Minnaar deel 28.

17-02-2015 13:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 27 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

.
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 07 maart 2015 @ 14:52:

Dankje mok.

Ja natuurlijk snap ik dat er veel meer bij komt kijken maar ik weet wel dat als ik geen kinderen had dan was ik al lang weggeweest. Je wordt zo gefrustreerd door wat je allemaal mist en ik weet dat hij dat zeker ook heeft. Financieel is zeker niet het probleem maar ik denk eerder schuldgevoel.

Hij kan toch ook gewoon van haar houden?

Ons seksleven ligt inmiddels onder een dikke laag stof maar ik hoop toch echt dat mijn lief niet bij me blijft uit schuldgevoel. Een relatie is meer dan alleen seks. En ook al is dat een belangrijk element, dan hoeft schuldgevoel of gemakzucht toch niet het enige te zijn waarom hij blijft?

*gaat maar weer onder haar stoffige steen*
Ik weet niet of dat nou zo'n manneding is, ik heb (gelukkig) nog een minnaar en daar krijg ik echt iedere dag meerdere berichtjes van. Hij heeft wel een open relatie wat het voor hem makkelijker maakt maar hij is altijd geïnteresseerd, lief en betrokken.

Ik moet ook stiekem berichtjes sturen en dat lukt prima terwijl mijn partner in dezelfde ruimte zit.

In zijn geval zou ik bezorgd zijn hoe mijn bericht aankomt en zo lijkt het alsof hij daar totaal niet mee bezig is.
Nee dat weet ik lookolook maar ik weet uit eigen ervaring dat het behoorlijk frustrerend is wanneer je echt geen sex en intimiteit meer hebt samen. Ik weet ook hoe erg hij het mist en tussen ons was het meer dan wauw.

Bij mij heeft het gemis aan intimiteit ervoor gezorgd dat de gevoelens voor mijn partner behoorlijk zijn afgenomen en dat zorgt er dan weer voor dat je halsoverkop verliefd wordt en dat is hem dus ook overkomen.
Je geeft je eigen antwoord al: jouw andere minnaar heeft een open relatie.

Ik kan ook appen in bijzijn van mijn man. Ik forum ook mobiel, app veel met vriendinnen.

Mijn man daarentegen zit bijna nooit op zijn mobiel. Als hij ineens de hele avond met zijn mobiel bezig is, ga ik mij ook afvragen wat hij aan het doen is....en hou ik 'm extra in de gaten.
Pearle, ik heb ook zo'n relatie als jij. Heb hier wel eens wat over verteld. Is soms gekmakend, dat geef ik direct toe. Toch is de seks niet het ene belangrijke wat wij delen. Hij is de vader van mijn kinderen, doet heel veel voor ons en is ontzettend grappig en ziet er goed uit.

Gisteren bijvoorbeeld waren we aan het eten met vrienden. Hij vertelde zo leuk over een bepaald onderwerp dat iedereen moest lachen. Op dat soort momenten word ik weer helemaal verliefd...........
Mijn partner is wel veel met zijn foon bezig, heeft hij altijd gedaan. Hij gebruikt hem meer om dingen op te zoeken en inderdaad ook niet om te appen.

Ik weet en snap het ook wel maar het knaagd nu behoorlijk. Ergens weet ik dat hij er ook kapot van is maar dat niet kunnen delen is moeilijk nu. Gaat vast wel over......
Secr als ik nog meer gevoelens voor mijn partner zou hebben was ik misschien niet zo verliefd geworden. Ik voel me totaal niet meer aangetrokken, we kunnen wel goed samen leven maar ik merk wel dat ik me steeds meer ga irriteren aan bepaalde dingen ook als hij leuk doet in gezelschap.

Het is allemaal zo ingewikkeld, je hebt samen kinderen en daar wil je toch voor proberen om samen te blijven maar aan de andere kant wil ik ook dat zowel hij als ik gelukkig kunnen zijn.
Ik ben het met jullie eens, een relatie is op meer dan sex alleen gebaseerd. Maar het is volgens mij wel zo dat je door sex meer intimiteit in de relatie brengt en meer verbinding geeft.

Zelf heb ik nooit een grote sex-drive gehad, eerder laag. Daarnaast heb ik een fysieke beperking waardoor vrijen niet zo eenvoudig is. Al vrijen mijn partner en ik nog wel (wel weinig) en heb ik nooit sex gehad met nr2. Dat voelde naar mijn partner niet oke en ook nr2 wilde die grens ook niet over stappen.

Zit ik hier net te verkondigen dat ik het zwaar heb en echt de discipline moet opbrengen om nr2 niet te mailen of te appen..... En prompt kreeg ik vanavond een mail van nr2. En die hakte erin, ben erg geraakt. Dit doordat hij (eindelijk!) echt open en eerlijk was over zijn gevoelens voor mij. Iets wat ik al heel lang voelde, er is een sterke connectie tussen ons, bleek inderdaad waar te zijn. Een simpele verliefdheid is het niet, dat is duidelijk.

Omwille van onze partners nemen we nu afstand en dat is voor ons beide niet eenvoudig. Ik hoop, dat we, net als Nouwnouw laatst beschreef, ooit een mooie vriendschap zullen kunnen hebben.

Voorlopig geen contact, dat is het beste (al willen mijn gevoelens iets heel anders )

Liefdesverdriet is zwaar ruk! Maar het komt goed We hebben beide een relatie die het waard is om voor te gaan.
Detoxthee, heb je met je nr 2 nooit de behoefte gehad om fysiek jullie gevoelens te uiten dan?
Ja, dat verlangen is er wel degelijk, mijn lijf deed (doet) er soms pijn van en ik weet dat nr2 ook dat verlangen heeft. Al hebben we dat nooit zo expliciet verwoord.

In die zin ben ik hier ook enigszins een vreemde eend in de bijt op dit topic. Het is begonnen met een heftige verliefdheid waarbij we beide niet wisten wat ons gebeurde. Vervolgens is er een intensief mailcontact ontstaan en af en toe zagen we elkaar en gingen we even samen eten. We hoopten beide dat de verliefdheid zou vervagen en het over zou gaan in alleen vriendschap.

We zijn beide tevreden in de relaties die we hebben met onze nrs1. En daarom moeten we nu stoppen vind ik, gevoelens verdiepen in plaats van dat ze vervagen. Er komt een moment dat we hierin vast gaan lopen als we zo doorgaan en worden mensen gekwetst die hier niets mee te maken (willen) hebben.

En daarom gaat dus de stekker eruit en dat is heftig. We zitten gelukkig wel op 1 lijn hierin. Lijkt me ook erg moeilijk wanneer de een wil stoppen en de ander daar niet aan toe is.
Afstand doen van verliefdheid is moeilijk maar als thuis je relatie in orde is zal dat misschien wel meevallen. Knap dat jullie daar zo mee omgaan en je niet mee laat slepen
Net mail gestuurd naar seksvriend. Zaten me wat dingetjes niet lekker. Nu alles eruit gegooid in mail. Weet ook niet of hij door dit terug trekkende beweging maakt. Maar moet er uit af en toe he. Even verwachtingen uitspreken en vragen stellen. Voel me alleen zon zeurmiep nu. Lees onzeker....
Spannend hint. Heb je wel eens eerder een dergelijke mail naar hem gestuurd? Bij mijn vorige minnaar heb ik ook wel eens zo'n 'zeurmail' gestuurd. Hij vond zo'n mail niet erg, gaf mij in een aantal zaken gelijk en beloofde beterschap.

Bij mijn huidige Meneer2 heb ik nog nooit zo'n mailtje hoeven sturen. Wel andersom: dat hij niet zo moest 'zeuren' Is ook wel eens fijn om dat te schrijven...

Communicatie vind ik sowieso belangrijk in alle relaties dus ik zeg al gauw wat ik ervan vind of denk.

Pearle, nog een beetje geslapen vannacht? Heeft hij je berichtje al gelezen?

Fijne zondag allemaal!
Uhm. Zeg af en toe eens wat luchtigs tussen door. Maar voelt nu wat minder luchtig. Zit mij ook hoger nu allemaal. Hij is niet de beste met kritiek. Vandaar dat ik mij afvraag of hij niet gelijk zijn schelp in duikt. Maarja, beter de gevoelens en gedachtes er maar uit dan laten sudderen. Alleen mijm ervaring met mannen en dit.... Niet zo positief. Zullen zien.
Nee secr nog steeds niks gehoord, ben gefrustreerd, verdrietig en boos en heel erg slecht geslapen. Gelukkig een beetje afleiding vandaag.
Ik ben wel een beetje aan het nadenken na de verhalen van pearle en detox. Nu is het bij mij (nog) niet aan de orde, maar ik wil mij eigenlijk helemaal niet zo k*t voelen als Meneer2 de relatie beëindigd. Dat is mij het toch niet waard allemaal. Vraag blijft of je je hiertegen kunt wapenen....lastige kwestie.
Pearl sterkte vandaag. Echt frustrerend dat hij niks van zich laat horen. Beetje kinderachtig ook van hem dat hij op zaterdag ochtend je zo,n bericht stuurt en dan weet dat het contact in het weekend lastig is voor hem

Hint dat van je een zeur miep voelen is zo herkenbaar. Had er deze week ook last van. Maar de communicatie open houden is dan belangrijk. Ik gooi het er tegenwoordig maar meteen uit. Heb er hierdoor minder lang last van. En daardoor ook veel minder vaak als vroeger. Maar af en toe onzekerheid blijft.
Secr, na mijn vorige nr 2 relatie heb ik mij ook voorgenomen om dat gevoel nooit meer te krijgen. Nu , ik weet het niet ?? Geen idee hoe je dat kan voorkomen. Want ook al is er geen heftige verliefdheid je deelt wel iets intiems. En als dat eenzijdig opgeheven wordt voelt dat volgens mij gewoon k*t.

Voor mij hoop ik gewoon dat het jaren blijft bestaan. Na mijn toch wel wat dipje van afgelopen week. Denk ik dat het gewoon weer opnw zeer doet als dit zal eindigen.
Ik weet het niet secr. Of je je kan wapenen. Misschien besef houden dat elke date, de laatste kan zijn. Als je richting een afscheid vaart, dat in vroeg stadia erkennen.
@diver: leuk je hier weer even te zien. Sterk van je dat je (nog een keer?) voor je nr1-relatie gaat. Ik zou ook graag het gevoel willen hebben er alles aan geprobeerd te hebben. Sterkte, en geniet even van je alleen zijn.

@hint: spannend, en goed om inderdaad even je hart te luchten. Soms moet dat even ja En volgens mij ben je geen zeur en sta je er verder oké in. Benieuwd hoe hij reageert.

@detox: vanwege jou log ik weer even in, want het is zo ontzettend herkenbaar met wat ik met mijn minnaar-vriend heb... Goede stap, maar zwaar hè. Je weet gewoon niet hoe het zal gaan de komende tijd. Maar geef het tijd, dat helpt echt wel. Want zodra je weer contact hebt, ben je weer terug bij af. Zeg ik uit ervaring, want ons contact wordt inniger en dieper, en daardoor ben ik best weer van slag de laatste tijd. Hij zit zo in mij verweven en in m'n hoofd. Niet obsessief, maar hij denkt over zo veel dingen net als ik en daar loop ik dan thuis tegenaan. En ik zit in zijn leven verweven, want ben zijn steun en toeverlaat en de enige die hem begrijpt (hij is nogal een complex geval ). Mijn minnaar-vriend heeft wel een relatie, en losse vriendinnen. Daar heb ik soms wel moeite mee, dat anderen wel zijn lichamelijke kant krijgen, en ik niet. Al is het enige verschil dat we niet tot het gaatje gaan :p Maar goed, meer contact leidt hier tot meer verlangen. Ook na vijf jaar nog. Ik hoop dat jullie verlangens verdwijnen en wegblijven mocht je weer contact hebben. Dat zou beter zijn, als je de keuze maakt voor je nr1 te gaan. Veel sterkte.
Dan nog even over de echte minnaars Er staan ineens een aantal dates op de planning! Een met m'n huidige lustminnaar, en misschien een vrouw erbij. Een met een nieuw lekker ding, en misschien een man erbij. En een date met iemand die mij erg leuk vindt, dus eerst maar eens koffie En er zijn er nog twee die willen, maar die wonen ver weg; erg jammer.

Dat lijkt heel wat zo hè, haha. Nou eerst maar eens zien wat ervan terecht gaat komen. Ik denk alleen date met lustminnaar, zonder vrouw. We zien wel. En ondertussen zie ik minnaar-vriend waarschijnlijk ook nog en moet ik proberen hem niet te verleiden :p
Ben ook wel benieuwd hoe het met Heidi en An*k is...
Pearl, wat ontzettend naar zeg!!! Echt balen omdat jullie ook net een date hadden ingepland...

Hier gaat het met vlagen....denk eigenlijk nog teveel aan hem dan goed voor me is....
Waar hebben jullie jullie minnaars leren kennen?
Ik heb de meeste contacten via secret flirt. Mijn eerste twee minnaars niet, die liep ik tegen het lijf.

Iemand die zo onder je huid is gekropen, laat je niet zomaar los, merk ik. Maar het slijt wel. Langzaam, maar het slijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven