Minnaar deel 39

22-10-2019 13:38 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 38 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic. En zoals gewenst alle andere topics in de eerste post.
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929/120#
hoesjeboesje wijzigde dit bericht op 22-10-2019 13:47
86.53% gewijzigd
:heart:
Alle reacties Link kopieren
Ondersteboven, heel veel sterkte. Lijkt me zwaar om in afwachtende rol te zitten en toch begripvol te blijven.
Mag ik vragen waar de Marmot precies over moet nadenken? Jullie gaan tenslotte niet gelijk samenwonen of trouwen? Dus waar moet hij over nadenken?

Elize, knap dat je de stap hebt gezet. En hoop dat alles soepel voor je verloopt.
Hi Passiflora,

Lief, dank je voor het hart onder de riem. Het valt wel mee hoor. Ik vind hem gewoon heel lief en steun hem graag, maar wel binnen mijn eigen grenzen. Daardoor valt het ‘niet trekken en forceren’ heel goed te doen. Ook goede les voor mezelf.

Ik heb een paar pagina’s terug aangegeven waarom hij twijfelt en ik wil daar verder liever niet al te diep op ingaan, als dat oke is.

Hoe gaat het met jou nu?
anoniem_387066 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 14:22
0.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, lang geleden en moest erg veel bijlezen..
Ten eerste lois, wat fijn dat je weer thuis bent.. wat zul jij door een storm van ellende en emoties gegaan zijn, maar je klinkt even sterk als daarvoor. Ik duim nog steeds voor je!

Wat een verdrietige dingen lees ik, bo dikke knuffel voor jou, en voor de dames die zo hard knopen aan t doorhakken zijn ook.

Hier kabbelt t allemaal een beetje verder, eindelijk weer een date op de kalender, rottig corona gedoe...
Daten nu 5 jaar, en zodanig weinig dat we nog niet uitgekeken zijn op elkaar.

Thuis gaat t eindelijk beter, eindelijk sinds jaren weer seks gehad. Vriend is van baan veranderd en is veel gelukkiger geworden lijkt t, en dat helpt enorm voor goede gesprekken.. en nee, dat gaat nog niet ideaal, maar we zijn weer wat op de goede weg.
We hebben nu een 'open' relatie, maar kiezen er beide voor geen details te willen weten. Lijkt alsof dat het verlangen naar elkaar weer wat heeft aangewakkerd. We nemen weer tijd voor elkaar met een borrel, veel praten zonder oordelen over alles wat miste afgelopen jaren. We beginnen t te snappen van elkaar..

Blijf jou verhalen mooi vinden Roos, ik leer van je zelf evaluatie, eerlijk naar jezelf en je kerel en jullie relatie kijken.
BO hoe gaat alles nu met je? En natuurlijk ook Passiflora en Lieveling en de nieuwe dames hier?

Ik heb een klein beetje het advies van roos opgevolgd, ik heb hem donderdag voor het laatste gezien en vanaf vrijdag toch wel 100x minder contact. In het weekend geen en hetgeen hij me wist te vertellen maandag en dinsdag is op 1 hand te tellen. Pas nu zie ik dat ik degene was die de gesprekken steeds op gamg hield omdat ik hem juist zo graag wikde horen. Nu doe ik dat niet en hij stuurt wel ietsuit zichzelf maar ook minimaal. Misschien kan ik op deze maneer wat meer afstand creëeren....
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,
Ik ben nieuw op het forum en lees wel een tijdje mee, ik heb ook even advies nodig. Ik heb een jaar een minaar gehad naast mijn relatie, het is sinds 3 weken over, omdat mijn minaar ook verder met mij wilde en steeds minder begrip voor mijn situatie kreeg, lees ik wil bij mijn gezin het liefste blijven, echter... merk dat ik mij heel slecht voel, heel veel schuldgevoel naar mijn minaar en mijn man en ook depressieve gevoelens en mij enorm slecht voelen over mijn daden, ook mis ik mijn minaar, ik was echt verliefd! Ik probeer mijn gevoel te plaatsen, is het rouw, is het ontkenning over mijn huidige relatie, misschien is het over? Ik merk dat ik enorm graag mijn gezin bij elkaar wil houden, voor de kinderen, de laatste tijd gaat het beter tussen mijn man en mij door goede gesprekken te hebben.
Horen deze gevoelens bij het loslaten?
Hoesje, wat fijn om te horen dat het thuis beter gaat. Hoera! Lukt het ‘don’t ask, don’t tell’ jullie beiden goed?

Hier gaat het wel oke nu er duidelijkheid is qua afspraken. De Marmot is lief, krijgt van mij de tijd om dingen op een rijtje te zetten. En hij toont initiatief om af te spreken. Rustig aan maar en goed blijven kijken allebei wat goed voelt. Natuurlijk ben ik soms gefrustreerd nog, maar dat hou ik even bij mezelf nu. Lukt best goed. Verder ligt de focus op het verwerken en bijkomen van de (aanloop naar de) scheiding, ik ben me een partijtje moe zeg! Niet normaal...
anoniem_387066 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 14:59
1.54% gewijzigd
@evengeenidee

Welkom! Je hebt zo te lezen een knoop doorgehakt. Dat is fijn, duidelijkheid voor jou en je minnaar.

Verdriet hoort er bij, het zou gek zijn als je na een jaar op roze wolkjes er ineens niets meer bij zou voelen, zeker aangezien de keuze een met je verstand was en niet met je gevoel.

Geef het even de tijd, de gevoelens zullen minder worden als je geen contact meer zoekt. Een knoop doorhakken mbt je huidige relatie kan altijd nog. Stap voor stap!
Lieve dames, ik wil jullie graag iets voorleggen. Ik heb er misschien heel overdreven op gereageerd maar wilde even een spiegel voorhouden hebben;

hey, ik moet je even iets eerlijks zeggen. Ik ben de hele dag door druk bezig en ik moet met tijdsdruk dingen opleveren aan het einde van de week. En ik app nu meer uit 'schuldgevoel' dan dat ik echt tijd voor je heb. Ik wil mezelf echt niet belangrijk gaan maken of arrogant zijn/overkomen, maar ik denk dat jij dagelijks 'meer' uitkijkt naar de apptijd tussen ons dan ik op het moment.
En ja als ik savonds alleen thuis ben of overdag op het werk wat meer tijd heb zal ik echt wel wat laten horen vanuit mezelf, maar is dat genoeg voor je?

Ik probeer alleen duidelijk te maken van goh, verwacht deze week niet te veel van mij qua appcontact want ik loop op m’n werk even in zeven sloten tegelijk en savonds heb ik ook gewoon m’n ding met vriendin/vrienden deze week thats it

Nu moeten jullie weten dat ik door een blessure thuis ben en me zowizo al stierlijk verveel. Ik denk dat ik overgereaard heb, heel erg overgereageerd. En nu is hij dus echt over de zeik wat is het beste om te doen nu?
anoniem_394104 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 15:22
Reden: Herkenbaarheid
5.04% gewijzigd
Zowizo schreef:
01-07-2020 15:14
Ik wil mezelf echt niet belangrijk gaan maken of arrogant zijn/overkomen, maar ik denk dat jij dagelijks 'meer' uitkijkt naar de apptijd tussen ons dan ik op het moment.
(ik kom hier even inbreken, want lees nog steeds mee en vind op een of ander manier zelf wel steun in dit topic)

Ik denk dat hij hiermee iets benoemt, waar je sowieso al moeite mee hebt. En dat is pijnlijk om te horen, want dat is een positie waar je niet graag in zit. In die zin begrijp ik dat je daar emotioneel op reageert. Maar eigenlijk ben je, vermoed ik, eerder kwaad op jezelf dan op hem.

