Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
jeetje wat een scheidingsgolf hier....

Lijkt wel besmettelijk.

Dit zet toch weer aan tot denken.

Waarom heb ik in vredesnaam een nr 2...

Heb het thuis zo goed, kom niets tekort maar waarom dan toch dat verlangen naar lust en spanning en hetgene wat zo verboden is.

Voor mijn gevoel heb ik het allemaal goed op een rijtje ( denk ik nu ), ik zou nooit zonder nr 1 willen, ik betwijfel of nr 2 ooit relatiemateriaal voor me zou zijn.

Zo heb ik het nooit bekeken en wil ik het ook eigenlijk niet bekijken.

@ Ella en Wovi, sterkte met de situatie waar jullie in zitten nu..

Gefeliciteerd Gaartje met je 1 jarig jubileum ! Meelezendevivalover uiteraard ook.
Ik weet in ieder geval wel zeker dat mijn nr 2 geen relatiemateriaal voor mij is, alweer een opluchting ;)
Update van een trouwe meelezer: Zit geloof ik ook op hetzelfde bankje als JJ.

Al 2 1/2 jaar minnaarrelatie met een naaste collega. Beiden zwaar verliefd/verlust/ houden van. Ik heb inmiddels 2 jaar geleden mijn nr.1 verlaten. Minnaar wil wel maar kan ( nog ) niet.
Ik lees regelmatig wat stukjes in het minnaartopic en vraag me al een tijdje wat af. Hebben jullie minnaars vaak zelf ook een relatie en voel je je dan niet schuldig tegenover die partner? En als jullie beiden bezet zijn waar spreken jullie dan af ik zou dat nooit bij een van beide thuis durven stel dat de partner eerder thuis komt ofzo of de buren hebben het door. Ik veroordeel jullie totaal niet hoor dat even voor de duidelijkheid maar ik vroeg me dit gewoon al heel lang af.
Ik neem toch de moeite om te reageren Nikkietje. Lees het hele topic, blader terug naar andere topics en al je vragen worden beantwoord. Of dacht je echt dat we je hierop allemaal uitgebreid antwoord gaan geven?
Hotels, parkeerplaats, strand, duinen, vakantiehuis, huis van vrienden/vriendinnen. Heb je een beeld?
Haha iscan, ik moet lachen om jou antwoord maar zo is het maar net;-)

Ben zelf nog redelijk onervaren, maar iemand tips mbt een hotelovernlatenachting...hoe pak je het aan zonder "sporen" achter te laten? Thuis zal het probleem niet worden, daar red ik me wel in maar de rest? Ook minnaar is nog niet echt ervaren hierin en het lijkt ons toch wel erg spannend
Sorry iddan, autocorrectie op mobiel
@vlinder: Je kunt gewoon een kamer op je naam boeken, mij is het nooit zonder legitimatie gelukt, ik heb nog nooit een aanbieding via de post gehad er gebeurd dus niet zoveel met je gegevens, als wel dat het hotel wil weten wie er binnen is.

Als je voor een paar uurtjes wilt kun je dat gewoon aangeven bij de receptie maar mijn ervaring is dat het niet goedkoper is. Meestal zeggen ze dat je de kamer pas na 3 uur op kan, maar als je er om 10.00 uur staat en er is een onbeslapen kamer kun je er meestal gewoon op. Uitchecken via de telefoon hoef je daarna niet meer langs de receptie. Verder met een beetje zoeken, hier op het forum al veel over geschreven. Ik ging naar van der Valk, er zijn vast meerdere ketens waar je vrij anoniem in en uit kan lopen. Succes.
Ik zou dat zo vreselijk vinden om dan na een paar uur die sleutel weer in te moeten leveren ..

Hoe bedoel je eigenlijk Iddan uitchecken via telefoon . Laat je de sleutel dan op de kamer liggen ?

Er zijn ook hotels met vroegere check in tijden, bijv/d valk hoor je dat vaker.

Vorige keer had ik een nacht dus gewoon normaal uitgecheckt.
Dat maakt mij nu werkelijk niks uit. Ik moet stiekem altijd wel een beetje grinniken als ze vragen of ik een prettig verblijf heb gehad. Jazeker! Je moest eens weten

Uitchecken via de telefoon ken ik niet. Iddan, hoe gaat dat? Uitchecken door je sleutel op de hotelkamer achter te laten ken ik wel. Maar liever check ik gewoon even bij de balie uit. Vaak moet je voor eerder inchecken wel extra betalen.

Nikkietje, jawel. Ik voel me wel eens schuldig tegenover zijn partner. Ik zit wel met mijn tengels aan haar man. Maar aan de andere kant vind ik dat ook zijn verantwoordelijkheid en geniet ik van hem. Heel dubbel dus. Ik heb bij vlagen dat ik me afvraag waar ik mee bezig ben (eerdere minnaars hadden open relaties en daar speelde dit dus niet), maar meestal sluimert het ergens op de achtergrond.

