minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
@ Bkstr; Keep your head up girl! Je komt er wel. Ben ik van overtuigd.

@ Angel: Nee, lieverd geen lekker hapje gezien. Nog niet. Wel gezien dat hij thuis is met O&N, kan altijd een ommetje maken na 12-en. :-)

Als ik jullie niet meer zie. Doe alleen voorzichtig met vuurwerk. Wil jullie volgend jaar allemaal weer heel terug zien. Met heerlijke verhalen uiteraard.
@cabrio??kan jij mij zien dan door het scherm hihihi!

jij ook fijne nieuwjaarswisseling en hopelijk een zeer geil lekker jaar voor je!
Ik kreeg me net de allerliefste mail die ik ooit gehad heb van sc. En let wel, hij is helemaal geen mailer.

Ben so fucking in love nu ................ helemaal niet goed.

Ohhh Ninah, en nu? Genieten maar toch, of is dat moeilijk?

Sorry hoor, val gewoon zomaar even binnen en dus op de laatste blz.

Mag wel van jullie hè
Tuurlijk Toy. Jij mag altijd binnenvallen.

@ Sis: I'm here my dear.
@ Toy, ben je er nog?

@ CL, nog boodschappen gedaan?
Ja, val net weer ff binnen, heb eigenlijk niet veel te vertellen en er is véél te veel om bij te lezen, dus zit gewoon even euhhh, binnen te vallen, haha
Ohhhh ja ik heb wel iets te vertellen.

Gisterenavond na een flinke middagdut (was zo brak als wat) en een goeie douche heb ik het hele geile pakje aangetrokken wat ik van date had gekregen voor kerst. Ben naar hem toe gereden, hij was aan het koken.

Ik zei: En nu dat gas uit en mij eerst neuken, nu kan het nog!

En zo geschiedde...
Ik heb ook niet veel te vertellen, behalve dat het eigenlijk niet klopt wat Suzy schreef. Ik kreeg vandaag mail van iemand waarmee ik 25 jaar geleden had gezoend. Hij had mijn (Hyves) foto gezien en kreeg helemaal de kriebels. (40 en getrouwd enzo) ik had hem bijna verwezen naar dit forum, haha.

En mijn eerste sv trekt heel erg aan me. Vanavond zelfs een smekend telefoontje. Bah, ik ben zo slecht in afwijzen. Misschien omdat ik gewend ben om zelf gedumpt te worden.

Maar veeeeeeel belangrijker; Toy, hoe is het met je?
Goedzo Toy, lekker direkt!
Afwijzen is ook niet leuk Stew, ik ben er ook niet goed in en het lijkt steeds vaker te 'moeten'. We worden met de jaren natuurlijk ook steeds aantrekkelijker, dat zal het zijn!

Verder gaat het best hier zolang de struisvogelpolitiek zijn werk doet. Naar bed gaan stel ik weer uit, als ik dat doe beginnen mijn ogen te prikken, stiekem ben ik gewoon heel bang...

Maar date is vreselijk lief! En het moet gewoon goed komen.
@toy ik heb bewondering voor je...enne lekker direct;-)

@iedereen ik ga zo werken en weet niet of ik verder nog tijd heb,

iedereen, in wat hij of zij ook gaat doen....veel sterkte en plezier alvast
Ik heb ook meegeschreven op dit topic en lees nog wel mee, maar heb zelf niet zoveel meer te melden.

Relatie met minnares is super en we zien elkaar op regelmatige basis (1 a 2 keer per maand).

We kunnen uitgebreid en comfortabel van elkaar genieten bij haar thuis.

Geen gestress of gedoe dus aan deze kant.

Ik wil iedereen van dit topic alvast een fijn en opwindend 2010 toewensen!
anoniem_19286 wijzigde dit bericht op 31-12-2009 09:24
Reden: 2010 ipv 201
% gewijzigd
@ Toy: wat ben je toch een lekker wijf!

@ Stew: 25 jaar geleden gezoend, mail via hyves... Zo was het bij mij ook met ex-minnaar.

Tja, en ex sv. Om maar op oudejaarsdag even een heerlijke ouwe koe uit de sloot te halen... Is het niet verstandiger om gewoon DUIDELIJK te zijn naar ex sv?

@ Jeroen, werkse enne... voorzichtig met vuurwerk...

@hvj: Long time not seen! Ik vind "relatie met minnares is super" toch wel het melden waard hoor! Naar mijn idee ook echt sprake van "relatie" zoals je het schrijft. Soort latrelatie maar dan anders.
Ja, dat klopt ook wel CL.

Komt bij dat mijn vrouw ervan op de hoogte is, dus is het een stuk relaxter.

Enige dat we wel doen is het verborgen houden voor haar ouders, waar ze nu woont.

Beetje terug in de tijd dus, stiekum je vriendinnetje opzoeken thuis
@ HVJ, leuk dat je hier even komt inbreken (krijgt meteen heimwee naar hoe het hier was ooit).

@ CL, nou....ik zie zijn foto's ook en hij ziet er echt niet uit!
@ Ninah: das toch ook wat; helemaal in love.... En nu?

@ Stew: dat compliment heb je toch mooi maar weer binnen; weer helemaal in to you door je hyves foto Das een mooie opsteker!

@ CL: thnx, ik ben iedere dag nog doorgekomen, dus moet lukken he... Hoe gaat het nu met jou?

@ HVJ: dat zijn ook prehistorische taferelen: wel grappig, en spannend natuurlijk!

@ Toy: same advice: boom voor boom, hang lekker de struisvogel uit en alles komt goed! Iedereen hier duimt voor je, dat móet wel goed komen!

Hier relatief rustige dagen, qua gevoel. Ik doe niet veel op dat gebied, ben juist veel bezig. Gisteren heel de dag geshopt (wel kleding maatjes kleiner, dus mijn 2009 is alsnóg geslaagd!) en avond ook ingevuld, vandaag al gaan hardlopen (geen enkele PSV tegen gekomen; hoe doe jij dat toch ninah) en straks naar mijn familie. De nacht komen we vast ook door, en dan starten we (fris en fruitig?) aan een totaal nieuw jaar!
goeiemorgen allemaal ,

@toy:zo jij ben lekker direct geweest hihi,lekker hoor geilsetje aan en (in je chanel5?) naar date en gas uit en jij gas geven!

duim voor je in het nieuwejaar met zh enzo

@ninah:god wel heerlijk zo'n mail , zeker als je weet dat het geen mailer is,maar nu beetje achtbaangevoelens die door je lijf gieren zeker ??

sucses en sterkte verliefde dame!

@stew: als je geen zin heb in die sv,afwijzen die handel,je tong is scherp genoeg je kan het!

@jeroen:werkse,je werkt niet alleen, ik werk vanav/vanacht met je mee .

@hvjz:leuk je weer te lezen .

geniet van je minnares en relex dat het thuis met nmr1 bespreekbaar is.

@bkstr: hoop dat 2010 mooi jaar ook voor jouw gaat worden wat betrefd je relatie met nmr1,sc,familiegedoe,hoop dat je eruit komt .

mijn minnaar is alweer paar daagjes "stil" ,zie hem mischien straks 5 min op de zaak als die er is omdat ik wat af moet geven,maar dan zijn we niet alleen dan is nmr1 mee en zijn nmr1 is ook op de zaak,dus kijken en niet aan komen.

allemaal fijne jaarwisseling en een goed,leuk,geil 2010,en dat het mag gaan brengen wat je er van wil verwachten.

ik zit 5 nachten ondergedoken op mijn werk .
Aan diegene die maar blijft lullen tegen mensen buiten het forum over wat ik hier tik en uit privacy overweging weer verwijder.

Jij wint.

Tot ziens allemaal, geniet van het leven.
Weet je niet wie het is Schaap? Anders overweeg ik een massale stalkaktie. Ook ik heb last van een stalkster nl.

@ Angel, ik heb een scherpe tong maar zeker ook gevoel. ik probeer mensen te behandelen zoals ik xzelf graag behandelt wil worden. Werkze, en ik hoop dat je je sv nog even kunt zoenen in het oudejaar.

@ Bkstr, geniet lekker van de rust!
Stew het doet er niet meer toe.
Kom op Schaap, je laat je toch niet wegjagen door een domme doos? Of je staat er boven ,of je onderneemt aktie...en ik ben voor het laatste
Stew, ik ben door het gelul iets kwijtgeraakt wat me dierbaar is.

En ik verlaag me niet tot dat niveau.
Zo is dat, laat je niet ondersneeuwen Sgaapie! En je laten wegjagen? Kom nou!
Nou ja, ik was dus aan het bijlezen. Echt haast niet te doen in deze periode. Ik heb heel veel moeten werken in deze "feest"maand. Volgende week is alles gelukkig weer normaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven