Minnaar
zondag 11 januari 2009 om 14:26
pff blijft lastig... waar ligt de grens. voordat wij voor de eerste keer sex hadden hebben we heel veel gepraat allebei over onze relaties... Nu praten we nog veel over van alles en nog wat, en ook over onze thuissituaties. Maar ik vind vooral dat ik veel naar hem aan het luisteren ben. Heb die behoefte ook niet om heel veel over mezelf te praten.
Ik kan ook geen sex hebben met iemand waar ik niets voor voel. Maar ik denk ook dat het de spanning en alles eromheen is. Zoals ik al zei ik zou nooit definitief voor hem kiezen. Hierdoor laat ik mijn gevoelens ook niet toe! Hebben jullie dit ook?
Wat me wel een beetje irriteert is dat hij altijd een negatief op mijn vriend reageert. Zou dit een soort van jaloezie zijn?? Zit hem hier een beetje het houden van/verliefd zijn??
Wat denken jullie?
Ik kan ook geen sex hebben met iemand waar ik niets voor voel. Maar ik denk ook dat het de spanning en alles eromheen is. Zoals ik al zei ik zou nooit definitief voor hem kiezen. Hierdoor laat ik mijn gevoelens ook niet toe! Hebben jullie dit ook?
Wat me wel een beetje irriteert is dat hij altijd een negatief op mijn vriend reageert. Zou dit een soort van jaloezie zijn?? Zit hem hier een beetje het houden van/verliefd zijn??
Wat denken jullie?
zondag 11 januari 2009 om 14:33
@recuerdo. Mijn minnaar en ik weten allebei dat we nooit voor elkaar zullen kiezen. Heel simpel omdat ik mijn man leuker vind dan mijn sv en hij ook beter bij mij past.
Ik vind het niet netjes van jouw sv dat hij negatief op jouw vriend reageert. Het zou kunnen zijn dat hij inderdaad verliefd op je is. Ik zou van mijn minnaar geen kwaad woord over mijn man willen horen en gelukkig doet hij dat ook niet. Hij kent hem niet eens en we praten zo min mogelijk over elkaars partners. Ik wil liever ook niks over zijn vrouw horen.
Ik vind het niet netjes van jouw sv dat hij negatief op jouw vriend reageert. Het zou kunnen zijn dat hij inderdaad verliefd op je is. Ik zou van mijn minnaar geen kwaad woord over mijn man willen horen en gelukkig doet hij dat ook niet. Hij kent hem niet eens en we praten zo min mogelijk over elkaars partners. Ik wil liever ook niks over zijn vrouw horen.
zondag 11 januari 2009 om 14:35
sv+. Dat is wel een mooie omschrijving xana. Ik heb het gevoel dat veel mensen op dit topic een sv+ hebben en er niet zoveel zijn met een pure sv.
@recuerdo: Mijn sv+ en ik zullen nooit definitief voor elkaar kiezen, maar we laten wel gevoelens toe. Daar zijn we ook gewoon open over. Het woord verliefd vermijden we niet.
Ik herken het negatief reageren op elkaar's partner helemaal niet. We hebben het niet zo vaak over elkaar's partner, maar als we het erover hebben is het nooit negatief. Ik voel ook geen enkele afkeer of jaloezie voor haar man. Ik ben juist blij dat ze een stabiele relatie heeft.
@recuerdo: Mijn sv+ en ik zullen nooit definitief voor elkaar kiezen, maar we laten wel gevoelens toe. Daar zijn we ook gewoon open over. Het woord verliefd vermijden we niet.
Ik herken het negatief reageren op elkaar's partner helemaal niet. We hebben het niet zo vaak over elkaar's partner, maar als we het erover hebben is het nooit negatief. Ik voel ook geen enkele afkeer of jaloezie voor haar man. Ik ben juist blij dat ze een stabiele relatie heeft.
zondag 11 januari 2009 om 14:40
zondag 11 januari 2009 om 14:50
zondag 11 januari 2009 om 14:51
quote:datmeenjeniet schreef op 11 januari 2009 @ 14:40:
hoe kan je nu over gevoelens praten, verliefd zijn, het over verliefdheid hebben als je zo weinig tijd voor elkaar hebt/ vrij maakt dat er alleen maar tijd is om met elkaar te neuken?
dat is dan mijn inziens weer het hebben van een sv.
alleen neukbare tijd met elkaar doorbrengen.
Ik denk dat de meesten dan weer voornamelijk praten via de mail, msn en dat soort dingen.
Dan weet je op een gegeven moment best wel veel van elkaar.
Dat, in combinatie met de seks als je elkaar ziet, kan er best voor zorgen dat je ook diepere gevoelens ontwikkelt voor je sv.
hoe kan je nu over gevoelens praten, verliefd zijn, het over verliefdheid hebben als je zo weinig tijd voor elkaar hebt/ vrij maakt dat er alleen maar tijd is om met elkaar te neuken?
dat is dan mijn inziens weer het hebben van een sv.
alleen neukbare tijd met elkaar doorbrengen.
Ik denk dat de meesten dan weer voornamelijk praten via de mail, msn en dat soort dingen.
Dan weet je op een gegeven moment best wel veel van elkaar.
Dat, in combinatie met de seks als je elkaar ziet, kan er best voor zorgen dat je ook diepere gevoelens ontwikkelt voor je sv.
zondag 11 januari 2009 om 14:58
Het zal wel weer gezeur onnozel van mij zijn maar al dat contact met een sv, de hele middag op een forum er over schrijven. En jee wat is het thuis gezellig. mijn eerste man heeft me 12 jaar lang belazerd (en nee ik heb nooit iets doorgehad) maar als ik dat had geweten was ik meteen vertrokken. Die jaren heeft ie gewoon van mij gestolen.
zondag 11 januari 2009 om 15:10
Het is hier inderdaad erg gezellig, maar persoonlijk hou ik niet zo schaatsen kijken, vandaar dat ik hier zit. Zowel mijn vrouw als ik zijn sowieso vaak online, om van alles op te zoeken, te lezen, te werken of te mailen met vrienden of zo. Daarbij laten we vaak van alles aan elkaar zien (dit forum van toevallig net even niet ). Ik denk dat we 's avonds een stuk meer met elkaar praten dan het gemiddelde echtpaar dat de hele avond TV zit te kijken.
Ik zou trouwens ook niet 12 jaar van mijn leven laten stelen. Er is in die periode vast ook heel veel gebeurd waar je wel mooie herinneringen aan hebt.
Ik zou trouwens ook niet 12 jaar van mijn leven laten stelen. Er is in die periode vast ook heel veel gebeurd waar je wel mooie herinneringen aan hebt.
zondag 11 januari 2009 om 15:19
zondag 11 januari 2009 om 15:21