Minnaar, deel 32.
woensdag 30 maart 2016 om 11:23
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
.
donderdag 9 juni 2016 om 07:51
Secr, fijn dat je nachtje over goed/lekker bevallen is. En denk fijn om te weten dat een halve dag eigenlijk net zo lekker is.
Het meer gehecht raken , heel herkenbaar. Dat zit er bij ons na ruim 2 jaar ook in. Ik verzet me er niet meer tegen, het komt zoals het komt. Vind het fijn dat ook het gewiebel binnen een " onzekere" relatie ermee verdwijnt. Want daar kan ik veel slechter mee omgaan.
Roos, lekker dat Ed bijna weer terug is.
Theemok, wat leuk. Hoop dat deze verticale date meneer een blijvertje is.
Stippel , wat een heftige thuis situatie zeg. Ben het wel eens met de andere. Als je opnieuw op een 00 lijn wil starten dan allebei je account verwijderen. Dat je niet alles tot in detail hier kan vertellen. Snap ik.
Het blijft op zo'n forum schipperen tussen een duidelijk geheel neer zetten en onherkenbaar blijven.
Hier date planning totaal op z'n kop. Maar wel een korte auto date kunnen regelen deze week.
Dat was in elkgeval wel even
En nu maar hopen dat alles zo snel mogelijk weer normaal wordt.
Het meer gehecht raken , heel herkenbaar. Dat zit er bij ons na ruim 2 jaar ook in. Ik verzet me er niet meer tegen, het komt zoals het komt. Vind het fijn dat ook het gewiebel binnen een " onzekere" relatie ermee verdwijnt. Want daar kan ik veel slechter mee omgaan.
Roos, lekker dat Ed bijna weer terug is.
Theemok, wat leuk. Hoop dat deze verticale date meneer een blijvertje is.
Stippel , wat een heftige thuis situatie zeg. Ben het wel eens met de andere. Als je opnieuw op een 00 lijn wil starten dan allebei je account verwijderen. Dat je niet alles tot in detail hier kan vertellen. Snap ik.
Het blijft op zo'n forum schipperen tussen een duidelijk geheel neer zetten en onherkenbaar blijven.
Hier date planning totaal op z'n kop. Maar wel een korte auto date kunnen regelen deze week.
Dat was in elkgeval wel even
En nu maar hopen dat alles zo snel mogelijk weer normaal wordt.
donderdag 9 juni 2016 om 07:54
Niemand laat hier het achterste van zijn tong zien, dat hoeft ook niet om een verhaal kloppend te kunnen maken.
Stuklopende planningen zijn ruk!
Ik had vandaag een teckeldate kunnen hebben, ware het niet dat de schat daar vannacht pas mee kwam en ik het net dus ook pas lees. Nja, dat valt dus niet te regelen op zo'n korte termijn. Helaas.
Stuklopende planningen zijn ruk!
Ik had vandaag een teckeldate kunnen hebben, ware het niet dat de schat daar vannacht pas mee kwam en ik het net dus ook pas lees. Nja, dat valt dus niet te regelen op zo'n korte termijn. Helaas.
.
donderdag 9 juni 2016 om 08:56
Secr, maar wat is er nou precies zo erg aan hechten? Je kunt het ook gewoon accepteren en ervan genieten.
Stabiliteit, hee leuk om jou ook weer te zien! Lekker he, zo'n klik, dat je na 1,5 jaar elkaar nog steeds kunt vinden.
Spinsels, balen van die planning!
Rooss, da's jammer! Is ook wel hele korte termijn!
Stabiliteit, hee leuk om jou ook weer te zien! Lekker he, zo'n klik, dat je na 1,5 jaar elkaar nog steeds kunt vinden.
Spinsels, balen van die planning!
Rooss, da's jammer! Is ook wel hele korte termijn!
donderdag 9 juni 2016 om 11:48
Nu Roos het was ook zeker niet mijn eerste keuze - geef mij maar een hotelbed - maar ik denk dat ons verlangen zodanig groot was dat het niet rationeel nadenken ver te zoeken was.
Ja in de 1,5 jaar is er altijd contact geweest , wekelijks en vaak ook dagelijks maar op de 1 of andere manier kwam het gewoon niet tot de daad zeg maar ( nu kan het ook komen omdat hij niet echt bij me om de hoek woont ). Maar de klik is er en soms snappen we het zelf ook niet. En dat we engelengeduld hebben dat blijkt nu zeker.
Ja in de 1,5 jaar is er altijd contact geweest , wekelijks en vaak ook dagelijks maar op de 1 of andere manier kwam het gewoon niet tot de daad zeg maar ( nu kan het ook komen omdat hij niet echt bij me om de hoek woont ). Maar de klik is er en soms snappen we het zelf ook niet. En dat we engelengeduld hebben dat blijkt nu zeker.
donderdag 9 juni 2016 om 12:52
Ik merk dat ik het plezierig vind, die hechting. Het heeft even geduurd maar Ed zit nu toch wel echt onder mijn huid. Het wordt alleen een vervelend verhaal als het contacttechnisch niet lekker loopt of als het eind in zicht is.
Secr, weet je zeker dat het bij jou niet ook een communicatiedingetje is?
Stabilo, dat snap ik allemaal wel hoor, alleen het stuk "ik kan niet zonder" daar trek ik een wenkbrauw bij op. Je hebt nl voor jezelf bewezen dat je prima zonder kan, 1,5 jaar maar liefst. De rest is aandacht.
Secr, weet je zeker dat het bij jou niet ook een communicatiedingetje is?
Stabilo, dat snap ik allemaal wel hoor, alleen het stuk "ik kan niet zonder" daar trek ik een wenkbrauw bij op. Je hebt nl voor jezelf bewezen dat je prima zonder kan, 1,5 jaar maar liefst. De rest is aandacht.
.
donderdag 9 juni 2016 om 14:41
donderdag 9 juni 2016 om 14:48
Ja hoor, aandacht is een groot doel, dat klopt en in mijn optiek is dat dus ook het stukje waar je niet zonder denkt te kunnen.
Ik word wel een beetje ongeduldig. Terwijl mijn pak slechts 4(!!)telt.
Dan kan ik weer een avond en nacht tegen hem aankleffen maar potdikke. Ik heb afgesleten nagels van het op tafel trommelen zo ondertussen.
Ik word wel een beetje ongeduldig. Terwijl mijn pak slechts 4(!!)telt.
Dan kan ik weer een avond en nacht tegen hem aankleffen maar potdikke. Ik heb afgesleten nagels van het op tafel trommelen zo ondertussen.
.
donderdag 9 juni 2016 om 15:20
donderdag 9 juni 2016 om 15:48
Verslavend oftewel slaaf zijn van. Is dat wat we willen en wat zo gewoon lijkt? Dat je verslaafd bent? Ziek? Ik vertik het om dit een verslaving te noemen, ik ben niet verslaafd. Ik zoek het op, ik geniet ervan, ik kan me er in laven en rollen maar ik heb ook nog een gezonde kop die dingen een halt toe kan roepen. Die het besluit kan nemen dat ik er te diep in zit dus afstand moet nemen, die een afhankelijkheid detecteert en mijn hormonen terugfluit.
Verslaafd? No way.
Verslaafd? No way.
.
donderdag 9 juni 2016 om 15:50
donderdag 9 juni 2016 om 16:23
Verslaafd is misschien ook een groot woord - zoals Phoe het zegt een gezonde shot die op het moment supreme heel lekker kan zijn.
En ik heb wel - ook moeten leren hoor - geleerd om afstand te nemen waar nodig. 24 / 7 met mijn 2e bezig zijn is niet gezond en wil ik ook zeker niet - naast hem een ander leven.
Denk inderdaad dat vele wel verslaafd kunnen raken aan de aandacht en attentie van een ander - en ik ben ergens ook van mening dat als je verliefde gevoelens krijgt voor je 2e dat je jezelf dan kunt verliezen.
En dan ligt het zeker aan jezelf hoe sterk je daarin bent - persoonlijk heb ik dat gelukkig niet - ik geil op mijn 2e maar moet er niet aan denken 24/7 met hem te moeten leven. Daar ben ik eerlijk in en dat weet hij ook.
En ik heb wel - ook moeten leren hoor - geleerd om afstand te nemen waar nodig. 24 / 7 met mijn 2e bezig zijn is niet gezond en wil ik ook zeker niet - naast hem een ander leven.
Denk inderdaad dat vele wel verslaafd kunnen raken aan de aandacht en attentie van een ander - en ik ben ergens ook van mening dat als je verliefde gevoelens krijgt voor je 2e dat je jezelf dan kunt verliezen.
En dan ligt het zeker aan jezelf hoe sterk je daarin bent - persoonlijk heb ik dat gelukkig niet - ik geil op mijn 2e maar moet er niet aan denken 24/7 met hem te moeten leven. Daar ben ik eerlijk in en dat weet hij ook.
donderdag 9 juni 2016 om 16:34
quote:LeonVK schreef op 09 juni 2016 @ 15:20:
Aandacht en spanning zijn zeker verslavend. Ik had niet gedacht dat dat zo werkte, maar na jaren van "kuisheid" (wat een woord), kruipt het er toch weer in. Vandaar dat ik hier ook maar weer eens wat schrijf. Net als toen. Je moet toch iets...Wanneer was toen dan? En wie was je? Er gaat niet echt een belletje rinkelen. Of, nou, eigenlijk heel veel belletjes.
Aandacht en spanning zijn zeker verslavend. Ik had niet gedacht dat dat zo werkte, maar na jaren van "kuisheid" (wat een woord), kruipt het er toch weer in. Vandaar dat ik hier ook maar weer eens wat schrijf. Net als toen. Je moet toch iets...Wanneer was toen dan? En wie was je? Er gaat niet echt een belletje rinkelen. Of, nou, eigenlijk heel veel belletjes.
donderdag 9 juni 2016 om 17:31
quote:Phoebal schreef op 09 juni 2016 @ 16:02:
Je hoeft verslaving ook niet al te letterlijk te nemen. Dat je je nagels eraf trommelt tijdens een PAK, kun je ook zien als wachten op je nieuwe shotje
Gelukkig is dat gezond lees ik net dus daar houden we het dan maar op
Ja, Hengelaar, maak u bekend. Wie ben je en wat zijn je maten?
En dan heb ik het dus niet over je vrienden.
Je hoeft verslaving ook niet al te letterlijk te nemen. Dat je je nagels eraf trommelt tijdens een PAK, kun je ook zien als wachten op je nieuwe shotje
Gelukkig is dat gezond lees ik net dus daar houden we het dan maar op
Ja, Hengelaar, maak u bekend. Wie ben je en wat zijn je maten?
En dan heb ik het dus niet over je vrienden.
.
donderdag 9 juni 2016 om 19:00
donderdag 9 juni 2016 om 19:46
Extra genieten omdat het niet mag zou ik uitleggen als kick denk ik. Waar ligt voor jou het verschil, Nouw?
Ed is nu 3-4 maanden in beeld geloof ik, ik zie hem elke 2 weken een nacht dus echt nieuw zou ik dat niet willen noemen.
Teckeltje (met haar tot zijn middel) heb ik nog maar 1 keer gezien, kennismaking en even een voorproefje genoemen. Haske nieuw dus.
Ed is nu 3-4 maanden in beeld geloof ik, ik zie hem elke 2 weken een nacht dus echt nieuw zou ik dat niet willen noemen.
Teckeltje (met haar tot zijn middel) heb ik nog maar 1 keer gezien, kennismaking en even een voorproefje genoemen. Haske nieuw dus.
.
donderdag 9 juni 2016 om 20:54
donderdag 9 juni 2016 om 21:06