Minnaar deel 28.

17-02-2015 13:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 27 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Blaat
Alle reacties Link kopieren
Op minaar gebied. Yeah heb ik ook een hoofdprijs. Nr 2 is met gezin op wintersport. Maar kreeg gisteren spontaan vakantie foto's geappt. Omdat hij niet een hele week zonder contact zegt te kunnen



De rest heb ik met verbazing gelezen. Wat een gedoe zeg. Roos en Vince
Alle reacties Link kopieren
Thanks Spinsel.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook weer een afspraakje halverwege volgende maand dus nog even afwachten (heerlijk!! Duidelijk!!)



En die jackpot... ik denk dat dat het moment is waarop je kan genieten van het leven met/als minnaar/minnares zonder schuld of rot gevoel! In dat geval hebbikum!



Yojanne, for gods sake! neem een kopje rustigmaak thee, adem in en weer uit en laat die verenprikkers met rust...
...
Alle reacties Link kopieren
Oh, verenprikkers, laat mij ook met rust... mijn reet zit vol!



Gekkigheid, ik vind jullie allemaal schatjes. Het geinige is dat het vooral mijn eigen hersenspinsels zijn die ik hier orden en of jullie het nou leuk vinden of niet, jullie moeten meelezen

En als iemand daar ook nog wat van opsteekt, och, laten we het een win-win situatie noemen.



Oh en zo wankel zijn Vince en ik niet hoor, we staan beiden nogal stevig op de onderdanen en we zijn gewoon knetter van elkaar dus daar breng je zo maar geen wankel in aan.

Alleen het gemis...

Kutsooi.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:vincedexa schreef op 23 februari 2015 @ 13:28:

Iemand nog iets te melden op minnaar gebied?Ja ikke!!! Ik ben helemaal in de wolken met een heerlijke, geweldige nr. 2! Gisteren tweede date gehad en was fantastisch!
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Alle reacties Link kopieren
Dan doe ik ook even mee: high five voor iedereen met de jackpot.

Wat een lekker gevoel he....
Alle reacties Link kopieren
egwel!
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Dubbele jackpot! BAM!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met Hart, Hint en alle anderen die in het stormgewoel bijna ten onder zijn gegaan?



Enigma, ik lees jouw stukjes nog even terug en het is toch wel verdomd mooi wat je allemaal schrijft! Ondanks dat ik allang minnares-af ben hoop ik af en toe toch nog wel even vruchtbaar te mogen hersenspinselen met jullie!
...
Wat waar is, is waar Rooss en dan mag het gezegd worden.

Toen ik zelf in de problemen zat hebben de spiegels die jij en een aantal andere 'vaste klanten' op het forum me hier voorhielden me heel erg geholpen. Ondanks dat ik ook héél goed was in "jullie hebben gelijk hoor, maarrr...." ging ik daardoor wel nadenken over hoe het verder moest in plaats van alles maar gewoon te laten gebeuren en er zelf bijna aan onderdoor te gaan. Als er dan zo'n nitwit zulke stomme dingen gaat roepen, dan moet ik wel even uit m'n leesstandje komen.

Blijf dus zeker nog even hersenspinselen hier, want ik denk dat je nog veel meer mensen tot nadenken kunt zetten daarmee
Alle reacties Link kopieren
Nope.
Alle reacties Link kopieren
Laatste wat ik getypt heb toen die verhitte discussie kwam.



Diver, dat flirten met anderen heeft een ander doel dan een date scoren. Waarschijnlijk voor zijn ego om te kijken hoe geliefd hij is, voor de aandacht, uit verveling. Het is meer een ego-dingetje dan dat hij er praktisch wat mee doet. Natuurlijk kan het dat hij iemand anders leuk genoeg vindt voor een date. Maar dat kan mij ook overkomen dat ik overdonderd raak door iemand anders. Anyhow... Ik heb op dit moment nogal behoefte aan bevestiging. Op zich krijg ik bevestiging want hij geeft geen negatief signaal. Alleen zit ik nu in een sexy flow en hij doet niet echt mee met mijn flow. Het frustreert mij een beetje maar begrijp ook dat het logischerwijs niet altijd synchroon loopt tussen twee mensen. Dus mijn sexy gevoelens gaan maar even de ijskast in.
Alle reacties Link kopieren
Glyce, als hij jou een lekker ding vind, is dat zo!
Alle reacties Link kopieren
Nope
Alle reacties Link kopieren
Misschien zelfs wel een beetje vergelijkbaar met jouw situatie!
Glyce, heb je afgelopen weekend op enig moment gemerkt dat hij jou mogelijk niet mooi zou vinden?

