Minnaar deel 44
zaterdag 15 augustus 2026 om 13:38
Al 43 delen schrijven we over ons minnaar wel-en -wee. De leuke kanten, geile kanten, spannende kanten. Maar ook over kopgeworstel, schuldgevoelens en onzekerheden.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008
In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008
In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
sebedeüs wijzigde dit bericht op 16-08-2026 14:56
18.04% gewijzigd
zondag 30 augustus 2026 om 16:30
Maar Rabatia, los van wat ik verder vind van hoe je minnaar doet - op zich is het niet gek dat hij in schoolvakanties en weekenden minder laat horen toch? Dat is juist de tijd waarin je aandacht besteedt aan je gezin - ik zou me kunnen voorstellen dat dat óók voor jouzelf geldt - en dat er toch geen mogelijkheden zijn om af te spreken. Dus dat het dan (veel) stiller is op de lijn vind ik niet gek. Sterker nog, dat lees je hier bij velen terug.
Op het moment dat er wel weer mogelijkheden ontstaan om af te spreken - voor seks, want daar gaat het bij minnaren natuurlijk uiteindelijk per definitie (ook) om, komt hij weer terug op de lijn.
Ik zou er overigens in jouw geval mee stoppen want jij trekt dit duidelijk niet. Blokkeren, uithuilen en niet meer aan beginnen
Op het moment dat er wel weer mogelijkheden ontstaan om af te spreken - voor seks, want daar gaat het bij minnaren natuurlijk uiteindelijk per definitie (ook) om, komt hij weer terug op de lijn.
Ik zou er overigens in jouw geval mee stoppen want jij trekt dit duidelijk niet. Blokkeren, uithuilen en niet meer aan beginnen
zondag 30 augustus 2026 om 23:27
Afspreken doen we ook niet in vakanties.-Nienke- schreef: ↑30-08-2026 16:30Maar Rabatia, los van wat ik verder vind van hoe je minnaar doet - op zich is het niet gek dat hij in schoolvakanties en weekenden minder laat horen toch? Dat is juist de tijd waarin je aandacht besteedt aan je gezin - ik zou me kunnen voorstellen dat dat óók voor jouzelf geldt - en dat er toch geen mogelijkheden zijn om af te spreken. Dus dat het dan (veel) stiller is op de lijn vind ik niet gek. Sterker nog, dat lees je hier bij velen terug.
Ik zou er overigens in jouw geval mee stoppen want jij trekt dit duidelijk niet. Blokkeren, uithuilen en niet meer aan beginnen![]()
Maar ik ben dan zo iemand die wel graag gewoon dagelijks wil appen.
En een keer in de week bellen.
Maar het is ook niets voor mij.
Het vreet alleen maar energie bij mij.
Ik reageer ook niet meer op z’n laatste bericht. Is ook niet meer nodig en het is oké zo.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in