Minnaar
vrijdag 7 november 2008 om 15:29
vrijdag 7 november 2008 om 15:41
vrijdag 7 november 2008 om 15:43
quote:Q-Q schreef op 07 november 2008 @ 15:29:
En om ook maar een beetje in de discussie te blijven. Ik blijf bij mijn standpunt dat het niet handig (understatement) is om persoonlijke info op een openbaar forum neer te zetten. Daar zijn in de loop der jaren al verschillende mensen op een negatieve manier achter gekomen.Je hebt helemaal gelijk Q! Het zou ook erg fijn zijn als sommige mensen zich niet geroepen voelen dergelijke info te misbruiken.
En om ook maar een beetje in de discussie te blijven. Ik blijf bij mijn standpunt dat het niet handig (understatement) is om persoonlijke info op een openbaar forum neer te zetten. Daar zijn in de loop der jaren al verschillende mensen op een negatieve manier achter gekomen.Je hebt helemaal gelijk Q! Het zou ook erg fijn zijn als sommige mensen zich niet geroepen voelen dergelijke info te misbruiken.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
vrijdag 7 november 2008 om 15:43
vrijdag 7 november 2008 om 15:49
vrijdag 7 november 2008 om 15:51
quote:stewardess schreef op 07 november 2008 @ 15:43:
Weet je Geheim, ik noem hem ex, zelf denkt hij er anders over. Maar als je denkt dat jouw sv moeilijk is, dan is deze meneer zeker een uitdaging voor je!
Zelf denkt hij er anders over???
Als je al maanden niet met hem geslapen hebt, dan zou het kwartje wel eens moeten vallen.
Zelfs die van mij heeft niet zo'n plaat voor z'n kop...
Nu ben ik weg.
Weet je Geheim, ik noem hem ex, zelf denkt hij er anders over. Maar als je denkt dat jouw sv moeilijk is, dan is deze meneer zeker een uitdaging voor je!
Zelf denkt hij er anders over???
Als je al maanden niet met hem geslapen hebt, dan zou het kwartje wel eens moeten vallen.
Zelfs die van mij heeft niet zo'n plaat voor z'n kop...
Nu ben ik weg.
vrijdag 7 november 2008 om 16:20
Ja hoor, mag je vragen stew.
Ik heb een dame die erg enthousiast is en graag verder wil.
Je snapt het dilemma.... huidige minnares.
Vreemd maar waar, ik wil haar niet kwijt, maar als ik met deze dame verder ga, zal dat wel de realiteit zijn.
Probleem dus.......
Vreemde situatie doet zich dus voor dat ik "monogaam" ben voor mijn minnares.
Precies, ik snap mezelf ook (even) niet meer.......
Ik heb een dame die erg enthousiast is en graag verder wil.
Je snapt het dilemma.... huidige minnares.
Vreemd maar waar, ik wil haar niet kwijt, maar als ik met deze dame verder ga, zal dat wel de realiteit zijn.
Probleem dus.......
Vreemde situatie doet zich dus voor dat ik "monogaam" ben voor mijn minnares.
Precies, ik snap mezelf ook (even) niet meer.......
vrijdag 7 november 2008 om 16:38
Vraagje: ben benieuwd, is er iemand op de hoogte van je sv?
Gister weer lekkere ontmoeting gehad met sv... erg lekker... ik heb dan zo'n behoefte om dat wereldkundig te maken! Het van de daken te schreeuwen! Ben verstandig, doe ik dus niet.
Wat ik me afvraag is of jullie iemand hebben, behalve dit forum, die op de hoogte is en waaraan je het durft te vertellen zonder dat je denkt op je kop te krijgen of dat het doorverteld wordt.. goede vriendin ofzo? Zus?
Gister weer lekkere ontmoeting gehad met sv... erg lekker... ik heb dan zo'n behoefte om dat wereldkundig te maken! Het van de daken te schreeuwen! Ben verstandig, doe ik dus niet.
Wat ik me afvraag is of jullie iemand hebben, behalve dit forum, die op de hoogte is en waaraan je het durft te vertellen zonder dat je denkt op je kop te krijgen of dat het doorverteld wordt.. goede vriendin ofzo? Zus?
vrijdag 7 november 2008 om 16:45
Els, in mijn leven zijn er wel een aantal mensen die het weten. Weinig maar, hoor, want zelfs nu ik single ben (sv gebonden) ben ik heel voorzichtig in wat ik tegen wie zeg.
Tijdens mijn relatie had ik ook een sv, en toen waren er ook een paar vriendinnen op de hoogte. Vond ik wel fijn, dat ik erover kon praten met iemand (en die eventueel ook als excuus kon gebruiken ). (deze vriendin had/heeft zelf overigens ook een sv naast haar relatie, dus ze veroordeelde me niet, en nu ik met een gebonden sv ben dus ook niet!)
Heb jij iemand in je leven met wie je het kunt delen?
Tijdens mijn relatie had ik ook een sv, en toen waren er ook een paar vriendinnen op de hoogte. Vond ik wel fijn, dat ik erover kon praten met iemand (en die eventueel ook als excuus kon gebruiken ). (deze vriendin had/heeft zelf overigens ook een sv naast haar relatie, dus ze veroordeelde me niet, en nu ik met een gebonden sv ben dus ook niet!)
Heb jij iemand in je leven met wie je het kunt delen?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).