Minnaar deel 44
zaterdag 15 augustus 2026 om 13:38
Al 43 delen schrijven we over ons minnaar wel-en -wee. De leuke kanten, geile kanten, spannende kanten. Maar ook over kopgeworstel, schuldgevoelens en onzekerheden.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008
In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008
In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
sebedeüs wijzigde dit bericht op 16-08-2026 14:56
18.04% gewijzigd
maandag 24 augustus 2026 om 08:49
Wat zei hij Rabatia? Goed dat je niet heb gereageerd en fijn dat je een date met man hebt gehad!
@Roos ik ben ook zeker niet over hem heen, maar ik wil het wel graag, ik ben er zó klaar mee. Maar mijn hart denkt er schijnbaar nog anders over.
Ik heb het dit weekend wel aan sportman verteld en hij vroeg of ik wel door wilde gaan met daten en samen leuke dingen doen. Dat wil ik wel dus ik kijk het nog even aan.
En om het nog verwarrender te maken stuurde ex-minnaar een bericht via socials, een foto van iets dat ik leuk vind met een vraag erbij. Ik heb gereageerd (waarom kan ik niet gewoon negeren?). Heel kort gesprekje gehad, ik heb als laatste niet meer gereageerd.
Voor heel even dacht ik misschien komt er nu ook een heel spijt betuig en ziet hij in dat het allemaal niet oké was. Maar nee niets van dat. Onbewust hoop ik daar denk ik nog steeds op..
Vraag me af waarom hij überhaupt iets stuurt na deze tijd, om te kijken of ik nog steeds hap?
Het gaat nu wel goed, hij is niet in gedachten blijven hangen.
@Roos ik ben ook zeker niet over hem heen, maar ik wil het wel graag, ik ben er zó klaar mee. Maar mijn hart denkt er schijnbaar nog anders over.
Ik heb het dit weekend wel aan sportman verteld en hij vroeg of ik wel door wilde gaan met daten en samen leuke dingen doen. Dat wil ik wel dus ik kijk het nog even aan.
En om het nog verwarrender te maken stuurde ex-minnaar een bericht via socials, een foto van iets dat ik leuk vind met een vraag erbij. Ik heb gereageerd (waarom kan ik niet gewoon negeren?). Heel kort gesprekje gehad, ik heb als laatste niet meer gereageerd.
Voor heel even dacht ik misschien komt er nu ook een heel spijt betuig en ziet hij in dat het allemaal niet oké was. Maar nee niets van dat. Onbewust hoop ik daar denk ik nog steeds op..
Vraag me af waarom hij überhaupt iets stuurt na deze tijd, om te kijken of ik nog steeds hap?
Het gaat nu wel goed, hij is niet in gedachten blijven hangen.
maandag 24 augustus 2026 om 09:44
@Wat fijn Rabatia, een date met je man, wat gingen jullie doen?
@Elegantic, dat klinkt mij echt in de oren als een hengeltje uitwerpen, zo van: hap je nog? Ja, waarom kon je niet gewoon negeren, weet je dat?
Ik heb tot nu toe geen enkele reactie gehad op mijn datumvoorstellen van de monteur. Nou, niemand kan zo druk zijn, lijkt me, dat je in drie dagen tijd geen enkel moment vindt om hierop te reageren. Ik heb het nu wel echt gehad, zo en ga een bericht sturen dat het voor mij zo niet meer hoeft. Of ben ik dan te ongeduldig? Het verloopt al langer best wel stroperig, wat ik eerder al zei. Waarom kan iemand niet gewoon duidelijk zijn? Ik heb geen interesse meer. Maar nee, dan zei hij dat hij zich zo aangetrokken voelde tot mij. Verwarrend, waarom dan geen vervolg?
Vader van mijn kinderen stuurde gistermorgen een goedemorgen schatje app, met bloemetjes erbij. Het ergerde mij nu alleen maar mateloos. Ik heb niet gereageerd. Maar vind dat ook lastig, in de zin van: niks wat ik doe is goed. Reageer ik wel, dan hou ik de sfeer goed (ook in het belang van de kinderen), reageer ik niet, dan negeer ik iemand en dat wil ik zelf ook niet (dat iemand mij dat aandoet).
Het blijft glad ijs!
@Elegantic, dat klinkt mij echt in de oren als een hengeltje uitwerpen, zo van: hap je nog? Ja, waarom kon je niet gewoon negeren, weet je dat?
Ik heb tot nu toe geen enkele reactie gehad op mijn datumvoorstellen van de monteur. Nou, niemand kan zo druk zijn, lijkt me, dat je in drie dagen tijd geen enkel moment vindt om hierop te reageren. Ik heb het nu wel echt gehad, zo en ga een bericht sturen dat het voor mij zo niet meer hoeft. Of ben ik dan te ongeduldig? Het verloopt al langer best wel stroperig, wat ik eerder al zei. Waarom kan iemand niet gewoon duidelijk zijn? Ik heb geen interesse meer. Maar nee, dan zei hij dat hij zich zo aangetrokken voelde tot mij. Verwarrend, waarom dan geen vervolg?
Vader van mijn kinderen stuurde gistermorgen een goedemorgen schatje app, met bloemetjes erbij. Het ergerde mij nu alleen maar mateloos. Ik heb niet gereageerd. Maar vind dat ook lastig, in de zin van: niks wat ik doe is goed. Reageer ik wel, dan hou ik de sfeer goed (ook in het belang van de kinderen), reageer ik niet, dan negeer ik iemand en dat wil ik zelf ook niet (dat iemand mij dat aandoet).
Het blijft glad ijs!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 24 augustus 2026 om 10:47
Ik heb nog steeds veel gevoel voor hem en ik denk dat steeds als hij iets stuurt dat ik hoop dat het weer zoals vanouds is. Die lieve man die me handen en voeten droeg. Maar dat is steeds niet zo. en het stomme is, ik denk ook gelijk néé dit wil ik niet eens meer, ik wil niet terug, maar toch reageer ik.
Stom van monteur! Ik zou niets meer sturen, ook geen 'eind' berichtje. 3 dagen is idd tijd genoeg om te reageren.
Jeetje waar is ex mee bezig? heel naar dat hij dat stuurt. Ik kan me voorstellen dat niets goed is in deze situatie. Ik zou denk ik zelf wel negeren, wat denkt hij wel niet?
Stom van monteur! Ik zou niets meer sturen, ook geen 'eind' berichtje. 3 dagen is idd tijd genoeg om te reageren.
Jeetje waar is ex mee bezig? heel naar dat hij dat stuurt. Ik kan me voorstellen dat niets goed is in deze situatie. Ik zou denk ik zelf wel negeren, wat denkt hij wel niet?
maandag 24 augustus 2026 om 11:41
Ik herken het wel een beetje van een scharrel die ik een aantal jaar heb gehad. Ik was niet verliefd maar heb mezelf in het begin wel best gek gemaakt omdat hij ook deed zoals je zei, initiatief nemen of appen en dan totaal niet meer reageren, waardoor ik weer achter hem aan ging appen.
Het kan een hele verslavende dynamiek zijn ook los van de man zelf (want die van mij was ook niet zo goed in bed en diepgaande gesprekken hadden we ook niet).
Ik had er zo genoeg van (en vooral van mezelf dat ik dan toch op dat appje zat te wachten) dat ik hem gevoelsmatig op een flink lager pitje heb gezet en helemaal geen initiatief meer heb genomen. Op die manier zijn we nog een paar jaar doorgegaan maar inmiddels zijn er (ongerelateerd) veel andere dingen gebeurd en heb ik het helemaal laten doodbloeden.
maandag 24 augustus 2026 om 14:14
Elegantic, wat goed dat je eerlijk bent geweest tegen sportman, zo weet hij waar hij aan toe is en kan hij kijken of het voor nu voldoende voor hem is om het "aan" te houden tussen jullie. Als jullie samen leuke momenten beleven kan dat voor nu even goed genoeg zijn toch?
Dat "op handen dragen" is ook een valkuil vind ik. Wie op handen gedragen wordt kan keihard tegen de grond gesmeten worden. We hoeven niet op handen gedragen te worden, gewoon een leuke relatie met fijne communicatie en lekkere seks is genoeg.
Exminnaar is een slimmerik, hij prikkelt je weer even stevig door te poeren in jouw "kijk eens hoe goed ik je ken!" en natuurlijk doet dat iets met je. Ik snap dan ook dat je teruggereageerd hebt, het is even wat het is. Ik hoop voor jou dat hij een keer een dusdanig formidabel suffe kant van zichzelf laat zien dat je in één klap voor altijd afgeknoedeld bent.
Elmervrouw, ik zou inderdaad een "doei" appje sturen, dan is het maar duidelijk en afgesloten. Ik weet natuurlijk niet hoe jij precies in elkaar zit maar ik heb een extreme hang naar duidelijkheid dus zo'n appje zou mij heel goed passen.
En ik zou dezelfde duidelijkheid naar je ex toe communiceren. Je bent hier niet van gediend (hoop ik dan) dus dit mag hij achterwege laten. Je kinderen zijn volwassen, een goede relatie met hem is niet belangrijk genoeg om dit allemaal van hem te pikken. En daarbij, als hij hierom de goede relatie laat knappen dan ligt dat aan hem, niet aan jou. Dit grensoverschrijdende gelul kun je prima aan je kinderen uitleggen, die snappen dat echt wel.
En aan de andere kant snap ik je angst ook heel goed, gezien je voorgeschiedenis, je lijkt nog steeds een beetje op eieren te lopen uit angst dat je te hard stampt en alles weer kapot is. Maar lieve vrouw, jij mag voor jezelf opkomen hoor!
Dat "op handen dragen" is ook een valkuil vind ik. Wie op handen gedragen wordt kan keihard tegen de grond gesmeten worden. We hoeven niet op handen gedragen te worden, gewoon een leuke relatie met fijne communicatie en lekkere seks is genoeg.
Exminnaar is een slimmerik, hij prikkelt je weer even stevig door te poeren in jouw "kijk eens hoe goed ik je ken!" en natuurlijk doet dat iets met je. Ik snap dan ook dat je teruggereageerd hebt, het is even wat het is. Ik hoop voor jou dat hij een keer een dusdanig formidabel suffe kant van zichzelf laat zien dat je in één klap voor altijd afgeknoedeld bent.
Elmervrouw, ik zou inderdaad een "doei" appje sturen, dan is het maar duidelijk en afgesloten. Ik weet natuurlijk niet hoe jij precies in elkaar zit maar ik heb een extreme hang naar duidelijkheid dus zo'n appje zou mij heel goed passen.
En ik zou dezelfde duidelijkheid naar je ex toe communiceren. Je bent hier niet van gediend (hoop ik dan) dus dit mag hij achterwege laten. Je kinderen zijn volwassen, een goede relatie met hem is niet belangrijk genoeg om dit allemaal van hem te pikken. En daarbij, als hij hierom de goede relatie laat knappen dan ligt dat aan hem, niet aan jou. Dit grensoverschrijdende gelul kun je prima aan je kinderen uitleggen, die snappen dat echt wel.
En aan de andere kant snap ik je angst ook heel goed, gezien je voorgeschiedenis, je lijkt nog steeds een beetje op eieren te lopen uit angst dat je te hard stampt en alles weer kapot is. Maar lieve vrouw, jij mag voor jezelf opkomen hoor!
dinsdag 25 augustus 2026 om 11:09
@sebedeus Ohja klinkt als toen een heftige periode! Ik weet zeker dat het uiteindelijk bij mij ook weer licht gaat worden, maar dat zal wat tijd nodig hebben vrees ik….
@rabatia leuk dat je een fijne date met je man hebt gehad! Ik hoop dat je minnaar op afstand kunt houden!
@voordelol ; zoals hier al meer is gezegd. Weet waar Je aan begint het is niet alleen lol.. ik zit pas net in een affaire en dit is mij “overkomen” (een paar foute beslissingen) ik had eerlijk gezegd het liefst hier niet aan begonnen.
Om nog even van me af te schrijven; ik krijg gevoelens voor minnaar, of ik ben compleet in de war (of allebei) , zucht…..
@rabatia leuk dat je een fijne date met je man hebt gehad! Ik hoop dat je minnaar op afstand kunt houden!
@voordelol ; zoals hier al meer is gezegd. Weet waar Je aan begint het is niet alleen lol.. ik zit pas net in een affaire en dit is mij “overkomen” (een paar foute beslissingen) ik had eerlijk gezegd het liefst hier niet aan begonnen.
Om nog even van me af te schrijven; ik krijg gevoelens voor minnaar, of ik ben compleet in de war (of allebei) , zucht…..
dinsdag 25 augustus 2026 om 11:13
Nou, ik heb toch nog wat uitgebreiders geappt aan hem, maar zijn reactie was zo'n afknapper, dat ik er nu echt klaar mee ben. Inderdaad duidelijkheid. Enerzijds zeggen wat voor een hele bijzondere vrouw ik ben blabla, anderzijds niets afspreken want zo druk en problemen. Heel verwarrend. Daar heb ik echt geen zin meer in.
Wat is dat toch met die mannen?
Ik begrijp ze niet!
Degene die ik niet meer wil (vader van mijn kinderen) doet moeite als het hem uitkomt; deze man zoekt toenadering en toch ook niet; bij ex-minnaar ooit was het eigenlijk ook als het hem uitkwam... en ex-partner is een goede en duidelijke man maar het werkt niet.
Leuk ook hoor, opkomen voor jezelf, maar tot nu toe is mijn ervaring daarmee dan ik dan altijd met niks overblijf. Hier kan ik genoeg voorbeelden van noemen. Wat zegt dat dan over mij? Ben ik niet genoeg de moeite waard om moeite voor te doen?....... (niet quoten graag, ik ga dit weer wissen).
Wat is dat toch met die mannen?
Ik begrijp ze niet!
Degene die ik niet meer wil (vader van mijn kinderen) doet moeite als het hem uitkomt; deze man zoekt toenadering en toch ook niet; bij ex-minnaar ooit was het eigenlijk ook als het hem uitkwam... en ex-partner is een goede en duidelijke man maar het werkt niet.
Leuk ook hoor, opkomen voor jezelf, maar tot nu toe is mijn ervaring daarmee dan ik dan altijd met niks overblijf. Hier kan ik genoeg voorbeelden van noemen. Wat zegt dat dan over mij? Ben ik niet genoeg de moeite waard om moeite voor te doen?....... (niet quoten graag, ik ga dit weer wissen).
dinsdag 25 augustus 2026 om 13:15
Wees niet zo streng voor jezelf, natuurlijk ben je de moeite waard, alleen ben je nog geen geschikt exemplaar tegengekomen die in jouw belangrijkste behoeftes voldoet! Wat ik bedoel te zeggen is dat je zou kunnen proberen wat meer in je eigen krachten te gaan staan. Juist door al jouw ervaringen weet je steeds beter wat je wilt en nóg beter wat je absoluut niet meer wilt, mooi toch? Je hebt tenslotte je laatste relatie ook zelf verbroken, omdat deze man jou niet gaf waaraan jij behoefte had, krachtig toch?Elmervrouw schreef: ↑25-08-2026 11:13
Leuk ook hoor, opkomen voor jezelf, maar tot nu toe is mijn ervaring daarmee dan ik dan altijd met niks overblijf. Hier kan ik genoeg voorbeelden van noemen. Wat zegt dat dan over mij? Ben ik niet genoeg de moeite waard om moeite voor te doen?
Nu is dat voor mij misschien makkelijk praten, ik voel die behoefte van graag een partner willen hebben niet zo, maar dit doet mij absoluut niet twijfelen aan mezelf. Ik weet wie ik ben, wat ik als mens te bieden heb, maar ben ook heel erg gelukkig als single.
Wel ontzettend lullig hoe klusjesman met de situatie is omgegaan, dat had ie best anders kunnen aanpakken als hij er twijfels bij had.
Aanvulling: als je wil dat ik je quote ook weghaal, laat het mij weten
Live Life to the fullest
dinsdag 25 augustus 2026 om 16:46
Je hebt natuurlijk gelijk over in je kracht gaan staan, maar ik heb teveel meegemaakt wat me echt onderuit heeft gehaald. Ik heb net veel therapie achter de rug en heb mezelf heel veel beter leren kennen, weet idd beter wat ik wel en niet wil, maar ergens is ook nog de overtuiging dat ik het niet waard ben om iets te willen (oef, heel erg dit).
Laat ik het erop houden dat dit de ene dag beter lukt dan de andere. Het was juist zo gaaf en bevestigend dat de ervaring met de monteur in eerste instantie zo verrassend en leuk was, dat er gezoend werd de tweede keer, en daarna drong het misschien tot hem door dat hij eigenlijk geen tijd had, of niet genoeg tijd, voor ons contact. Maar communiceer dat dan duidelijk, dit is irritant. Ik moet er even van bijkomen, geloof ik.
Laat ik het erop houden dat dit de ene dag beter lukt dan de andere. Het was juist zo gaaf en bevestigend dat de ervaring met de monteur in eerste instantie zo verrassend en leuk was, dat er gezoend werd de tweede keer, en daarna drong het misschien tot hem door dat hij eigenlijk geen tijd had, of niet genoeg tijd, voor ons contact. Maar communiceer dat dan duidelijk, dit is irritant. Ik moet er even van bijkomen, geloof ik.
woensdag 26 augustus 2026 om 08:40
Lekker makkelijk gezegd wel. Nu komt het weer uit en is er weer tijd voor jou.
Is het nog gelukt niet te reageren?
woensdag 26 augustus 2026 om 10:14
Inderdaad lekker makkelijk. Dat heb ik zo vaak gedacht na het einde van minnaar (eerder) en mij. Alleen als het hem uitkwam. En wilde ik iets... nou, dan was het moeilijk moeilijk. Ook verwarrend, aangezien we zoveel tijd met elkaar doorbrachten destijds (maar behalve dan het weekend!). Het is echt lastig om te begrijpen wat er in het hoofd van zo'n man omgaat. Hoe kun je zo twee levens leiden?..
woensdag 26 augustus 2026 om 10:18
Dit heb ik ook zo vaak gedacht! Hoe kan het altijd zo makkelijk gaan bij ze? Kunnen ze echt gevoelens zo uitzetten of doen ze net alsof? Heel verwarrend.Elmervrouw schreef: ↑26-08-2026 10:14Het is echt lastig om te begrijpen wat er in het hoofd van zo'n man omgaat. Hoe kun je zo twee levens leiden?..
woensdag 26 augustus 2026 om 10:25
Ja, onbegrijpelijk. In het weekend dan weer gezinnetje spelen alsof je niet door de weeks (en tijdens contactmomenten in het weekend) die grote klik hebt met iemand anders? Hoezo ben ik daar trouwens ooit in getrapt, het verhaal dat hij de stekker uit zijn huwelijk had getrokken en alleen vanwege zijn bijna-volwassen kinderen elk weekend weer naar zijn koophuis ging? Hij woonde door de weeks in antikraak, dus hij woonde wel apart. Al met al verwarrend en tegenstrijdig.
Maar goed, dit ligt lang achter me, dus ik hoef er niks meer mee. Ik weet alleen dat ik zo'n situatie nooit meer wil. Waar las ik dat ergens op het forum hier: als je steeds aan het analyseren, verklaren, uitleggen etc. bent, dan zit het niet goed en kost het je alleen maar energie? Hetzelfde gebeurde eigenlijk met de monteur, hoe kort ook. Dat vreet energie.
Maar goed, dit ligt lang achter me, dus ik hoef er niks meer mee. Ik weet alleen dat ik zo'n situatie nooit meer wil. Waar las ik dat ergens op het forum hier: als je steeds aan het analyseren, verklaren, uitleggen etc. bent, dan zit het niet goed en kost het je alleen maar energie? Hetzelfde gebeurde eigenlijk met de monteur, hoe kort ook. Dat vreet energie.
woensdag 26 augustus 2026 om 11:24
Wat een vreemde situatie ook voor zijn vrouw (als het verhaal niet waar was), wat was zijn excuus dan om doordeweeks ergens anders te zijn?
Dat analyseren is herkenbaar en ook zo vermoeiend. Net als ex-minnaar, hij stuurt een berichtje en denkt er verder denk ik totaal niet meer aan. Bij mij blijft het nog dagen spoken en zoek ik een verklaring. Ik wou dat ik het ook zo makkelijk kon laten gaan.
Dat analyseren is herkenbaar en ook zo vermoeiend. Net als ex-minnaar, hij stuurt een berichtje en denkt er verder denk ik totaal niet meer aan. Bij mij blijft het nog dagen spoken en zoek ik een verklaring. Ik wou dat ik het ook zo makkelijk kon laten gaan.
woensdag 26 augustus 2026 om 14:51
Klopt, er zijn best veel functies waarbij elders overnachten/later thuiskomen/etc vanzelfsprekend zijn, die smoesjes zijn dan ook best geloofwaardig voor het thuisfront. Mijn minnaar van destijds had ook zo’n baan, zijn vrouw ook, dus zij hadden beiden dagen van elkaar niet zien.
Live Life to the fullest
woensdag 26 augustus 2026 om 15:35
@Elegantic: hij zei dat het voor zijn werk was. Dan woonde hij dichterbij zijn werk. Plus dat hij de stekker uit zijn huwelijk had getrokken. Door de week woonde hij dus elders. Eigenlijk wel geloofwaardig; alleen vroeg ik me wel af waarom hij dan ook niet gewoon eerlijk kon zijn over zijn door-de-weekse leven (met mij). Dat ging bij mij steeds meer wringen.
woensdag 26 augustus 2026 om 21:23
Het is echt super vermoeiend.tortelduif schreef: ↑24-08-2026 11:41Ik herken het wel een beetje van een scharrel die ik een aantal jaar heb gehad. Ik was niet verliefd maar heb mezelf in het begin wel best gek gemaakt omdat hij ook deed zoals je zei, initiatief nemen of appen en dan totaal niet meer reageren, waardoor ik weer achter hem aan ging appen.
Het kan een hele verslavende dynamiek zijn ook los van de man zelf (want die van mij was ook niet zo goed in bed en diepgaande gesprekken hadden we ook niet).
Ik had er zo genoeg van (en vooral van mezelf dat ik dan toch op dat appje zat te wachten) dat ik hem gevoelsmatig op een flink lager pitje heb gezet en helemaal geen initiatief meer heb genomen. Op die manier zijn we nog een paar jaar doorgegaan maar inmiddels zijn er (ongerelateerd) veel andere dingen gebeurd en heb ik het helemaal laten doodbloeden.
Ik was dan ook echt moe aan het einde van de dag. En sliep vaak dutjes na het avond eten.
Ik dacht een winter dip.
Maar achteraf gezien had ik die dip en vermoeidheid eigenlijk door hem.
woensdag 26 augustus 2026 om 21:26
Ik heb vandaag gereageerd.
Heyy, met mij gaat alles goed. Hoop dat jij nu ook wat beter in je vel zit.
Dat was het.
Hij heeft het gelezen. Maar niet gereageerd verder.
woensdag 26 augustus 2026 om 21:27
Elmervrouw schreef: ↑26-08-2026 10:11Misschien heeft de aandacht van man en jou voor elkaar, tijdens het uitje, wel geholpen om niet te reageren? Maakte dat nog verschil?
nou heb vanmiddag toch na een aantal
dagen gereageerd.
donderdag 27 augustus 2026 om 03:56
Ik wil je wel uitleggen wat er in zo man omgaat... maar dan moet je eerlijk kijken, reflecteren en zien hoe je daar slachtoffer van word omdat je zo graag gekozen wil worden. Mannen zien dat heel anders; ego boost, makkelijk, je bent nieuw, hij kan zich beter voordoen. Als je niet zo graag gekozen wil worden, heeft zo'n figuur niet zoveel invloed op je zelfbeeldElmervrouw schreef: ↑26-08-2026 10:14Inderdaad lekker makkelijk. Dat heb ik zo vaak gedacht na het einde van minnaar (eerder) en mij. Alleen als het hem uitkwam. En wilde ik iets... nou, dan was het moeilijk moeilijk. Ook verwarrend, aangezien we zoveel tijd met elkaar doorbrachten destijds (maar behalve dan het weekend!). Het is echt lastig om te begrijpen wat er in het hoofd van zo'n man omgaat. Hoe kun je zo twee levens leiden?..
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in