Ik lees hem wel als eerlijk. Het is niet zo'n leuke boodschap om te brengen natuurlijk, maar in mijn ogen wel eerlijk. Hij schrijft ook dat hij je heus wel contacteert, dus het is ook niet zo dat je onbelangrijk bent. Maar de vraag is inderdaad of het genoeg is voor je. Als het antwoord nee is, kan je daar dan ook naar ageren.

Verder zijn de omstandigheden, jij thuis, verveeld, hij druk op zijn werk, al genoeg om een redelijk onevenwicht te creëren. Dat is niet zo gek. Maar het gevoelsmatige onevenwicht is wellicht vele malen groter.
Alle reacties Link kopieren
Zowizo, ik snap er niks van. Wie schreef wat en wanneer? En waarom is ie pissed?
Probeer het nog een keer.

Geenidee, ik lees weinig anders dan schuldgevoelens naar jan en alleman met depressieve gevoelens bij jou als resultaat.
Misschien daar eerste even mee stoppen, dan zie je het allemaal wat helderder. Wat hebben schuldgevoelens nou voor zin.
...
Zowizo, dit is het berichtje dat je minnaar aan jou stuurde?

hey, ik moet je even iets eerlijks zeggen. Ik ben de hele dag door druk bezig en ik moet met tijdsdruk dingen opleveren aan het einde van de week. En ik app nu meer uit 'schuldgevoel' dan dat ik echt tijd voor je heb. Ik wil mezelf echt niet belangrijk gaan maken of arrogant zijn/overkomen, maar ik denk dat jij dagelijks 'meer' uitkijkt naar de apptijd tussen ons dan ik op het moment.
En ja als ik savonds alleen thuis ben of overdag op het werk wat meer tijd heb zal ik echt wel wat laten horen vanuit mezelf, maar is dat genoeg voor je?

Ik probeer alleen duidelijk te maken van goh, verwacht deze week niet te veel van mij qua appcontact want ik loop op m’n werk even in zeven sloten tegelijk en savonds heb ik ook gewoon m’n ding met vriendin/vrienden deze week thats it


En jij zit thuis met gips je te vervelen?

Je minnaar is gewoon eerlijk dat hij het druk heeft op zijn werk. Dat moet hij toch gewoon kunnen zeggen? Ik lees geen pissigheid, en ik heb geen idee hoe overreagerend jouw reactie was want die schrijf je hier niet denk ik?

Je boft dat je minnaar heel vaak wel tijd voor je heeft kunnen maken tijdens zijn werk, er zijn genoeg mensen die helemaal niet kunnen appen als ze aan het werk zijn. Maar je kunt niet van hem eisen dat hij altijd tijd voor jou heeft.
Ben je bang dat hij wel appt met zijn nieuwe minnares?
Waarom zoek jij geen afleiding met jouw nieuwe minnaar?
evengeenidee123 schreef:
01-07-2020 11:48
Ik probeer mijn gevoel te plaatsen, is het rouw, is het ontkenning over mijn huidige relatie, misschien is het over?


Je relatie met je minnaar is over, en het is niet gek als je daar rouw-gevoelens over hebt. En liefdesverdriet. En dat voelt gewoon kut. Maar ook dat gaat over. Even uitjanken en als je het rotgevoel een beetje kwijt bent focussen op je huidige relatie?
Marana, dat cursief gedrukt was wat hij schreef. Ik heb inmiddels al mijn excuses aangeboden voor mijn puberale gedragm het is juist lief dat hij dit doet. Echter de zin "ik app nu meer uit schuldgevoel " dat schoot even verkeerd.

Het is gewoon klote als je met gipsbeen de hele dag alleen thuis ligt en letterlijk niks kunt....
Ow en marana, de enige keren dat we fondant hebben is onder werktijd. Dus nooit doordeweeks en nooit in de avond. Ik heb hem zelfs nog nooit aan de telefoon gesproken weet zijn nummer niet eens.
En dat is altijd prima geweest maar voor mijn gevoel gaat er nu steeds een drukke contact af, wat hij eerlijk zegt, waarbij hij mij de vraag stelt of ik dit wil (inmiddels de 3e keer). Hij kan mij toch ook ooit eens tegemoet komen door surprise een berichtje te sturen op zaterdag?
Nou ja ik was juist zo goed begonnen met afstand nemen... haha die afstand is nu dus voor mij genomen 😉
Oh meid toch, wat ben je van hem afhankelijk, van zijn berichtjes in ieder geval. Kom op joh, je bent ook iemand zonder hem! Je hebt een fijne open relatie, je hebt een andere minnaar, je hebt familie, vrienden. Zoek afleiding! :hug:
Zowizo schreef:
01-07-2020 16:35
Hij kan mij toch ook ooit eens tegemoet komen door surprise een berichtje te sturen op zaterdag?
Hoe surprise is het nog als je het nagenoeg afdwingt zowizo?!
Zowizo, hij heeft een gezin en drukke baan. En geeft ook aan dat zijn spaarzame tijd naar hen gaat en terecht! Dat hij zegt uit schuldgevoel te appen is een duidelijke: hij appt niet omdat hij dat graag wil maar om jou tegemoet te komen. Dat dat geen leuke boodschap is snap ik. Sterker nog, als mijn lover mij zoiets stuurt weet ik dat ik voor mezelf moet kiezen. En dat heb ik ook gedaan, want ooit had ik hetzelfde als jij nu. Als een vriendin met tegenzin en alleen vanuit plichtsbesef jou antwoordt voelt dat ook niet erg gelijkwaardig toch? Dan is het tijd om te bedenken of de vriendschap nog iets voor beiden toevoegt.

Verder heb jij dus aandacht nodig omdat je je verveelt en die zoek je bij hem. Hij kan en wil die aandacht niet geven. Wat wil je precies van je minnaar? Misschien ben je beter af met een minnaar die ook graag appt, al dan niet uit verveling. Vaak voelt eea fijner als contactbehoeften gelijk opgaan.

Deze past wellicht niet goed. Het is accepteren of conclusies trekken. Dit is wat het is.
Hoesjeboesje, goed om te lezen!
Na ik trek mijn conclusie ook in de zin "ik app nu meer uit schuldgsvoel" die opmerking kwam wel hard aan.

Ik had al een stukje afstand genomen vanaf vrijdag, hij vertelde nog spreek je gewoon volgende week, maar wat is de waarde van dat contact nu nog?

Ik moet hem roch gelijk geven vqb jonge God, die is zijn telefoon kwijt denk ik... 😔
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb een aantal jaar terug al eens meegeschreven in dit topic. Ik heb toen heel lang geen contact gehad met mijn minnaar, maar we hebben sinds twee maanden weer volop contact.

Korte samenvatting: we kennen elkaar nu zo'n 12 jaar. Hij was getrouwd, ik single. Hij koos voor zijn toenmalige vrouw. Toen waren we allebei getrouwd. Hij is vader van 3 kinderen, maar hij is dus gescheiden en heeft wel weer een nieuwe partner sinds 1,5 jaar zoiets. Ik ben zelf moeder van 1 zoon, van bijna 3. Ben zwanger geweest van nummer 2, maar dit was helaas niet goed met 20 weken eerder dit jaar.

4 weken geleden hebben we bij hem thuis afgesproken en voor het eerst weer seks gehad. De laatste keer was 9 jaar geleden. Ik had gehoopt dat het tegen zou vallen, maar jullie raden het vast: het was fantastisch.

Onze volgende afspraak staat al gepland...

Dus ik sluit weer aan bij dit topic en zal jullie zo af en toe op de hoogte houden.

Liefs,
Smartiedoosje
Alle reacties Link kopieren
Ondersteboven, heb even terug gelezen hij vraagt zich dus af of hij verder wilt ivm de kinderen ( jonge kids die jij hebt).
In eerste instantie hebben de kids er toch niet veel mee te maken nu? tenzij je op korte termijn wilt samenwonen.

En moet zeggen knap dat je jezelf in het gareel houdt.

