minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Ik hou het niet meer bij, hoor. Interessante discussie, ga er niet meer over uitwijden, is geweest.

(verder lees ik alleen mee, ik heb heel weinig te melden, date wise...)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:haddock schreef op 11 januari 2010 @ 10:40:

@ stew, ach die functies hier. Zonder die functies lukt het ook wel!

en je maakt me nieuwsgierig...

Nee, zonder die functies lukt dat echt niet!

Ben ik dan de enige die januari zo leuk vind? Ik heb trouwens ook zin in de maanden daarna hoor.....
Hmmm, als ik mag kiezen, doe mij dan nu maar heel snel februari, dan ga ik weer op reis (Oh ja, niet geheel onbelangrijk, dan is Speedo weer in den lande.....)
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 11-01-2010 10:51
Reden: Hoe kon ik Speedo nou vergeten??
% gewijzigd
Toch wel erg benieuwd wat er allemaal in die januari maand gebeurd bij Stew. Je hebt het weer voor elkaar hoor..........ben officieel nieuwsgierig;)
Careca, zie elders.
Ik ben niet blont hoor maar modieus chocoladebruin.

Hang jij tijdens dat feestje de slingers op?
@ Marjo, ik wil ze wel aanreiken maar ik wil dat jij ze ophangt
Oke, ik ben erg goed in versieren
Ik begrijp dat er iemand op zoek is naar bepaalde diensten waar ik in de loop van de tijd wel een handigheid in heb gekregen?

Ik draai m'n hand niet om voor een versierpoging meer of minder.......;)
Careca toch! Pffff, nu krijg ik nog meer zin.
Car, ben jij zo handig in het repareren van wasmachines dan?

Oh, ging het daar niet over......?
Goedemorgen,

Toch nog even mosterd wat over de discussie, als groentje van dit forum :-)

Naar aanleiding van Haddock's vraag..Nee, zou niet alleen de seks missen.Heb me vaak genoeg afgevraagd of ik niet verliefd was. Inmiddels snap ik het iets beter. Ben niet verliefd op hem, maar wel gek op het gevoel wat hij me geeft, hoe ik me voel na zo'n date .

Ik denk niet dat er per definitie sprake is van liefde dus, als je niet alleen de seks mist als het stopt. Ik zou de aandacht missen, de spanning, maar niet de liefde.Want die is er niet.

Ik denk dat ik ook 'bof' met een sv die zo duidelijk NIET verliefd is of andere gevoelens heeft.Vond dat in het begin vervelend, maar nu ga ik er steeds meer de voordelen van inzien. Ik zou toch "carried away" kunnen raken mocht mn sv zeggen gevoelens te hebben. Ben een dromer..Onze sexrelatie komt ook niet voort uit een andere klik, vriendschappelijk of whatsoever. Hij is niet de eerste die in me opkomt als iemand me zou vragen naar een collega met wie ik goed kan praten zeg maar. Nu we elkaar vaker spreken merk ik overigens wel dat we meer te bespreken hebben dan ik had gedacht.

@Bloem, kan me goed vinden in wat je zegt.. Interesse in elkaar tonen, toch niet zomaar met 1e de beste in bed duiken, maar niet perse liefde hoeven te voelen...

En wat je zegt over jonge leeftijd.. Tsja, dat is ook iets waar ik veel over nadenk. Ik ben idd nog een leven aan het opbouwen, wil kinderen, een huis kopen etc.. En dat maakt het 'hebben van een sv' misschien anders dan als je al 15 jr samenbent n een gezin hebt. IZou misschien zelfs wel willen dat het een openere relatie kon zijn, alleen weet dat het niet kan (en nee, dat heb ik nooit letterlijk gevraagd, maar ken hem goed, zijn normen en waarden liggen heel anders dan die van mij. msschien slap of dom, maar ik wil ook geen slapende honden wakker maken.)

Jullie hebben gelijk wat betreft een band opbouwen, een relatie verdiepen..maar ik merk ook dat een sv mij daarbij niet in de weg zit. In het begin was ik juist daarvoor bang, dat mn relatie stil kwam te staan, maar dat is niet zo. Mijn relatie is juist het laatste half jaarveel hechter en liefdevoller geworden. Ik kies bewuster voor hem en dit leven. Er zijn geen kinderen of huis die ons samenhouden.Daarmee neem ik een groter risico maar het betekent (bij mij in ieder geval) ook dat ik puur uit liefde bij hem blijf.

@Marjo, klinkt als een heerlijk weekend! Hoe is de situatie thuis nu?
haha, wat een lap tekst. Niet verplicht te lezen dus
@crea: denk dat dat idd een heel verschil maakt. Of je sv heel duidelijk geen gevoelens voor je heeft. dat had ik nl ook met sv. maakt afstand toch beetje makkelijker denk ik
Sc zei in het begin ook dat hij absoluut geen verliefde gevoelens voor me had. En dat was "veilig".

Dat was in het begin en nu is alles anders.

Wij beiden hebben bij tijd en wijle last van vlinders, meer gevoelens.
Ik kom ook nog even als spuit 11 binnen, maar wanneer weet je dan eigenlijk precies wanneer je verliefd bent? Hoe voelt dat dan? Ik moet toegeven dat ik nu heel veel aan Speedo denk, nu hij er niet is, en dat ik hem best wel mis, de momenten die we samen hebben mis. Maar als ik dan ga doordenken (hahaha, da's my middle name), dan krijg ik er helemaal de kriebels van als ik me bedenk dat hij dan mijn vriend ofzo zou worden, en hier dus iedere dag zou zijn, en me zou vertellen hoe kut zijn dag was op het werk, of dat zijn moeder wil dat we langskomen ofzo....

(ok, ik begrijp dat dit de discussie maar zijdelings raakt, maar ik heb het nu al ingetypt).
Goedemorgen,

Discussie heeft gisteren een interessante wending genomen maar zal er niet op terugkomen, mosterd enzo grinnik, en er is al veel overgezegd.

@MdR, ik ben nog wel benieuwd waarom jij denkt dat een open relatie niet kan werken. Nu werkt je relatie toch ook, ook al sv jij er naast ? Je houdt nog steeds van nmr1 en kan de gevoelens voor haar en een sv blijkbaar goed scheiden. Waarom zou dat niet werken in een open relatie ? Of is jouw definitie van een open relatie anders dan die van mij?

Voor mij is een open relatie in de basis niets meer dan dat je elkaar toestemming geeft voor contacten met anderen. Hoe je dat dan vervolgens samen gaat invullen en onder welke voorwaarden is voor elk stel anders. Ik ken mensen die tot in details hun avonturen met een sv delen met hun partner, ik ken mensen waarvan beiden weten dat partner een sv heeft en er verder niet veel aan details delen en een heel scala aan andere afspraken daartussen in. Kan me wel voorstellen dat niet elke uitvoering bij elk stel goed werkt.

@crea, bedankt voor je reactie. Ik snap je wel, maar ook weer niet :-).. het klinkt ws heel dubbel en niet geheel logisch maar ik vind persoonlijk dat het verraad naar nmr1 groter is als je sv't en tegelijkertijd life-time-events gaat ondernemen met nmr1. Ik kijk dan ook naar mezelf: als nmr1 de afgelopen jaren een sv zou hebben gehad, zou het heftig zijn geweest. Maar zou hij het hebben gedaan op momenten van samenwonen/trouwen/zwanger worden/kinderen krijgen, dan zou ik (denk ik) me te verraden hebben gevoeld. Ja ik weet, het klinkt absoluut niet logisch maar das dan weer mijn gevoel.

