Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Nee hoor, O, dan laat je geheugen je toch in de steek. Jouw opmerking was net zo'n belachelijke, valse klotenopmerking als deze van mij, ik kan het me nog iets te goed herinneren.

Je verdient hem. Helemaal. Want het is niet zo'n leuke he? Als je hart huilt omdat je een geliefde verliest.

Misschien dat je de volgende keer wat meer empathie kan laten zien.
Zo. Het statement is weer gemaakt. Zullen we dingen die elders gezegd zijn daar laten?

O. Sterkte. Het lot van een minnaar, als het over is, sta je er alleen voor. Da's best zwaar. Hoe gaat het nu met je eigen relatie? Ik begrijp dat je je minnares de ruimte hebt gegeven om te bekijken hoe ze haar relatie gaat redden of afronden. Maar hoe sta je in die van jou? Werk je daar ook naar een afronding? Of is dat nu niet meer relevant nu er geen minnares meer is?
Nop, als het je goed doet dan moet je het vooral doen.

Ik weet wat ik geschreven heb en dat was meer dan die ene regel die jij je schijnbaar alleen maar kan herinneren.
Bedankt voor je reactie Sweet. Ik laat de rest van je vragen nog heel even open staan en wil er graag later op terugkomen als je het niet erg vindt.
Zo'n opmerking heeft geen nuance, O. Dit is het. Mooier kun je het niet maken, ook niet vriendelijker of zachter. Hoeveel nuancewoorden je er ook omheen breit.

Geen hand vol, maar een land vol. Talloze vissen in de zee. Het komt allemaal op hetzelfde neer.

En het is allemaal even lullig op momenten als dit.
Alle reacties Link kopieren
Is het dan nu tijd om de popcorn en de grote cola erbij te halen?
A dirty mind is a joy forever
Nop, met alle respect, maar wat ben jij gewoon een dom wijf.
quote:DolceStrega schreef op 14 oktober 2012 @ 21:39:

Is het dan nu tijd om de popcorn en de grote cola erbij te halen?Nee hoor, want de negeer knop staat weer aan
Ja hoor, de modder vliegt al in het rond....

*edit: te laat*

*editedit: nog niet te laat*
A dirty mind is a joy forever
Oh, nu gaat het schelden beginnen?

Chic hoor.

Maar O, ik ga hier niet vertellen wat ik werkelijk van jou vind. Dat is me mijn eer te na.
Pittig O, sterkte. Is het niet extra moeilijk om te weten dat V. dit ook kan lezen? En hoogstwaarschijnlijk ook doet?

Ik vond het een heel dapper besluit om haar te laten gaan, zodat ze kan werken aan haar relatie met nr 1. Maar juist door hier nu te posten, ook al zullen er veel mensen hier zijn die je begrijpen, maak je het ook voor haar misschien nog moeilijker om los te komen. Ik weet niet of jullie hadden afgesproken om geen contact te hebben, maar op deze manier heb je het (indirect) toch.
Hier een trouwe meelezer... Ook maar weer eens wat kwijt. Gewoon ter lering en vermaak.

Een fijne nr2 relatie naar de knoppen. Nr 2 had wat meer lijntjes lopen... Maar te onvoorzichtig helaas... (Gras is altijd groener?) Is hij een of andere psycho tegen t lijf gelopen die zijn vrouw ingelicht heeft. Ze dacht zo meer kans te maken (hoe wierd kun je zijn :-)) Tja nu ff klaar natuurlijk. Zucht. T kan niet anders maar ik voel me klote.

En ook een beetje boos eigenlijk. Zo onvoorzichtig! Dompie. En het zet mij ook aan het denken... Voorlopig maar pas op de plaats.

Blijf wel hier meelezen. En wie weet....
Anna, ik begreep laatst uit een post/reactie van haar dat ze hier niet meer meeleest.
@jo jij ook veel sterkte de komende tijd.
Jo, dat is balen! Wist je dat van de meerdere lijntjes? En het zegt ook wel iets over zijn inschattingsvermogen.

O, hoe vind je dat? Zou je willen dat ze het wel of niet leest? Lijkt me heel dubbel.
Dank allemaal ... Ja wist wel wat van de lijntjes maar had net geleerd (ook met wat moeite) ... Wat niet weet wat niet deert.

Het is vooral ook de machteloosheid wat me op zo'n avond als nu dwarszit. WA checken of ie online is geweest. Ik baal van mezelf.
@onrustig... Jij ook sterkte!
Jo, misschien is het handiger als je zijn telefoonnummer even verwijderd en ergens anders opslaat. Van dat WA checken kun je tureluurs worden..
Anna, ik gun haar (hoe moeilijk ook) de rust om zaken op een rijtje te zetten. Ik wil gewoon dat ze gelukkig wordt of dat nu is in haar huidige relatie, alleen, met iemand anders of met mij. Dat is wat ik haar gun en toewens.

En ja, natuurlijk heb ik zelf een bep. voorkeur maar ik kan en mag haar niet een hoek induwen met het risico dat dat eigenlijk helemaal niet is wat ze zelf wil.
@anna... Klopt ben ik al
O, ik wil niet zeggen dat je je verhaal niet kwijt mag hier, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze hier wel leest en weer met jouw gevoelens wordt geconfronteerd, die het voor haar moeilijker maken. Daarmee duw je haar via een omweg toch die hoek in. Ik zou het persoonlijk netter vinden als je jouw gevoelens, die je verder niet meer met haar kunt delen als ik het goed begrepen heb (geen contact meer toch?) ook hier niet plaatst.
quote:jo1974 schreef op 14 oktober 2012 @ 22:03:

@anna... Klopt ben ik al Dus het is al te laat om WA te verwijderen? Ik heb het ook wel eens gedaan, na een paar dagen was de drang om te gaan kijken al echt minder en na een paar weken heb ik hem gewoon weer toegevoegd, maar toen was de ergste emotionele piek er wel af.
Nou, zo'n dom wijf ben ik ook weer niet.

De 'nuance' is dat het geen vissen zijn, maar hand en land(en) en dat het 'ff kut' is.

Ik sta toch onder de negeer en zal er ook over ophouden nu, maar dan is het iig rechtgezet.
Anna, iedereen mag hier z'n gevoelens delen, dus O. ook.
En eens met Anna.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven