Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Da's een goeie, bedankt, even onthouden. Maar dan nog afwachten dat er geen bekende werkt.....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
@BM: Cupido in Genk: 30 euro voor 3 uur, 45 voor hele dag....

Heel wat uurtjes met vlaamse ex-sv doorgebracht

Best te bereiken vanuit Oost Brabant en Limburg

@Roland: Je weet van je bekenden toch waar ze werken? (Ik wel althans :P)
@SL : in mijn buurt "struikel" je als het ware over rendez-voushotels , Genk is bijvoorbeeld niet echt naast de deur

Valt me wel op dat het "hotel"gedoe stress veroorzaakt bij jullie ? Of zie ik dat verkeerd ?
Niet bij mij, ik snap de problemen ook niet echt. Ja, een geschikte vinden maar dan is het wel klaar.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
geen stress, wel lastig om zoiets te vinden.
Alleen bij Alexis geloof ik.

Voor mij is het altijd wat research doen via internet, beetje rondbellen, in 30 min heb ik wel wat.

En heb ik er een die bevalt, dan wordt dat m.. ook voor de toekomst (alhoewel we dan toch af en toe ook wel eens ergens anders heen gaan... verandering van spijs)
Nee, ik heb hem helaas niet meer gezien, al kreeg ik wel een bericht van hem. Ik heb er nog niet op geantwoord, nog geen gelegenheid voor geweest en ook vandaag gaat dat niet lukken vrees ik. Moet wel pakkend zijn, ik zie hem deze week weer.

Haha Geheim! Lekker zeg! Hoe gaat het verder met jou en nr1? SV brengt daar toch geen ruis in?

Hebben jullie ook dat de fantasie overuren maakt met dit mooie weer?

x!
Heel herkenbaar, Mac, gisteren op het strand,zon op je huid, heerlijk aan het fantaseren geslagen. Zucht....ik ben echt toe aan een svtje.
Hey allemaal,

Bij mij is het al een tijdje rustig en dat zal het helaas de komende weken ook nog wel blijven, jammer met dit mooie weer. Dat roept inderdaad om sex in de natuur.

Helaas dan maar.

Wat betreft het boeken van een hotelletje, ik heb het ooit al eerder geschreven, dat is echt heel simpel.

Wij gaan bijna altijd naar dezelfde en heb er inmiddels een prijsafspraak, goeie toch?

Ik boekte altijd via hotels.nl omdat dit goedkoper is dan rechtstreeks en je zonder cc kan boeken, maar de laatste keren bel ik rechtstreeks en dan hoor ik meestal:

Goedemorgen mevrouw .... (fake natuurlijk, maar wel dicht bij de waarheid) De prijs is nog gelijk aan de vorige keer en we zullen de kamer om 11.00uur voor u klaar hebben.

Het is trouwens een klein familiehotel en geen grote keten, wel zo knus en we kunnen we gewoon een hapje eten.

Ook heel grappig, als er een grote groep komt lunchen worden we meestal even gewaarschuwd.

Prettig geregeld toch?

En daarbij, als je al vreemdgaat is anoniem een hotelletje boeken toch niet zo eng meer?
Inderdaad als je vreemdgaat, is het beter een plaats te zoeken waar je absoluut anoniem kunt genieten en dan is een hotelkamer dé ideale plaats.

Ik heb een redelijk zwaar gesprek gehad met "ik blijf maar hangen" ex ... Ik ben d'r weer eens door geshaked, denk dat ik maar even op de achtergrond blijf ...
quote:stewardess schreef op 05 mei 2008 @ 10:30:

Heel herkenbaar, Mac, gisteren op het strand,zon op je huid, heerlijk aan het fantaseren geslagen. Zucht....ik ben echt toe aan een svtje.dit had ook mijn berichtje kunnen zijn.... ik zit nog steeds met mijn gedachten op hele andere plaatsen dan bij mijn werk...
Ik ga toch eens spieken bij dat Amersfoortse bos.
Als het mogelijk was ging ik met je mee.
het begint er steeds meer op te lijken dat het Amersfoortse bos de locatie gaat worden voor een forum ontmoeting...(in klein of groter verband)
Mogelijkheden kun je creeeren.

Er is alleen nogal wat bos in Amersfoort.

Zal ik toch iets meer info dienen te hebben.

Welk deel ?
Allemachtig zeg:

Landgoed den Treek.

Parkeren op de Treekerweg even voorbij restaurant Bavoort.

Linksom de blauw-gele route volgen. Na anderhalve kilometer krijg je aan je linkerhand een maisveld. Alsjeblieft Slimlief. Of was dat Gizzy?

De rest van de route is ook uitermate geschikt voor het hebben van buitensex.

En even om mijn reputatie hier te redden. Ik kwam hier 4 keer per week om mijn honden uit te laten...
Ik moet nu even lachen.

Daar heb ik ook eens een auto avontuurtje gehad.

Populair plekje dus
quote:geheim1972 schreef op 05 mei 2008 @ 15:21:Na anderhalve kilometer krijg je aan je linkerhand een maisveld.Any maïsveld will do, net zoals any zonnebloemenveld trouwens, maar die vind je hier... minder. Ik vind een bos eigenlijk niet zo geschikt: ofwel heb je er onderbegroeiing en dat ligt niet zo lekker ofwel is dat er niet en dan is het veel te open. Om maar te zwijgen van de drollen die daarin worden achtergelaten door honden (en baasjes)...
@ Geve, er zijn ook een heleboel standjes te verzinnen waarbij je niet hoeft te liggen.
quote:gizzy schreef op 05 mei 2008 @ 14:57:

het begint er steeds meer op te lijken dat het Amersfoortse bos de locatie gaat worden voor een forum ontmoeting...(in klein of groter verband) En dan allemaal ons svtje meenemen, Gizzy?
Partnerruil kun je dat niet echt noemen, hoe dan wel?
Dat kan ook, noemen we het sv-ruil!
O o, inkopper.... de bal doodleggen heet zoiets, zucht....
-
Check het artikel in de bijlage van de Volkskrant van afgelopen zaterdag over de NVSH. Mooi verhaal over speciale bijeenkomsten voor 50plussers, die met elkaar seksen.

Als goede smoes voor het daten met een sv.... ik ben naar mijn vrijwilligerswerk....

Die houden wij er hier in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven