. Leuke aandacht hoor!
Roossje! Wie geht's Dir meine Liebe? Al wat rustiger op het thuisfront?
Gisteren een heerlijke afspraak met mijn minnaar. Vandaag op de app en telefonisch nog even dunnetjes over gedaan. Ideaal zo

Ook hier de herkenning van willen plannen maar door onvoorziene omstandigheden van zijn en mijn kant zit er soms langer tussen dan gewenst.
quote:Ano*k schreef op 25 september 2014 @ 21:29:

Roossje! Wie geht's Dir meine Liebe? Al wat rustiger op het thuisfront?

Ietsepietsjeploetsje, we juichen nog niet maar het zonnetje schijnt weer een beetje.

Morgen heeft Doorn niessessie nummertje 2!
Adriatische meeuw, geweldig! Meer een lompe Duitser ;)

Rood, twee pubers ....

Over dat ze het ruiken gesproken: Even zwaaien naar mijn nieuwsgierige meelezer, jouw paal is ook mooi hoor ;) (de lekkerste, maar als hij dat hoort wordt hij arrogant). Ik ben verwend, ik heb alleen heel lekkere exemplaren gezien. Wel allemaal heel anders. En meerdere mannen hadden moeite met leveren op het moment supreme.....
Nee geen pubers haha , kunnen we vader niet delen ?
quote:divergentthinking schreef op 25 september 2014 @ 20:40:

Dat is niet zo erg, pechdateritus. Er is tenmienst enige sex in perspectief, ooit.

Erger is mijn 'virginitis'. Die heerst ook redelijk op de topic, had ik begrepen.

Is er een Nederlands volkslied die op 'droogte' slaat? Diver: Brandend Zand, Anneke Grohnloh
pluk de nacht
Rood, de bootsman vroeg al of ik niet een vriendin mee kon nemen, hij zag het wel voor zich dat hij twee dames in mocht smeren .

brandend zand
Klinkt goed fenna... Ik had gisteren ook een date. Ook heerlijk!
@Oranje :spreken we dat af, samen insmeren en opwarmen en de rest mag jij doen Drink ik ondertussen wel een cocktail op het dek.
Vleselijke wijven hier.
Hé, onze expert is er weer. Met alweer zo'n zinvolle bijdrage.
Smallpiekexpert
Hoezo vLeselijk? Ik snap hem niet
poef
Fijn Dat jullie goed gesprek hebben gehad Bella! Hoe reageerde Bello op je aanstaande scheiding?

Oranje: goed bezig

Heidi: hou je staande. Knap als je priveH en zakelijkeH uit elkaar kan houden, maar aangezien alles zo verweven was vij jou en Guus lijkt het me haast een onmogelijke opgave.

Sense? Lees je nog mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven