Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Wauw Esdee, klinkt goeoeoeoeoed!!

Hier is de bui gezakt, ohoh wat heeft hij veel goed te maken, gnana
Inmiddels weer in je joggingpak, toy...

Troost je, ik heb vanavond ook geen spannende dingen te melden, wel ook van die lekkere flashbacks
Nee dat niet, wel aan een zak chips... (ook lekker maar toch anders)

Flashbacks even geblokt, wel zo rustig, haha
Zzzzzzzzzzowwwwwwww......dat was lekkerrrrrrrr :-D....

Wat een drama zeg ...ik zit dus duidelijk met een luxe-probleem... AH net de deur uit....direct daarna een telefoontje van Mr. Prof himself....dat het nu toch wel errug eenzijdig wordt....waarom laat ik niets van mezelf horen.....(uh....is dit de omgekeerde wereld???? "we" horen hier toch te klagen dat de sv niets van zichzelf laat horen....). "Ja ehhhhh, Mr. Prof......het zit zo....ik ben jou niets verplicht ennehhhhh ik mag en wil mezelf ook niet aan jou binden...wantehhhhh ik wil heel graag een vriendje van mezelf ennehhhhh....daar kom ik nooit aan toe als ik 24/7 ter uwer beschikking sta.....snappie??? Dus als u graag in het holst van de nacht bij mij langs wilt komen, dan mag dat.....deel ik op dat moment alles met u....maar ga in mijn "vrije tijd" nou niets van me verwachten....ik sms/telefoneer wanneer MIJ dat uitkomt capice???" Ja maar, ja maar.....je bent mijn nummer 1.... "Das heul fijn....maar dat klopt niet helemaal he...." NA mijn vrouw natuurlijk.... "Need I say more?" Huh....WAT???? Pffffffffff....vrijdag na de wedstrijd zie ik je weer lieverd... "okay tot dan" tuut tuut tuut tuut

MEN!

En dan deze....voormalig SV (en nu mijn aller-aller-aller-aller beste vriend) kondigt aan om vrijdag een bakkie te doen, nee vriendin is er niet bij, heeft andere zaken. Geen probleem, net als het logeren ook niet...ik maak wel een bedje voor hem klaar. Nou...dat was niet de bedoeling hoor....hij wil oude tijden laten herleven. En hier Miss Thang....geef ik jou een handje...dat kan ik niet.... Dus heb hem gevraagd daar HEEL goed over na te denken, had hij gedaan zegt hij en maakte het extra verleidelijk.... Maar ik ben sterk gebleven....en heb nee gezegd...wil onze vriendschap niet op het spel zetten voor een partijtje rollebollen (jammerjammerjammer), nu komt hij alleen koffie drinken, logeert bij zijn moeder....
Haha Esdee "Capice???' Ik zie (hoor) het helemaal voor me
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik hier en daar wel een "beetje" dichterlijke vrijheid heb gebruikt

(ff een teetje erbij gezet)
quote:toytje schreef op 28 januari 2009 @ 10:21:

Inmiddels is het bij Geheim al 3 dagen geleden hoor, best lang!

11 uur geleden.....
GEHEIMPJE...., meisje....you go girl!

en esdee....sjonge ....na de wedstrijd op vrijdag

ff googlen wie er spelen op vrijdagavond

er schiet me ineens een naam te binnen

gerald sibon?
esdee, wat een goed verhaal!!

Lekker zeg.

Sex na de wedstrijd, dat mag dan weer wel, toch?

Geheim! En maar klagen, en maar klagen, en ondertussen gewoon stiekem gaan n**ken.....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Ik heb hem gisteren na sluitingstijd via de achterdeur op mijn werk naar binnen gesmokkeld om me in de gang door hem te laten nemen.

Ben ik al officieel fout?

@ esdee: Je gaat lekker....
Geheim, je bent officieel helemaal fout!

Mijn zegen heb je.....
Geheim, we zijn trots op je!
quote:DaDude schreef op 28 januari 2009 @ 21:47:

Inmiddels weer in je joggingpak, toy...

Troost je, ik heb vanavond ook geen spannende dingen te melden, wel ook van die lekkere flashbacks

Vertel eens welke flashbacks.....

Don't I just love flashbacks....
gaat goed esdee, heerlijk zo'n luxepositie!

Geheim je bent inderdaad fout, maar volgens mij zijn de meeste dat hier, geniet er vooral van.

Hier een mindere update. Heb vanmorgen mijn nieuwe contract getekend voor mijn nieuwe baan. Klinkt heel gek maar ik baal echt ontzettend niet voor die baan, maar omdat ik zijn collega dan niet meer ben.... erg he! Hang toch meer aan hem dan ik dacht....
Toch gefeliciteerd Recuerdo .. (misschien kan je hem nog weleens opzoeken?)

Andere meiden: heerlijk om jullie te lezen

Hier waren we bijna betrapt .. maar wat was het weer lekker
Betrapt, mynick? Vertel!

Ik ga zo ook weer even mijn dagelijkse dosis natural high halen, zoals Vam dat zo mooi zegt...... Heb er zin in!
Waarom zijn jullie altijd zo benieuwd naar de juicy details?
Ja .. betrapt als in uhm .. betrapt ..

Ik denk dat jullie er wel wat bij kunnen bedenken
Geve, dat zijn toch de leukste details??
Draagt toch een stukje bij aan de opwinding betrapt worden...

@ miss T....geniet maar lekker van je SV....
quote:mynick schreef op 29 januari 2009 @ 16:04:

Ja .. betrapt als in uhm .. betrapt ..

Ik denk dat jullie er wel wat bij kunnen bedenken Ja kijk, je kan wel op 100.000 manieren betrapt worden. Natuurlijk kunnen wij daar wel wat bij bedenken maar daar gaat het niet om. Betrapt in de lift, de auto, kantoor, thuis, bos... Dat zijn heel andere scenario's en juist het scenery picture maakt de voorstelling compleet.

Dus: we want more! En als je heel precies vertelt hoe, wat, waar, wanneer, waarom en dergelijke wil ik er ook wel eentje tegenaan gooien.
quote:geve schreef op 29 januari 2009 @ 16:34:

[...]

Dus: we want more! En als je heel precies vertelt hoe, wat, waar, wanneer, waarom en dergelijke wil ik er ook wel eentje tegenaan gooien. No way Jose (of in dit geval Geve) .. Het enige er nog over is dat we bijna betrapt waren in mijn privésetting ... en dat het nou vooral niet de bedoeling is/was om hem voor te gaan stellen aan verdere vrienden / bekenden en of familieleden ...
Oke!
@ Recuerdo, gefeliciteerd!

@ Mynick, oei!

@ Geve, gooi jij er eens eentje tegenaan.....juicy details graag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven