Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ik heb ook al geschaatst met mijn gezin vandaag, en van de week met mijn kinderen. Ik weet niet of mijn sv, sv+ en minnaar kunnen schaatsen.
sv, sv+, minnaar was bedoeld als mutiple choice
Ik rijd alleen een beetje een scheve schaats met mijn sv/sv+/minnaar.. De beschikbare tijd die we hebben besteed ik liever aan andere sporten eigenlijk
Ik weet niet te kiezen. Ik krijg persoonlijk bij het woord minnaar een beetje negatieve associatie. Dan zie ik zo'n smachtende vrouw voor me. Die alleen zit met Kerst enzo....
Hoi hoi

Ook ik heb een minnaar en hoop dat ik met jullie mee mag schrijven

groetjes
Ik heb net geleerd dat ik een sv+ heb. Vooral geschikt voor mensen met een vaste relatie die ze absoluut niet kwijt willen, minnaar een beetje naar woord vinden, maar wel gevoelens voor hun sv hebben.

Gezien je eerdere posts heb jij volgens mij ook een sv+.
Van mij wel Briggie, gezellig! Ik geloof alleen niet dat het hier op prijs wordt gesteld als je vertelt over je goede relatie. Of heb je geen relatie?
Door mij wel hoor.
Ik weet het.
Oke zo leer ik nog eens wat ahahah ik heb ook een sv+.....
@ Stew... snap helemaal wat je bedoelt. Had altijd dezelfde associatie. Toch vind ik het prettiger om het over een minnaar te hebben dan uitsluitend over een SV. SV is iemand in mijn ogen die je af en toe ziet, sex hebt en overgaat tot de orde van alledag. Maar een SV waarmee je dagelijks contact hebt, praat over allerhande dingen is ook weer zoiets geks. Minnaar is teveel eer, want buiten onze dates zien we elkaar niet, maar hoofddoel blijft sex. Maar SV klinkt weer wat goedkoop voor wat we hebben.

Maar maakt het echt veel uit wat je hebt?
Ja ik heb wel een relatie....vertel ik daar wel niks over haha
Neehoor, maakt mij niets uit. Gewoonlijk hebben mensen ook een naam
Het maakt niks uit wat je hebt, maar het is leuk te horen hoe anderen hun situatie ervaren. Daar draait dit forum volgens mij om.
Zou weleens fijn zijn om te vertellen wat je gedachtes en je gevoelens zijn..
Kom maar op, Briggie...gooi het eruit. Het is hier toch anoniem.
Ga je gang Briggie. We luisteren vol spanning.
Hahah nou ik zou effe bij het begin beginnen,

Ik heb al jaren een relatie met mijn huidige partner opzich niks over te klagen alleen dan opeens ontmoet je hem.

Hij is zo anders dan degene waarmee ik samenwoon......dat ik weet dat we nooit echt voor elkaar kunnen gaan kiezen. Het gevoel is goed maar passen niet bij elkaar. Mijn partner weet dat ik iemand heb en laten elkaar hier vrij in....

zo effe snel in het kort
Wat heeft hij dat je partner niet heeft?
Ik heb met hem zoveel passie.........
En heeft je patner ook een sv+, of zou hij dat wel willen?
Heb je met je partner vanaf het begin afgesproken dat je elkaar vrij laat? Heeft je partner wel eens iemand anders gehad?
Je ziet het. Stew en ik zijn niet echt nieuwsgierig....
Nee heeft hij niet maar zou die wel willen....nee niet vanaf het begin maar hebben er wel veel over gesproken, het is geen opwelling... nee heeft nog nooit iemand anders gehad...
Pas maar op MDR, voor je het weet wordt er gezegd dat jij mijn sv bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven