Minnaar
donderdag 8 januari 2009 om 20:26
Nee, nog nooit. Heb er ook nog niet vaak gelegenheid voor gehad. Heb helaas nog nooit een kantoorrelatie gehad en ik heb weliswaar lang geleden in een flat gewoond, maar dat was een nogal treurige lift en bovendien was het de enige in een groot gebouw en dus zelden leeg.
Verder dan zoenen en tegen elkaar oprijen met sv in hotel ben ik nog niet gekomen.
Verder dan zoenen en tegen elkaar oprijen met sv in hotel ben ik nog niet gekomen.
donderdag 8 januari 2009 om 20:49
Geloof me, ik ken het gevoel. Bij mij is het alweer een tijdje geleden en over 2 weken ben ik pas weer aan de beurt. Niet dat dat altijd veel uit maakt. Ik heb vaak in de auto op weg naar huis van een date alweer ontzettende zin in mijn sv.
Het is trouwens niet erg druk vanavond heb ik de indruk.
@MT. Voorproeven in de lift doen we natuurlijk wel. Tenzij er een ouder toeristisch echtpaar met ons in de lift staat. Dat kom nogal eens voor op de momenten dat wij afspreken.
Het is trouwens niet erg druk vanavond heb ik de indruk.
@MT. Voorproeven in de lift doen we natuurlijk wel. Tenzij er een ouder toeristisch echtpaar met ons in de lift staat. Dat kom nogal eens voor op de momenten dat wij afspreken.
donderdag 8 januari 2009 om 21:00
donderdag 8 januari 2009 om 21:09
Dan zouden het uurkamers zijn he? Alleen v/d Valk Schiphol heeft ze volgens mij, maar ik denk dat je er bij andere hotels best naar kunt vragen. Als je dat aan de balie een beetje genant vind kun je gewoon mailen. De meeste hotels mailen snel terug. Je kunt trouwens gewoon contant betalen, maar je moet je wel legitimeren. In Belgie hebben ze geloof ik wel uurkamers, maar volgens mij zijn dat meestal wel ranzige hotelletjes. Bij van de v/d Valk krijg je een goede kamer, groot bed, douche en bad. Alles wat je nodig hebt dus voor een paar uur overheerlijke seks. Je moet natuurlijk wel je sv meebrengen hoewel het een publiek geheim is dat je bij de meeste v/d Valks zelfs terecht kunt als je die niet hebt. Dan moet je overigens wel op vrouwen vallen...
Van de site:
"Dagkamers beschikbaar vanaf 08.00 - 18.00 uur. Wij doen ons best u zo vroeg mogelijk in te checken, echter houdt u er rekening mee dat het kan voorkomen dat u even moet wachten tot de kamer beschikbaar is. Dagkamers alleen te boeken op basis van beschikbaarheid en op aanvraag. Kamerprijs is inclusief belastingen."
Reken maar op ongeveer 70 a 80 euro.
Van de site:
"Dagkamers beschikbaar vanaf 08.00 - 18.00 uur. Wij doen ons best u zo vroeg mogelijk in te checken, echter houdt u er rekening mee dat het kan voorkomen dat u even moet wachten tot de kamer beschikbaar is. Dagkamers alleen te boeken op basis van beschikbaarheid en op aanvraag. Kamerprijs is inclusief belastingen."
Reken maar op ongeveer 70 a 80 euro.
donderdag 8 januari 2009 om 21:24
Gewone kamer is meestal wat duurder bij de grote ketens en bovendien kun je dan meestal officieel pas om 14:00 terecht, hoewel daar geloof ik ook wel een mouw aan te passen valt. Onze dates zijn meestal 's ochtends omdat we op andere tijden geen tijd vrij kunnen maken.
Bij een klein familiehotelletje ben je waarschijnlijk goedkoper uit, maar daar heb je volgens mij meer kans op afkeurende blikken en gedoe van Basil Fawlty achtige types.
Bij een klein familiehotelletje ben je waarschijnlijk goedkoper uit, maar daar heb je volgens mij meer kans op afkeurende blikken en gedoe van Basil Fawlty achtige types.
donderdag 8 januari 2009 om 21:29
Basil Fawlty achtige types! Dat zou dan toch een reden zijn om juist wel daar te gaan! Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Wij spreken meestal pas later op de dag af, vandaar dat het voor ons dus net zo makkelijk is om dan een 'gewone' kamer te nemen.
DMJN, centrum Antwerpen, do tell!
Wij spreken meestal pas later op de dag af, vandaar dat het voor ons dus net zo makkelijk is om dan een 'gewone' kamer te nemen.
DMJN, centrum Antwerpen, do tell!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
donderdag 8 januari 2009 om 21:30