Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
jullie vrouwen kunnen allemaal zo ongelooflijk zeuren om aandacht.

Leer in de eerste plaats eens te accepteren dat jullie iets zijn voor de man dat hij deelt met al zijn andere hobby's.

ik denk zelfs dat bij veel mannen zijn auto op de eerste plaats komt, en hij daarna gaat voetballen, bierdrinken met zijn vrienden en dan als hij moe is denkt hij aan zijn vrouw / sv.

als je dat door hebt, dan heb je al veel gewonnen.
Sorry hoor, maar op dat soort mannen val ik niet!
Precies geheim!! Het ligt aan je bui (en hormonen) hoe het valt die dag. We hebben allebei een relatie, zien elkaar niet veel maar hebben wel dagelijks contact. Het contact werd het laatste half jaar heel intens en dat kweekte bij mij verwachtingen; als ik eens een dag niets hoorde flipte ik! Dat ging hem benauwen, dus nu zijn we zogezegd weer luchtig aan het doen, niks moet, maar wel iedere dag een teken van leven.

Maar ik wil nog een teken en nog een teken. Is voor mij dan een teken dat hij aan me denkt.

Hoe is jouw situatie geheim?

En ja Datmeenjeniet. Zo is het ook. Het is eerst zijn eigen vrouw, dan vrienden en familie, hierna zijn werk en dan kom ik een keer. Logisch, maar bij mij werkt het helaas niet zo.

Ik wil er ook zo mee om kunnen gaan!! Ik wil ook een vent zijn!
Ik ben van karakter een vent (maar dan wel geboren in een vrouwenlichaam).

En je zou eens moeten weten hoe weinig mannen daar mee om kunnen gaan ...
Ik ben getrouwd, hij is single. Ik heb het idee dat hij alleen contact opneemt met me als hij geil is. Ik denk dat hij absoluut geen behoefte heeft om wat "quality time" met me door te brengen. Als we seks hebben gehad dan heb ik het gevoel dat ik wat hem betreft wel weer kan gaan.

In het begin was het heel anders, heel veel contact, hij kon geen genoeg van me krijgen. Ik denk dat ik het moeilijk vind om te accepteren dat hij van minnaar naar sv is gegaan. Er zit geen gevoel meer bij hem. Ik ben nu gewoon makkelijk. Ik heb de keus tussen dat accepteren of ermee stoppen.

En die keus valt elke dag anders uit.

Maar feit is dat ik mis hoe hij was toen het begon, en nog steeds meer van hem wil dan af en toe een beurt.

Dat ga ik niet krijgen, dat weet ik.
Geheim, zou het in jouw geval ook niet zo kunnen zijn dat hij bewust afstand van je neemt omdat je gebonden bent?
hee, geheim, heeft hij net een nieuwe auto gekocht soms?
quote:Belgenmoppie schreef op 06 november 2008 @ 15:26:

Ik ben van karakter een vent (maar dan wel geboren in een vrouwenlichaam).

En je zou eens moeten weten hoe weinig mannen daar mee om kunnen gaan ...kom jij daar niet mee in een crisis maf belgske?
@Stew: Waarom? Dat was ik ook al toen hij me zonodig hebben moest.

@ DMJN: toevallig wel, ben heel benieuwd naar die uitleg....
quote:stewardess schreef op 06 november 2008 @ 15:31:

Geheim, zou het in jouw geval ook niet zo kunnen zijn dat hij bewust afstand van je neemt omdat je gebonden bent?Lijkt me een hele goeie opmerking; je kunt niet van hem verwachten dat hij zich gedraagt (en zich voelt) als een nr.1 terwijl hij die positie niet heeft, da's voor hem niet werkbaar.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
@ Geheim, misschien dat hij dat later inzag?
geheim, hoe kan ik weer de spijker zo op zijn voeten slaan?

huhh, ik lees dit nogeens, iets is er verkeerd
Ik denk dat dat een "tekortkoming" kan zijn ja...ik merk dat bij mezelf ook, ik ben veels te gewillig. Reageer bijna direct en als ik het eens niet doe weet hij me heel goed te raken met zijn opmerkingen, kan dan zelfs in de stress schieten.

Hij heeft de touwtjes in handen en die heb ik hem gegeven.

Er was bij ons een periode dat het initiatief van hem af kwam en dat geeft je een heel sterk gevoel en was het voor mij ook heel goed te handelen; hij was er toch wel.

Hoe lang hebben jullie contact met elkaar geheim? Zou je zonder hem kunnen? Ik vind het allemaal maar verslavend.

Belgenmoppie, jij kan dan wel wat tips geven?
oh de reacties gaan snel hier...ik reageerde op jou geheim in het eerste stuk
nou dat ben ik niet met vriend roland en stew eens.

Ik zou daar schijt aan hebben als mijn sv gebonden zou zijn.

als ik nr 1 wil zijn, dan ben ik nr 1 en mijn sv moet zich maar aanpassen. En trek me al helemaal niks van haar man aan.
@dmjn: Ja, ik denk ook niet dat mijn sv daar zo mee zit.

@OM: Ik kan op zich zonder, maar dat is letterlijk afkicken ivm de verslaving waar jij ook over schrijft. Ik heb het ook geprobeert, maar ik kom altijd zo'n zwak moment tegen, en dan bel ik hem weer. Of hij staat ineens voor mijn neus op mijn werk met zijn mooie verhalen. Heb ik ook geen weerstand tegen.

Wij zien elkaar nu een maand of 9.
OM: Dat gewillige trouwens herken ik ook wel. Ik doe veel te veel wat hij wil. Op de een of andere manier heeft hij de macht. Ik snap dat zelf niet goed. Ik ben helemaal niet zo'n meegaand typje.
quote:geheim1972 schreef op 06 november 2008 @ 15:45:

Ik ben helemaal niet zo'n meegaand typje.Nou, blijkbaar wel, bij dat type man.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:Roland1971 schreef op 06 november 2008 @ 15:48:

[...]

Nou, blijkbaar wel, bij dat type man.Tja, blijkbaar idd. Raar trekje...
Daar geef ik Roland weer helemaal gelijk in. Als ik denk aan mijn ex-sv, in die tijd deed ik ook andere dingen die normaal gesproken niet bij me passen. En ik denk dat je hem ook ruimschoots de gelegenheid geeft om de touwtjes in handen te houden.
maar er zit toch een verschil tussen meegaand en een soort van verslaving Roland?! Hoe zit het precies bij jou Roland?

Het smaakt zo lekker, maar je weet dat het niet goed is (kan zijn)

Als ik voor mezelf spreek, ik ben er gewoon teveel mee bezig en ik wil dat hij dat ook is.

het is allemaal zo dubbel! Het geeft me een werelds gevoel, maar kan me ook zo verdrietig maken
by the way; wat heerlijk om er hier over te kunnen praten
quote:OnrustigMeisje schreef op 06 november 2008 @ 15:54:

maar er zit toch een verschil tussen meegaand en een soort van verslaving Roland?! Hoe zit het precies bij jou Roland?Dat wil jij echt hélemaal niet weten...
Nou Roland, dat willen we dus wel..
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:OnrustigMeisje schreef op 06 november 2008 @ 15:54:

Als ik voor mezelf spreek, ik ben er gewoon teveel mee bezig en ik wil dat hij dat ook is.

Ik denk dat je het gevoel hier heel mooi samenvat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven