Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
@ Maar Weetnie, blijf je ook vreemdgaan als je partner geen open relatie wil?
Sorry hoor maar ik geef niet op alles antwoord hier.

Wat een vragen weer.

En zelf nooit wat vertellen , sorry hoor maar dan moet me toch ff van mijn hart dat ik daar af en toe niet goed van word.
Dit is geen aanval, Weetnie, ik hoop alleen dat je er goed over nadenkt. En waar vertel ik niks over?
Stew oa over je eigen sexleven , is je goed recht, maar soms heb ik het idee dat je heel veel van anderen wil weten niet om te helpen maar om andere redenen. En dat je probeert om mensen in een bepaald daglicht te zetten, maar zelf laat je niks van jezelf zien, enkel reacties op anderen geef je.
Volgens mij heb ik voldoende over mezelf en mijn relatie verteld hier, misschien dat jij dat niet gelezen hebt, zou kunnen. En dat ik mensen in een bepaald daglicht probeer te zetten is jouw gevoel. Ik veroordeel niemand. Mag jij mij eens vertellen waar je dat gelezen hebt.
Ik zeg niet dat je iemand veroordeeld. En ik lees tussen de regels door dat je mensen in een bepaald daglicht zet, maar hee misschien heb ik het verkeerd tis mijn gevoel nu eenmaal en dat wilde ik ff kwijt .Sorry dat ik het in deze topic ter sprake bracht.
anoniem_67944 wijzigde dit bericht op 07-11-2008 10:57
Reden: niet helemaal duidelijk
% gewijzigd
Dat is niet erg, Weetnie. Maar ik ben echt niet zo arrogant dat ik denk dat ik mensen kan helpen als ik hier over mijn seksleven zou schrijven en wat zou ik in hemelsnaam met de informatie moeten doen die ik hier krijg? En waarom zou ik iemand in een bepaald daglicht willen zetten? Ik ben nieuwsgierig, that's all.
Hear hear! Ik kan dat bevestigen, Stew is een aagje, maar wel van de vriendelijke soort .
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Roland
@stew. Ik ben het wel met Weetnie eens. Over je vorige sv sprak je wel regelmatig hier op het forum maar wat ik de afgelopen paar maanden van je gelezen heb zou er een nieuwe potentiële sv in beeld zijn en zou je binnenkort iets spannends te melden hebben en toen bleef het stil.... Ik hoop dat ik het goed heb onthouden want je hebt teveel gepost om het allemaal terug te gaan lezen.

Tuurlijk, als je niet wilt hoef je niks te vertellen over je eigen situatie maar het maakt een forum leuker als je ook jouw 'belevenissen' deelt hier.

De pot verwijt de ketel.... zelf vertel ik ook niet uitgebreid over mijn minnaar/sv maar dat heeft er vooral mee te maken omdat sommigen van jullie hem kennen en dan kun je niet zo open zijn als dat je weleens zou willen.
hoi ik ben een man jaja ook dat nog, en ik heb een relatie al 15 jaar met mijn huidige vriendin.

maar toch ondanks dat ik happy bent met het thuisfront zoek ik af en toe een relatie ernaast.

verliefd worden? ach je kan elke dag verliefd worden denk ik.

Doordat ik er af en toe naast snoep hou ik toch nog steeds passioneel van mijn huidige vriendin.

Maar waarschijnlijk heb ik teveel passie voor 1 vrouw, en lost het zo op...niet eerlijk dat klopt...maar ik zeg van te voren alles tegen de minares.....en zegt ook dat ik er niets voor op gaat geven...meestal heeft de minares ook al een prive bestaan welke ze niet op wilt geven.

En het blijft een lust spel toch...en het is altyd leuk en spannend om erkenning te krijgen voor die kleine dingen die je mist?

de knuffels, strellen de kleine woordjes.... en ja het is de spanning die het leuker maakt....
Nou idd, Xana, de pot verwijt de ketel.....Ik heb het nergens over een nieuwe sv en al zou dat zo zijn dan is het mijn beslissing om erover te schrijven. Weetnie heeft het erover dat ik mensen in een bepaald daglicht wil zetten, daar verdedig ik me in! En als je me niet mag, so be it, maar zeg dat dan eerlijk.

Nog even een toelichting over de essentie van het verhaal; Weetnie vroeg zich af waarom BM het dan nog hypocrieter vond. Daar gaf ik antwoord op en stelde naar aanleiding daarvan een (gewetens) vraag aan Weetnie. Niet om haar in een verkeerd daglicht te zetten maar om haar daarover na te laten denken. Zelfinzicht, noemen ze zoiets. En dat heeft echt niets te maken met het feit dat ik hier niets schrijf over mijn zeer spetterende seksleven!
Xana, wie is het dan? Ben wel benieuwd of ik hem ook ken.
Hela, jij bent echt erg....nog nieuwsgieriger dan ik. En volgens mij ken jij hem ook , beter dan je denkt.
Meen je dat nou, stewardess?

Daarmee zeg jij eigenlijk dat jij hem ook kent....

Nâh, zo word ik steeds nieuwsgieriger.
Nou, laten we zeggen dat jij hem eigenlijk beter kent dan ik.
OMG echt?
Op een openbaar forum teveel over jezelf vertellen lijkt me -op zijn zachtst gezegd- niet erg handig. En of dat nou hier is of in een ander (lek) forum...niet handig, dus niet doen.
Op zich kan iets over jezelf vertellen prima, maar er lopen helaas mensen rond die het leuk vinden die informatie te misbruiken. Dat is erger dan dat een (ander) forum 'lek' zou zijn, of dat zulke mensen op andere fora nog een achterdeurtje (of twee) hebben wil natuurlijk ook nogal schelen.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Uwish, welkom hier! Excuses voor het 'gezellige' gedoe hier.
Als je niets te verbergen hebt, kun je ook niet teveel over jezelf vertellen, toch?
Of kun je als je niets te verbergen hebt juist alles over jezelf vertellen?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
PS. Wil toch wel even zeggen dat ik het met Stew eens bent, niemand is hier verplicht iets over zijn eigen (sex)leven te vertellen...
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Eens met Roland, het goeie nieuws is dat zulke mensen zich op den duur zo hopeloos belachelijk maken dat het zelfs te zielig voor woorden wordt.

En dan nu even naar Weetnie toe :

Hoedanook leuk om er te kunnen over spreken op een forum maar in het échte leven ... liever persoonlijk privé

Hiermee bedoel ik dat het fijn is dat dit forum bestaat waar minaars en sv's bespreekbaar zijn.

Anderzijds zou ik niet zo maar één van mijn kroegvriendjes luidop gaan verkondigen dat ik zo'n leuke sv heb ...

Ik wou maar zeggen dat de stap van "stiekem" vreemdgaan naar "oprecht" vreemdgaan, voor mij een tree te hoog ligt én als ik de enige ben die daar zo over denk ... dan is het leven nét nog hypocrieter dan ik dacht ...

Vanzelfsprekend bedoel ik hier NIET dat Weetnie hypocriet is !

Hypocriet vind ik mensen die zo maar gaan pretenderen dat ze met het grootste gemak en omringd door liefde en harpmuziek naar een open relatie konden overstappen, zo werkt dat helemaal niet ... denk ik zo dan maar.
quote:stewardess schreef op 07 november 2008 @ 11:46:

. Weetnie heeft het erover dat ik mensen in een bepaald daglicht wil zetten, daar verdedig ik me in!

Ik had het niet alleen over de opmerkingen die je vandaag maakte maar over je algehele postings richting mij. En waarom je dat doet? Geen idee dat zal je zelf beter weten.

Nog even een toelichting over de essentie van het verhaal; Weetnie vroeg zich af waarom BM het dan nog hypocrieter vond. Daar gaf ik antwoord op en stelde naar aanleiding daarvan een (gewetens) vraag aan Weetnie. Niet om haar in een verkeerd daglicht te zetten maar om haar daarover na te laten denken. Zelfinzicht, noemen ze zoiets. En dat heeft echt niets te maken met het feit dat ik hier niets schrijf over mijn zeer spetterende seksleven!Zelfinzicht hahaha daar heb ik jouw niet bij nodig.

En zoals ik al zei soms kun je op vragen geen antwoord geven tenminste niet hier op het forum.

En ik vraag ook niet of je schrijft over je spetterend sexleven alleen heb ik het erover dat je voor iedereen wel een antwoord heb maar zelf nooit (iig de laatste paar weken) iets zal neerschrijven over hoe het eventueel bij jou zit, moet je zelf weten maar ben dan niet verbaasd dat ik het op een gegeven moment wel goed vind met al je vragen en opmerkingen als je niks van jezelf laat zien.

En wat Xana schrijft zo herinner ik het me ook dus je zal toch iets in die richting geschreven hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven