Minnaar
zondag 25 januari 2009 om 22:03
@MissT: Begrijp ik het goed dat hij even een wandelingetje gaat maken en dan bij jou langs gaat? Wauw, dat zou ik niet kunnen hoor. Dat bedoel ik niet veroordelend, maar ik zou niet zo kort na een bezoek aan mijn sv thuis kunnen komen en doen alsof er niets is gebeurd. Mijn sv woont best ver weg, dus dat schept ruimte in afstand en tijd.
zondag 25 januari 2009 om 22:04
Stew, we wonen niet echt bij elkaar in de buurt, dus het wordt een nookie run voor mij.
Kan er niet teveel over zeggen, ivm herkenbaarheid
Maar hij gaat iig niet de hond uitlaten....
En wat betreft dat trio, ik vond het ook erg spannend. Ben nu eigenlijk heel benieuwd naar een trio mvv. Iemand daar ervaring mee?
Kan er niet teveel over zeggen, ivm herkenbaarheid
Maar hij gaat iig niet de hond uitlaten....
En wat betreft dat trio, ik vond het ook erg spannend. Ben nu eigenlijk heel benieuwd naar een trio mvv. Iemand daar ervaring mee?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zondag 25 januari 2009 om 22:05
Ik weet niet precies wat ik van trio's vind. Het klinkt wel spannend en zo, maar het lijkt me zo lastig concentreren. Ik zal er eens over nadenken wat ik er eigenlijk van vind. Dan laat ik je dat wel weten.
Ik zou ook niet weten met wie ik een trio zou kunnen hebben. Ik heb een nr1 en een sv, maar die combinatie lijkt me om een aantal redenen niet zo'n succes.
Behoefte aan 2e sv heb ik helemaal niet. Misschien als mijn sv bij onze volgende date haar super lekkere beste vriendin (als ze die heeft tenminste) mee neemt.... Ik ben er nog niet helemaal uit.
Ik zou ook niet weten met wie ik een trio zou kunnen hebben. Ik heb een nr1 en een sv, maar die combinatie lijkt me om een aantal redenen niet zo'n succes.
Behoefte aan 2e sv heb ik helemaal niet. Misschien als mijn sv bij onze volgende date haar super lekkere beste vriendin (als ze die heeft tenminste) mee neemt.... Ik ben er nog niet helemaal uit.
zondag 25 januari 2009 om 22:08
Haha, ga jij er maar eens over nadenken, dan horen we morgenochtend in het daglicht het antwoord wel
Enne, zoals gezegd, hij woont dus niet echt in de buurt. Hoe hij dat thuis verder regelt enzo, zal mij een zorg zijn, dat is zijn verantwoordelijkheid, dus daar bemoei ik me niet mee. Vraag er ook verder niet naar, dat staat buiten mij en hem.
heb jij het daar met je minnares wel over?
Enne, zoals gezegd, hij woont dus niet echt in de buurt. Hoe hij dat thuis verder regelt enzo, zal mij een zorg zijn, dat is zijn verantwoordelijkheid, dus daar bemoei ik me niet mee. Vraag er ook verder niet naar, dat staat buiten mij en hem.
heb jij het daar met je minnares wel over?
zondag 25 januari 2009 om 22:18
We hebben het er wel een beetje over, maar niet uitgebreid. We verkeren allebei in dezelfde omstandigheden. We hebben beide een langdurige partner die we graag willen houden. We weten wel redelijk wat van elkaar: waar we ongeveer wonen, wat voor partner we hebben, wat voor kinderen, wat voor werk, vakanties etc.
zondag 25 januari 2009 om 22:22
MDR, dat soort dingen weet ik ook wel van mijn sv, hoor, wat betreft werk (we doen het op zijn kantoor!), en kinderen enzo. Maar ik wil niet weten wat hij allemaal met zijn vrouw uitspookt, en wat hij tegen haar vertelt als hij bij mij is/geweest. Dat is bij mij in het kader van Geen vragen stellen waarop je het antwoord niet wilt weten.
zondag 25 januari 2009 om 22:29
Ik denk dat het bij ons ongeveer hetzelfde is, maar wij hebben het wel eens over wat we thuis vertellen. Maar dan meer op een "praktische" manier, als je begrijpt wat ik bedoel. Zo zouden wij ooit nog een keer een hele nacht samen doorbrengen, maar dat is haast onmogelijk te regelen. Soms hebben we het er wel eens over hoe misschien toch zou kunnen. Ik heb er persoonlijk ook geen moeite mee om te horen over haar en haar partner. Ik ben niet jaloers op hem en voel me ook niet vreselijk schuldig of zo.
zondag 25 januari 2009 om 22:31
quote:Miss thang schreef op 25 januari 2009 @ 22:04:
blablabla
even als man zijnde my two cents:
de MVV (niet de voetbalclub) trio's die ik gehad heb waren altijd met vrouwen die ook niet vies van vrouwen waren, snap je..
waar een boel mensen de mist mee ingaan dat ze (de vrouwen) jaloerse trekjes krijgen... er zit een bepaald risico in en als je je daar niet van bewust bent kan het wel es misgaan..
als jij bijv met je vaste SV en een kennis ofzo een trio doet..stel je voor dat ie haar meer aandacht geeft dan jou.. tis maar een klein voorbeeld.. de rest kan je zelf wel bedenken...
maar is wel heel spannend, dat dan weer wel!
blablabla
even als man zijnde my two cents:
de MVV (niet de voetbalclub) trio's die ik gehad heb waren altijd met vrouwen die ook niet vies van vrouwen waren, snap je..
waar een boel mensen de mist mee ingaan dat ze (de vrouwen) jaloerse trekjes krijgen... er zit een bepaald risico in en als je je daar niet van bewust bent kan het wel es misgaan..
als jij bijv met je vaste SV en een kennis ofzo een trio doet..stel je voor dat ie haar meer aandacht geeft dan jou.. tis maar een klein voorbeeld.. de rest kan je zelf wel bedenken...
maar is wel heel spannend, dat dan weer wel!
zondag 25 januari 2009 om 22:45
zondag 25 januari 2009 om 22:49
Aha, je wilt dus gewoon het middelpunt van de belangstelling zijn. Dan gaat dat trio met mijn sv en mij niet werken, want je begrijpt natuurlijk wel dat ik daarin zelf het middelpunt wil zijn...
Ik ga slapen. Sweet dreams voor straks over je trio. Ik hou het in mijn dromen denk ik voorlopig even alleen op mijn sv en onze date voor volgende week.
Ik ga slapen. Sweet dreams voor straks over je trio. Ik hou het in mijn dromen denk ik voorlopig even alleen op mijn sv en onze date voor volgende week.
zondag 25 januari 2009 om 22:50
Buster, dat is dus ook het ding met die mvv, maar we hebben afgesproken dat ik de vrouw erbij zoek, en het dus ook met die vrouw ga doen.
Hahaha, Stew, in de praktijk kan het nog weleens tegenvallen bij mmv, heb je als enige v vaak nog een hoop werk, als je begrijpt wat ik bedoel.....
Hahaha, Stew, in de praktijk kan het nog weleens tegenvallen bij mmv, heb je als enige v vaak nog een hoop werk, als je begrijpt wat ik bedoel.....
zondag 25 januari 2009 om 22:51
Jongens, 15 pagina's sinds ik hier voor het laatst was....
Ik heb niet alles gelezen hoor.
Hier is het druk. Ik ben meer uren gaan werken, en met alles dat geregeld moet worden, en man die slaapproblemen heeft, en dus ook 's nachts op mijn lip zit, kom ik eigenlijk helemaal niet meer toe aan forummen.
Even een kort update-je:
Ik begin het nieuwe vriendje steeds leuker te vinden. Ik heb hem wel gezegd dat het wat mij betreft heel rustig aan moet, en hij zegt dat hij daar geen problemen mee heeft. Ondertussen krijg ik wel veel smsjes met boodschappen als: "Ik kan niet ophouden met aan je te denken". Dat is mooi, want dat geldt voor mij ook.
Vanmiddag ga ik een uurtje naar hem toe. Ik voorspel stomende seks.... Ik kan niet wachten tot ik meer tijd heb voor deze man.
Zijn creativiteit met een ijsklontje ligt me nog vers in het geheugen.
SV1 kwam vorige week ineens langs op mijn werk. Ik wist niet wat ik meemaakte. We waren zeeeeer beleefd tegen elkaar. Hij kwam volgens mij langs omdat hij een gunst van me nodig had, maar ik heb de hints daartoe per ongeluk niet opgemerkt. Exit sv1, ik heb hem daarna niet meer gezien.
Voor iedereen die nog op een mail zit te wachten; sorry, ik doe echt mijn best, ik probeer niemand te dumpen, maar ik moet nu ook weer rennen. Tot later.
Ik heb niet alles gelezen hoor.
Hier is het druk. Ik ben meer uren gaan werken, en met alles dat geregeld moet worden, en man die slaapproblemen heeft, en dus ook 's nachts op mijn lip zit, kom ik eigenlijk helemaal niet meer toe aan forummen.
Even een kort update-je:
Ik begin het nieuwe vriendje steeds leuker te vinden. Ik heb hem wel gezegd dat het wat mij betreft heel rustig aan moet, en hij zegt dat hij daar geen problemen mee heeft. Ondertussen krijg ik wel veel smsjes met boodschappen als: "Ik kan niet ophouden met aan je te denken". Dat is mooi, want dat geldt voor mij ook.
Vanmiddag ga ik een uurtje naar hem toe. Ik voorspel stomende seks.... Ik kan niet wachten tot ik meer tijd heb voor deze man.
Zijn creativiteit met een ijsklontje ligt me nog vers in het geheugen.
SV1 kwam vorige week ineens langs op mijn werk. Ik wist niet wat ik meemaakte. We waren zeeeeer beleefd tegen elkaar. Hij kwam volgens mij langs omdat hij een gunst van me nodig had, maar ik heb de hints daartoe per ongeluk niet opgemerkt. Exit sv1, ik heb hem daarna niet meer gezien.
Voor iedereen die nog op een mail zit te wachten; sorry, ik doe echt mijn best, ik probeer niemand te dumpen, maar ik moet nu ook weer rennen. Tot later.