Wij hebben het ook wel bij elkaar thuis gedaan. Maar ik heb toch de voorkeur voor een hotel.
Uitchecken? Welnee.. je loopt bij het weggaan gewoon langs de balie, en legt je kaartje (sleutel) neer en wegwezen.. Gewoon bij inchecken betalen..
En dan contant betalen? Ook bij de grotere hotelketens? En waarom eerder inchecken, om langer van elkaar te genietem of?Bedankt voor de reacties iig, als het zover is laat ik jullie natuurlijk weten!
Vlinder, ik plaats een beetje vraagtekens bij je vragen omdat de antwoorden erop nogal voor de hand liggen. Maar, ik ben de beroerdste niet en zal ze dus beantwoorden.

Eerder inchecken doen de meesten hier omdat velen van ons alleen maar overdag kunnen daten ivm de thuissituatie.

Je kan ook pinnen of een Credit Card gebruiken vermits je daar thuis geen vragen over krijgt (hee, wat deed jij vorige week woensdag bij hotel "het ongeslapen bedje"?), daarom dus vaak gewoon contant afrekenen. En ja, dat kan ook bij grotere ketens.
Ja bij inchecken betalen idd en uitschenken via telefoon bedoelde ik dat je meld dat je weer weg bent en de sleutel in kamer achter laten. Eerder inchecken Vlinder dat wilde ik, ik sprak meestal onder schooltijd af, vandaar.
Ach ja de vragen zijn een beetje voor de hand liggend, maar de eerste keer dat ik dit van plan was had ik ook veel vragen....en vond het heul spannend, dus ik snap het ook wel. Ps: betalen deed ik altijd contant.
Onrustig, ik ben hier absoluut niet ervaren in, vandaar de wat voor de hand liggende vragen, iig bedankt voor je antwoord:-)

En we gaan mogelijk gewoon een nacht vandaar de vraag over eerder inchecken iddan;-)
En ja...ik denk dan geld is geld of het nu contant is of niet maar ja zoals ik zeg...groentje;-)
Vlinder, alles wat op papier staat, is te traceren. Dus is het, als je echt discreet wilt zijn, het beste om alles contant te betalen. Dus je hotelrekening, het restaurant, de parkeermeter enz. Bovendien is het dan veel makkelijker om de rekening te delen.

Als je zelden contant geld op zak hebt, is het zelfs raadzaam om dat te 'sparen'. Want ineens een groot bedrag opnemen is dan ook al apart.

Datzelfde geldt voor alibi's. Als je partner wantrouwend wordt, is het echt handig om een waterdicht alibi te hebben. Vooral 's nachts blijken alibi's nog wel eens flinterdun te zijn, heb ik in mijn omgeving wel gemerkt.

pfff... als ik dit zo lees, wat ben ik dan blij met mijn open relatie.
Bedankt voor jullie reacties, het zal nog even duren maar wat vooronderzoek is nooit verkeerd;-) over de alibi snachts maak ik me niet zo druk, doe ik als partner er ook niet is snachts;-) en een goeie van dat sparen...heb idd ook zelden contant bij me
Ik had niet verwacht dit hier nog ooit te schrijven maar de breuk afgelopen week is me niet in de koude kleren gaan zitten. Iedereen kan dan nu wel zeggen dat dit de beste (en enige) keuze was maar ik voel me al 4 dagen zwaar k*t.

Mss valt het me wel zo zwaar omdat er geen ruzie was, geen onenigheid. Alleen heel veel wederzijdse liefde, respect en mooie ideeën voor de komende tijd en eventueel daarna. Waarom moest ik nu net die ene, geweldige vrouw tegen het lijf lopen waarmee ik zoveel gemeen heb.

Ik snap dat niemand iets kan met deze post maar aangezien ik het met niemand anders kan delen toch maar hier geplaatst.
Joh, Onrustig, er zwemmen meer vissen in de zee, he?
Mooie post onrustig .

Dat is het moeilijke ervan, je hebt verdriet en voelt je zo vreselijk en kunt er met niemand even over praten.

Dat het mischien de juiste keus is, mooi gezegd maar daar wordt je gevoel niet minder van ,

Dit heeft tijd nodig , voor jullie allebei .

Heel veel sterkte !
Oei, kan me de post van Noppies wel een klein beetje voorstellen aangezien jij via een andere weg deze zelfde dooddoener haar kant op hebt gegooid toen zij liefdesverdriet had.

Onrustig, ik snap dat je verdrietig bent. Er was inderdaad geen ruzie en geen "echte" aanleiding om te stoppen met deze minnaar relatie. Het is een super sterk en krachtig besluit en geeft jullie beiden de kans kritisch naar je nummer 1 relaties te kijken. Misschien komt eea over een poosje in rustiger vaarwater en kunnen jullie alsnog voor elkaar kiezen. Niet dat ik een voorstander ben van relatie hoppen maar als 2 mensen meant to be zijn dan is dat zo.

Sterkte!
@silver, thanks voor je reactie

@Roos, jij ook bedankt voor je reactie. Ik heb de Post van Nop in 1e instantie niet gelezen maar nu zie ik hem ook. Als ik mij goed herinner was mijn post toch wel een stukje uitgebreider (en daardoor ook iets genuanceerder) dan de oneliner die Nop nu plaatst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven