Minnaar
dinsdag 27 januari 2009 om 14:58
Ik ben toen ik thuis kwam meteen onder de douche gesprongen dus de geurtjes waren al weg!
En ik denk er ook zo over vreemdgaan is toch al fout dus dit kan er nog wel bij.
Gelukkig dat ik niet ongevoelig ben!
Heb vanavond een date staan, kon de verleiding niet weerstaan. Gaat wel een heel erg vluggertje worden maar goed, daar wil ik het wel mee doen.
stew sterkte met je spierpijn, weet hoe het voelt
En ik denk er ook zo over vreemdgaan is toch al fout dus dit kan er nog wel bij.
Gelukkig dat ik niet ongevoelig ben!
Heb vanavond een date staan, kon de verleiding niet weerstaan. Gaat wel een heel erg vluggertje worden maar goed, daar wil ik het wel mee doen.
stew sterkte met je spierpijn, weet hoe het voelt
dinsdag 27 januari 2009 om 18:13
dinsdag 27 januari 2009 om 21:25
@stew wij wonen inderdaad dicht bij elkaar. We wonen in dezelfde stad, dus dat is lekker makkelijk als je even zin hebt.
Heb net heerlijke sex gehad was vlug maar heftig! Kan ik er weer een weekje tegenaan.
Jammer Toytje! Ga dan maar lekker op tijd naar bed kun je energie sparen voor de volgende keer! Geniet morgen maar lekker van je vrije dagje!
Geheim al wakker?
Vamylena hoe zit het met de vrouwen????
Heb net heerlijke sex gehad was vlug maar heftig! Kan ik er weer een weekje tegenaan.
Jammer Toytje! Ga dan maar lekker op tijd naar bed kun je energie sparen voor de volgende keer! Geniet morgen maar lekker van je vrije dagje!
Geheim al wakker?
Vamylena hoe zit het met de vrouwen????
dinsdag 27 januari 2009 om 22:41
dinsdag 27 januari 2009 om 23:26
Hmmmm, het was helaas maar kort, sv is naar mij gekomen (hij moest hier nog een verbouwing aan mijn huis inwijden).....
En dat heeft ie heel goed gedaan....
Hoe was het bij jou dan? Jammer dat je sv ziek was, maar wel stoer dat ie dan toch gewoon komt!
Hulde!
En dat heeft ie heel goed gedaan....
Hoe was het bij jou dan? Jammer dat je sv ziek was, maar wel stoer dat ie dan toch gewoon komt!
Hulde!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 27 januari 2009 om 23:35
dinsdag 27 januari 2009 om 23:37