Hier gaat het gelukkig eindelijk weer eens goed, we proberen elkaar te begrijpen ( ik hem). Afgelopen dagen nog gezien en ik ga van de week op vakantie dus dat is even minder, omdat ik als gezin op vakantie ga en ik me enigszins toch schuldig voel tegenover hem. Terwijl hij mij dit gunt.

Hoesje fijn dat het goed gaat!

Zowizo, aan mij heb je niets. Ik had wellicht precies hetzelfde gereageerd en hem wellicht een week genegeerd en gezegd ben ook druk.
Passieflora dat zou ik eigenlijk ook gewoon willen doen ware het niet dat ik het dus niet druk heb omdat ik de hele godganse dag alleen thuis ben 🙈
Ben van mening dat het wel de beste oplossing is.

Ook mee eens wat jullie zeggen hoor, dat ik al van geluk mag spreken dat hij onder werktijd appt maar dat,zijn ook de enige momenten nooit weekend of avond.

Ach normaal zou ik niet zo achterlijk reageren maar nu viel het zo verkeerd omdat ik al mega chagerijnig ben wat ook weer oneerlijk is. Is heb netjes mijn excuses aangeboden voor mijn uitbarsting en gezegd dat ik hem dat volgende week of de week erna wel hoor, als hij nog wil. En dat was een positief antwoord.
Passiflora1 schreef:
02-07-2020 08:04
Ondersteboven, heb even terug gelezen hij vraagt zich dus af of hij verder wilt ivm de kinderen ( jonge kids die jij hebt).
In eerste instantie hebben de kids er toch niet veel mee te maken nu? tenzij je op korte termijn wilt samenwonen.
Nou, samenwonen is echt nog lang niet aan de orde. Maar we zijn er beiden het type niet helemaal voor de boel volledig op z’n beloop laten. Daarmee bedoel ik niet dat de toekomst al helemaal vast ligt, maar als hij na een beetje soulsearching er achter komt dat hij dit echt niet wil, dan gaan we de beslissing niet voor ons uitschuiven en is het klaar. Als je toch al weet dat een breuk er onherroepelijk aan zit te komen.

Je zei in je laatste post dat je de boel een beetje los ging laten, hoe is dat tot nu toe gegaan? Je geeft aan dat je hem probeert te begrijpen, lukt dat? Van je vakantie moet je lekker gaan genieten, je hebt een gezin en het is logisch dat je daar tijd mee door wil brengen, anders was je wel gescheiden. Zoals Roos ook zegt: stop met je schuldig voelen. Daar heeft niemand wat aan.
Alle reacties Link kopieren
Evengeenidee. De vraag is wat wil je zelf.

@smartendoosje, gekke vraag je zegt al heel lang geen contact te hebben gehad? Hoe was dat? Want nu na 2 maanden gaan jullie verder waar jullie waren gebleven? Kennelijk waren jullie beide niet in staat elkaar los te laten. Ik moet er namelijk niet aan denken om met een oude minnaar nog het bed in te duiken.

Zowiezo, kennelijk heb jij behoefte aan meer? En geeft hij geen gehoor. Ik heb dit ook weleens besproken met flirt toen hij getrouwd was. En hij hield er zoveel mogelijk rekening mee net zoals ik rekening hield met hem. En tuurlijk was het voor mij soms nooit genoeg, maar het feit dat hij zijn best deed en deed wat ik hem vroeg was voor mij al fijn..

Want als ik het zo hoor, corrigeer me als ik verkeerd zit. Dat jullie contact hebben als het hem uitkomt. Is dit dan wat je wilt?

Ondersteboven, sommige dingen weet je niet en moet je gewoon van genieten.

Ja dat lukt me ik geniet van het momenten die er zijn. En praat over mijn onzekerheid en hij probeert daar zoveel mogelijk mee rekening te houden..

En betreft schuldig, is toch een stuk lastiger als iemand voor jou is gescheiden en jij nog even met je gezin op vakantie gaat. Maar hij weet gelukkig hoe het zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven