Minnaar
dinsdag 10 februari 2009 om 23:30
Ok bijgelezen. Mijn ogen tollen helemaal.
Wat een gebeurtenissen en beslissingen.
Kleine update van schaap en C sv +.
MSN nog steeds hot en steamy en date zit in planning. Maar na het lezen van alle verhalen hier, ben ik toch wat voorzichtig. Te meer omdat we ook gewoon vrienden zijn en we elkaars N1 kennen.
(MDR toont heel veel overeenkomsten met mijn C sv + trouwens)
Wat een gebeurtenissen en beslissingen.
Kleine update van schaap en C sv +.
MSN nog steeds hot en steamy en date zit in planning. Maar na het lezen van alle verhalen hier, ben ik toch wat voorzichtig. Te meer omdat we ook gewoon vrienden zijn en we elkaars N1 kennen.
(MDR toont heel veel overeenkomsten met mijn C sv + trouwens)
dinsdag 10 februari 2009 om 23:34
@graaggedaan....Jij bent niet slecht. Wij zijn gewoon niet de doorsnee vrouwen die zich in de keurslijven laten stoppen die de maatschappij ons oplegt! Bij dit topic voel ik me ook helemaal thuis...
@Geheim... waar haal je het toch altijd vandaan... zo wijs ben jij... XXX ( niet lullig bedoel voor Kortjakje overigens)
@Geheim... waar haal je het toch altijd vandaan... zo wijs ben jij... XXX ( niet lullig bedoel voor Kortjakje overigens)
dinsdag 10 februari 2009 om 23:35
dinsdag 10 februari 2009 om 23:43
quote:Kortjakje schreef op 10 februari 2009 @ 23:34:
Ik denk het ook meiden...ik voel het ook... Ik wil er nog niet aan omdat je een verleden hebt van vooral veel gesprekken, een hoop lol en spanning.
Klopt, was het bij mij ook. Het begin was zo geweldig, en ik was zo verliefd op de HEM van toen, dat ik totaal niet kon accepteren dat hij die persoon niet meer was. Of misschien wel nooit geweest is, maar dat het maar een act was.
Ik wilde zo graag terug wat we in het begin hadden, dat ik daar maar om bleef vragen. Hij bleef het me ook beloven, maar ja....
En Lucky, ik ben niet zo wijs, ik ben beschadigd...
Ik denk het ook meiden...ik voel het ook... Ik wil er nog niet aan omdat je een verleden hebt van vooral veel gesprekken, een hoop lol en spanning.
Klopt, was het bij mij ook. Het begin was zo geweldig, en ik was zo verliefd op de HEM van toen, dat ik totaal niet kon accepteren dat hij die persoon niet meer was. Of misschien wel nooit geweest is, maar dat het maar een act was.
Ik wilde zo graag terug wat we in het begin hadden, dat ik daar maar om bleef vragen. Hij bleef het me ook beloven, maar ja....
En Lucky, ik ben niet zo wijs, ik ben beschadigd...
dinsdag 10 februari 2009 om 23:54
dinsdag 10 februari 2009 om 23:56
quote:Kortjakje schreef op 10 februari 2009 @ 23:48:
Maar dan nu? Nooit/niet meer reageren? Maak ik er een eind aan via een telefoongesprek? Zorg ik ervoor dat ik hem voor ben?
Ja, dat zou het beste zijn, maar ik heb het zelf 4 keer uitgemaakt, en ben ook 4 keer terug gegaan, dus mijn raad houdt hier op met nuttig zijn.
Wat Lucky al zegt; als jij er nog niet klaar voor bent, lukt het je niet hem te dumpen.
Hier heb je ook niets aan he?
Maar dan nu? Nooit/niet meer reageren? Maak ik er een eind aan via een telefoongesprek? Zorg ik ervoor dat ik hem voor ben?
Ja, dat zou het beste zijn, maar ik heb het zelf 4 keer uitgemaakt, en ben ook 4 keer terug gegaan, dus mijn raad houdt hier op met nuttig zijn.
Wat Lucky al zegt; als jij er nog niet klaar voor bent, lukt het je niet hem te dumpen.
Hier heb je ook niets aan he?
dinsdag 10 februari 2009 om 23:57
KJ de beste beslissing is een goed geïnformeerde beslissing. Dus het vragen naar meningen kan je alleen maar helpen.
Laat je gevoel even bedaren. Nu bekijk je het onder een enorme loep die het tot buitensporige proporties uitvergroot.
"Als je een probleem maar lang genoeg laat liggen lost het zich vanzelf op"
Laat je gevoel even bedaren. Nu bekijk je het onder een enorme loep die het tot buitensporige proporties uitvergroot.
"Als je een probleem maar lang genoeg laat liggen lost het zich vanzelf op"
dinsdag 10 februari 2009 om 23:59
woensdag 11 februari 2009 om 00:02
woensdag 11 februari 2009 om 00:33
quote:Kortjakje schreef op 11 februari 2009 @ 00:05:
hihi Geheim, heel herkenbaar...zijn we nou zo zwak?
En hoe is het uiteindelijk helemaal over gegaan tussen jullie?!
Schaap..je hebt gelijk..
Er moet toch een moment komen dat ik denk; basta!?!
En nu heb ik zin in een borrel!
Het is helemaal overgegaan toen ik hem vertelde dat ik wilde scheiden van mijn man.
Nooit meer iets van hem gehoord.
Hij zal wel als de dood geweest zijn dat ik ineens een relatie met hem wilde. Sv1 was single.
Sv1 is ook een vriend van mijn man, en via mijn man hoorde ik allerlei dingen die sv zei tegen mijn man die me heel duidelijk maakte dat hij niet langer aan mijn kant stond.
Ik kon zelf geen contact meer opnemen met sv, het zou niet veilig geweest zijn. Hij keerde zich tegen me.
hihi Geheim, heel herkenbaar...zijn we nou zo zwak?
En hoe is het uiteindelijk helemaal over gegaan tussen jullie?!
Schaap..je hebt gelijk..
Er moet toch een moment komen dat ik denk; basta!?!
En nu heb ik zin in een borrel!
Het is helemaal overgegaan toen ik hem vertelde dat ik wilde scheiden van mijn man.
Nooit meer iets van hem gehoord.
Hij zal wel als de dood geweest zijn dat ik ineens een relatie met hem wilde. Sv1 was single.
Sv1 is ook een vriend van mijn man, en via mijn man hoorde ik allerlei dingen die sv zei tegen mijn man die me heel duidelijk maakte dat hij niet langer aan mijn kant stond.
Ik kon zelf geen contact meer opnemen met sv, het zou niet veilig geweest zijn. Hij keerde zich tegen me.