Zet die rare ideeën eens snel uit je hoofd! Stomme discussies ook hier op t forum, zie je nou wat er van komt
Alle reacties Link kopieren
Glyce, uit je hoofd zetten! Snel! Als hij je een lekker ding noemt dan ben je dat gewoon!



En om nog even een veer* voor iedereen uit te delen:



Ook ik wil jullie allemaal bedanken voor de meningen en eerlijkheid, Door jullie reacties besefte ik dat ik veeeel te snel ging en kon ik op tijd mijn grens bewaker op zijn plekje zetten.



Toffe tantes! Dat mag gezegd worden!





*veren af te halen tijdens kantooruren op=op 1 veer per forumert
...
Mag ik jullie ongezouten mening? Wel in nette woorden graag, anders doen ze wel erg veel pijn!



Mijn relatie is mijn enige relatie ever, deze duurt >20 jaar en loopt super!

Wij swingen samen nu ong. 10 jaar en in allerlei samenstellingen en hoeveelheden.

Toe aan een nieuwe uitdaging...misschien?!



Wij merken dat wij het allebei spannend vinden om los van elkaar wat te vieselevozen met anderen, dit ook omdat wij dat nooit hebben meegemaakt.

Wel willen wij beiden de ander van elkaar leren kennen....geen geheimen in 'wie' en 'wanneer'.

Het enige wat ons tegenhoudt is het feit dat je wat kan gaan voelen voor elkaar "die ander dus" en dat je je dan niet aan de afpraak gaat houden die er is gemaakt, nl. 'stoppen bij gevoelens".



Done of not done?

Mission impossible?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het wel glyce, vouweneigen dingetje. Wees trots dat jij zo leuk en bijzonder bent, de betere uitzondering voor hem met die sportief ogende vouwen. Allebei toe aan bevestiging idd!!!!! Ik baal een beetje van dat in de ijskast zitten, wilde eigenlijk een spannende date deze week, grrrrrrrrrr. Ik ga maar eens heel erg mijn best doen mijn focus ergens anders op te richten.
Alle reacties Link kopieren
Enjoy. Beginnen met hele duidelijke afspraken hoe vaak jullie communiceren en afspreken met die andere. Meestal merk ik bij de eerste date al of het een mogelijk TE leuk persoon is en daar gevoelens van komen. Ik weet niet of jij ook dat verschil merkt bij het swingen? Soms denk je ''leuk'' soms denk je ''wauw''. Met de gewoon ''leuk'' mannen komen die gevoelens bij mij niet. Dat is iig mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Hier een luxe probleempje. Momenteel al weer een tijd zonder vriend. Ik speel wel eens met de gedachte om mij in te schrijven bij een datingsite als bij second-love of iets dergelijks. Maar ook wel eng. Misschien iemand ervaring mee? En zo ja is zoiets nu aan- of af te raden?
Alle reacties Link kopieren
@bambhigs

Vond het lastig om op je te reageren, daarom ook nog niet veel gedaan. Ik kwam ongeveer binnen in dit topic toen jij net je last minute geplande zondagavond date had gehad en daarna de prinsessen date. Vond het allemaal zo op het randje. Gevaarlijk spel zeg maar. Vond het niet mijn plaats om daar al een enorm waarde oordeel aan te gaan hangen maar wil je wel graag meegeven dat wat je nu schrijft meer down to earth lijkt. Dat je verstand weer de boventoon voert in je beslissingen zeg maar. En je bent volgens mij een slimme dame, dus lijkt me een goede ontwikkeling!



@hint

Maar een date kan toch wel? Of gun je het hem niet nu? Want dat herken ik dan weer wel. Soort van silent treatment.



@Enjoy

Ik heb geen antwoord voor je, bij mij komt er altijd gevoel om de hoek kijken. Ik ben van mening dat dat geen probleem hoeft te zijn als je er verstandig mee om gaat. Maar ik begrijp dat niet iedereen zo in elkaar zit als ik qua liefde. (poly blah blah)
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan wat je zoekt sproetenmeisje. Want je gaat daar niet iemand vinden om een "normale" relatie mee te hebben.
Enjoy, Glyce doet het, een nr 2 waar ze veel gevoelens voor heeft, naast haar nr 1. En ze is er, afgezien van dat geneuzel van vanmorgen , erg gelukkig mee.

Ik weet niet of ik het kan. Nu nog niet iig, mijn relatie is nog te pril. Het is zo persoonlijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven