Minnaar
donderdag 30 oktober 2008 om 15:11
donderdag 30 oktober 2008 om 16:20
ja, dat is ook zo, engel, het ligt natuurlijk ook wel iets genuanceerder, maar ik ben bij mij sv echt niet op zoek naar de diepgaande filosofie van het leven of de politieke situatie in zuid-afrika, zeg maar. Maar ja, je hebt gelijk, vind het wel prettig tussen de bedrijven door iets te melden te hebben...
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
donderdag 30 oktober 2008 om 18:55
donderdag 30 oktober 2008 om 23:24
quote:datmeenjeniet schreef op 30 oktober 2008 @ 18:55:
ik doe het net andersom als jullie allemaal.
ik zorg er gewoon voor dat die problemen om een plekkie te moeten hebben om sv te ontmoeten er niet zijn.
dus ik heb gewoon een hotel gekocht en toen pas een sv.
probleem opgelost.
soms is een oplossing zo simpel
En zo is het helemaal ...
Gewoon een gans hotel ....
ik doe het net andersom als jullie allemaal.
ik zorg er gewoon voor dat die problemen om een plekkie te moeten hebben om sv te ontmoeten er niet zijn.
dus ik heb gewoon een hotel gekocht en toen pas een sv.
probleem opgelost.
soms is een oplossing zo simpel
En zo is het helemaal ...
Gewoon een gans hotel ....
vrijdag 31 oktober 2008 om 21:37
Mij kost mijn SV me vele sms-jes, km's tijd en toch ook wel een slapeloze nacht hier en daar. Maar het levert natuurlijk ook vele hoogtepunten op.
Ik heb SV een beetje opgevoed, hoop ik. Na het cammen van vorige week heb ik hem nog maar eens op een geile wijze uitgelegd dat ik het echt erg leuk/geil vind als hij zo af en toe eens laat weten dat hij aan me denkt en dat ik het ook leuk/geil vind als hij naderhand nog even liet merken dat hij het leuk vind wat we doen. Niet direct ná de sexuele handelingen, maar een paar dagen later. Dat heeft hij toch wel opgenomen. Hij laat in ieder geval merken dat hij aan me denkt.
Lekker die kriebels!
Ik heb SV een beetje opgevoed, hoop ik. Na het cammen van vorige week heb ik hem nog maar eens op een geile wijze uitgelegd dat ik het echt erg leuk/geil vind als hij zo af en toe eens laat weten dat hij aan me denkt en dat ik het ook leuk/geil vind als hij naderhand nog even liet merken dat hij het leuk vind wat we doen. Niet direct ná de sexuele handelingen, maar een paar dagen later. Dat heeft hij toch wel opgenomen. Hij laat in ieder geval merken dat hij aan me denkt.
Lekker die kriebels!
vrijdag 31 oktober 2008 om 22:19
zaterdag 1 november 2008 om 12:22
Geheim, hoe bedoel je dat precies? Ben daar gewoon benieuwd naar. Ik heb nu namelijk een raar gevoel, in de zin van dat ik me in je woorden denk te herkennen, maar als ik ze dan nog eens lees weer helemaal niet. Bedoel je in de zin van dat het door de dingen die hij zegt lijkt dat er meer is dan alleen maar sv-schap (om het zo maar eens te zeggen...)?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zaterdag 1 november 2008 om 12:31
Hahaha, ik moet bekennen dat ik zo'n 10 minuten geleden mijn eigen woorden zat na te lezen en me afvroeg wat ik nou precies bedoelde.
Voorbeeldje dan. Mijn sv zegt wel eens tegen me dat het voor hem alleen maar seks is. Die opmerking heeft bij mij de neiging mijn ene oor in en het andere oor uit te gaan.
Hij noemt me ook "his girl" en hij zegt dat wij jaren bij elkaar zullen zijn. Die opmerkingen blijven bij mij veel langer hangen.
Op het moment dat hij een tijdje geen contact opneemt, dan ben ik teleurgesteld. Ik ben tenslotte toch "his girl"?
Geen haar op mijn hoofd die op dat moment denkt: "Nou ja, het is alleen maar seks, hij zal wel even niet zo'n behoefte hebben".
Ik hoop dat ik nu iets minder vaag ben...
Voorbeeldje dan. Mijn sv zegt wel eens tegen me dat het voor hem alleen maar seks is. Die opmerking heeft bij mij de neiging mijn ene oor in en het andere oor uit te gaan.
Hij noemt me ook "his girl" en hij zegt dat wij jaren bij elkaar zullen zijn. Die opmerkingen blijven bij mij veel langer hangen.
Op het moment dat hij een tijdje geen contact opneemt, dan ben ik teleurgesteld. Ik ben tenslotte toch "his girl"?
Geen haar op mijn hoofd die op dat moment denkt: "Nou ja, het is alleen maar seks, hij zal wel even niet zo'n behoefte hebben".
Ik hoop dat ik nu iets minder vaag ben...