Verder, ik weet niet of ik mijn straatje aan het schoonvegen ben. In de ogen van sommigen wel, en misschien hebben ze gelijk. Maar tot nu toe heb ik geen last van schuldgevoel, twijfels of ongemakkelijke verjaardagen. Kan er niks anders van maken dan die constatering. Misschien ontstaat schuldgevoel juist als er de liefde om de hoek komt kijken ?
MissT

Ja, ik lach wel maar weet zelf ook nog steeds niet het verschil tussen lust en verliefd zijn. Wat liefde is weet ik gelukkig wel.
quote:stewardess schreef op 10 januari 2010 @ 23:57:

@ Angel, als er een discussie is betekent het toch niet meteen dat het ongezellig is?.Een discussie wordt vaak met ruzie vergeleken en dat is toch echt niet zo. En als jij hierdoor nadenkertjes hebt, is dat mooi meegenomen.

Welterusten allemaal en morgen gezellig weer op

oh zo bedoel ik dat niet hoor stew!

ik heb het gisteravond met een glimlach zitten volgen.

denk dat ik het verkeerde icoontje erbij gezet heb ?

en een pittige discussie is altijd goed op zijn tijd!
Stew! Leg ik hier mijn diepste zieleroerselen bloot, lach jij me uit!
:-)

@Bloem, snap dat je dat 'verraad' groter vindt, gezin van sc is komende jaren groeiende en ook al is het voor een zwangere vrouw anders dan voor een man... vind het wel raar dat het voor hem blijkbaar niet uitmaakt.
quote:stewardess schreef op 11 januari 2010 @ 11:51:

MissT

Ja, ik lach wel maar weet zelf ook nog steeds niet het verschil tussen lust en verliefd zijn. Wat liefde is weet ik gelukkig wel.

Ik heb dan last van de bekende kriebels in de buik, zenuwachtigheid als ik hem zie (zelfs online), tig keer zn hyves bekijken, hem steeds vaker willen zien en meer over hem willen weten enz .....

Maar nog steeds niet het gevoel dat ik met hem verder wil (idem Miss T).

Gewoon gevoelens eigenlijk die ik al heel lang niet meer had.
Ok, goed, goed, Ninah, in feite vallen mijn gevoelens dus ook in die categorie die jij omschrijft.... Ben ik dan verliefd? Nee toch? Ik noem het toch nog steeds verlust! Verliefd is toch ook dat je eigenlijk heel graag verder met iemand zou willen? (Of ik ben gewoon nog nooit verliefd geweest, dat kan ook).

En Stew, ben dan toch wel benieuwd naar jouw definitie van liefd, dus kom maar op!
@ Ninah, dat kan dan toch ook gruwelijke gruizigheid zijn? Ik denk dat als je met iemand verder wilt er sprake van liefde is. Ik heb het nu puur over het verschil tussen verliefd zijn en lust.
quote:stewardess schreef op 11 januari 2010 @ 09:53:

Als je een relatie(gezin) hebt ben je zeker wel verantwoordelijk voor het geluk (welzijn) van je partner/kinderen. Als je daarin puur voor je eigen geluk gaat door bv vreemd te gaan, vind ik dat je een egoistisch mens bent. Gelukkig zijn zit in jezelf, dat is een hele andere stelling.

Had ik al verteld dat ik zin heb in 2010? En vooral in januari

Kennelijk is de strekking van mijn post niet duidelijk genoeg voor sommige mensen.

Mijn verantwoordelijkheid naar mijn gezin en partner ontken ik niet, dat neem ik zelfs ook met alle plezier op me en doe er alles voor om het hele gezin zo blij en gelukkig mogelijk te houden.

De hoogste verantwoordelijke voor je eigen geluk en welbevinden ben je nog altijd zelf!

En dan bedoel ik duidelijk niet het egotische geluk van ikke, ikke, ikke de rest kan stikken......maar juist het geluk van dingen kunnen delen, mensen kunnen helpen met heel veel respect en mededogen.
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven