Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
@Roos: ja ook vv. alleen, maar vvm vind ik leuker, interessanter en mmv het allerfijnste!

Stew: hoi. Ik ken u wel Enneh, is het verbazing van goh wat leuk voor ze, of verbazing van die zijn gek?
Verbazing van; goh, wat ontzettend onverwacht maar zeker ook heel erg leuk!
Hint: fijn zo'n lekkere date! Geniet ervan!

Oranje: ook weer wat lekkers in het vooruitzicht, lekker hoor!
Stew: thanks En, je minnaar van nu is dezelfde als toen ooit? En heb je een relatie? Paar vraagjes maar hoor
Ik heb een heleboel minnaars gehad, deze is vrij vers 😇 en ja, ik ben getrouwd. We hebben een ' gedoogbeleid ' , om vast de volgende vraag te beantwoorden 😉
quote:stewardess schreef op 12 oktober 2014 @ 12:40:

Weet je Puzzled, het lijkt me niet echt de bedoeling dat ik hier dit soort dingen hoef uit te leggen, iets met privacy enzo Ik vroeg je ook niet om het uit te leggen Stew, ik vond alleen jouw verhaal dat je het allemaal zo goed bedoelde niet erg geloofwaardig, zeker als je dan ook nog met GTST aan komt zetten
Haha, tja ach ik dacht dat komt vanzelf wel

Hier ook gedoogbeleid maar nog maar 1 echte minnaar (en 3 halve ;)).

Blijf je schrijven? Je kent mij niet maar ik lees al heel lang mee.
Dankjewel NouwNouw, leuke nick en profielfoto heb je!

Ik ga proberen mee te schrijven...Ik heb ook nog een halve minnaar 😉

Jammer Puzzled, dat je het zo negatief ziet.
Nouwnouw, VV alleen heb ik nog niet mogen ervaren maar volgens mij hebben we daar over een niet al te lange poos uitgebreid de tijd voor. Een tripje de grens over krijgt ineens een heel andere dimensie. Ben heel benieuwd.

Blijft bijzonder hoe je elkaar ontdekt omdat er een potje lijm is opengetrokken. Maar vriendschap blijft de basis en daar maak ik me ook hard voor. Te belangrijk.
quote:hint schreef op 12 oktober 2014 @ 12:09:

YES theemok, enige wat ik daarmee concludeer is dat hij zich op z'n gemak voelt bij mij. Thats it. Moet ook wel want anders houdt je het geen 1,5 jaar met elkaar uit.

Precies! Ben hartstikke blij voor je.

Ik ben nog steeds erg benieuwd hoe het met Karamella is. Lees je nog mee? Toch voor de bijl gegaan of niet?
*schopt een groen monster aan de kant* Hoop dat je er geen blauwe plek aan overhoudt, Stew! Je kunt lelijk van een stoel vallen!

Guus wordt ook zo ongeveer opgevreten door groene monsters.. ik ben verbaasd wat het met hem doet! Hij heeft ze niet meer in bedwang en daardoor komen er flinje rare uitschieters in berichten. Ik ga lekker mijn eigen gang en betrek hem niet zo bij mijn vakantie als vorig jaar.

Sinds gister heeft hij zich op zijn berg terug getrokken en ik kan hem bijna zien zitten mokken.. zijn berichten zijn nog nooit zo zuur geweest!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Hij raakt de controle kwijt Heidi, je glipt langzaam maar zeker door zijn vingers. Daar gaat een mens van mokken. Zo ongeil

Weet jij in dit stadium zelf waar je nu heen wilt met Guus? En zo ja, heb je ook enig idee hoe je dit kunt bewerkstelligen?
Dat vroeg ik me ook af Heidi, wat doet zijn gemok met jou?

Knap je er alleen maar verder door af of raakt het je toch dat hij blijkbaar nog steeds om je geeft.

Ook al is dit dan een belabberde manier om het te laten blijken
Nee, geen blauwe plekken voor mij Heidi. Hoogstens van heerlijke seks. Is het over met Guus?

Vriendschap en liefde zijn ook belangrijker dan seks, Rooss. Geniet er schofig van 😉
Dank je Stew!

Voor nu gaat Rooss even een innige relatie aan met haar bed. Veel te laat gisteren en veel te vroeg vanmogen...zzzzznurk...
Nee, eigenlijk heb ik er ook nog niet zo over nagedacht. Ik schuif het nog een beetje voor me uit. Nu slaap ik heul veul en de rest van de tijd zit ik te lezen of te kletsen.

En gister mocht ik met een bandje mee naar een gave club. Wat was dat leuk! Guus is ver op de achtergrond en daar laat ik hem ook nog even. Het is mijn vakantie en daar hoort hij nu even niet bij. Dat komt later deze week wel weer. Of niet. Ook goed.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Dat iemand mokt kan ook een afscheidsproces zijn, het geeft aan dat het diep zit, maar nog niet wat hij nu eigenlijk wil. Succes heeedie, een lastige lijkt mij!!
Ik vind het echt naar dat hij zich zo voelt. Hij zit niet voor niets op zijn berg, ik weet dat het dan heel zwaar zit. Maar het is ook goed, ik heb me ook heel lang doodziek gevoeld. Het raakt me echt wel, maar ik steek bewust nog niet mijn hand uit om hem zich beter te laten voelen.

Het is over, Stew, maar of het definitief is, weet ik nog niet.
Truste Roos!

Wel fijn dat je zo kunt ontspannen op je vakantie, dat zegt ook wel iets over het loslatingsproces van jou uit. Ik lees in elk geval stukken minder verdriet in je berichtjes, gelukkig.
@Heidie: geniet van je vakantie en de DJ.

Het kan aan mij liggen maar jouw communicatie lijkt soms net zo onduidelijk als die van Guus. Wat spelen jullie veel spelletjes met elkaar. Jullie waren toch net weer in gesprek wat je zo fijn vond , hoezo dan nu weer deze fase van afstoten en hem laten bungelen?

Oude patronen die je niet veel gaat brengen ben ik bang.
Heidi. Klinkt alsof je wat zoekende bent toch nog. Kan je Guus echt helemaal uit je systeem zetten? En als hij mokt, misschien moet hij dan maar eens echt voor zichzelf uitmaken wat hij wil.

en eh, ik was degene die Stew attendeerde op recente ontwikkelingen hier. Met sommige oud-forummers is er toch een soort van geschiedenis, al dan niet omdat er destijds ook meetings waren. Je hebt beeld erbij dus. En ja, het is dus heel leuk als je ziet dat er wat moois kan ontstaan. Gun-factor denk ik.
Tja, Roodkapje.. vorig jaar heeft hij in mijn vakantie een hele grote rol gespeeld. Veel fotos sturen, seks vlak voor vertrek, hij was toen heel erg aanwezig en dat wil ik nu echt niet. Dit is mijn vakantie. Ik heb me wekenlang afschuwelijk gevoeld door hem, vlak voor ik ging hebben we de lucht geklaard, maar daarom wil ik hem nu nog niet op 'sleeptouw' meehebben.

Gister schreef ik dat ik moest gaan, omdat de taxi vd band stond te wachten, kreeg ik terug dat 'zomaar ophangen in een gesprek not done was'.. ja, dat soort dingen heeft hij nog nooit gezegd. Hij wenste me altijd veel plezier en vroeg hoe het was geweest. Dat kan hij nu niet, blijkt, en ik heb geen zin om me daar vervelend over te voelen. Dus houd ik een beetje afstand, want anders neem ik zijn buikpijn over of is hij als een schaduw mee.
@heidie : lijkt me prima om voor jezelf te kiezen en te genieten van je vakantie.
quote:roodkapjeendewolf schreef op 12 oktober 2014 @ 15:02:

@heidie : lijkt me prima om voor jezelf te kiezen en te genieten van je vakantie.

+1

Fijne vakantie verder!
Halloooo! Even een week niet hier geweest en jee! Wat een ontwikkelingen!

Roos en Theemok: wat een heerlijke berichten spatten er hier van het scherm! geniet ervan dames! (en ook die kapitein die ook mee mag doen, hij ook :-))

Bella is vertrokken geloof ik? Als je nog meeleest: veel sterkte en hopelijk kom je hier nog eens melden hoe het met je is?

Heidi: fijne vakantie. Richt je op jezelf, je kind, en eventuele aanwezige lekkere hapjes (mag ook gewoon voedsel zijn )

Met mij is het goed. Ik ben nog niet voor de bijl gegaan, maar steek mijn hand er niet voor in het vuur dat dat nooit gaat gebeuren. Time will tell.

Oh ja, Lot, you've got mail!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven