Minnaartopic deel 18

vrijdag 10 augustus 2012 om 11:54
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

zondag 14 oktober 2012 om 21:18
Nee hoor, O, dan laat je geheugen je toch in de steek. Jouw opmerking was net zo'n belachelijke, valse klotenopmerking als deze van mij, ik kan het me nog iets te goed herinneren.
Je verdient hem. Helemaal. Want het is niet zo'n leuke he? Als je hart huilt omdat je een geliefde verliest.
Misschien dat je de volgende keer wat meer empathie kan laten zien.
Je verdient hem. Helemaal. Want het is niet zo'n leuke he? Als je hart huilt omdat je een geliefde verliest.
Misschien dat je de volgende keer wat meer empathie kan laten zien.

zondag 14 oktober 2012 om 21:29
Zo. Het statement is weer gemaakt. Zullen we dingen die elders gezegd zijn daar laten?
O. Sterkte. Het lot van een minnaar, als het over is, sta je er alleen voor. Da's best zwaar. Hoe gaat het nu met je eigen relatie? Ik begrijp dat je je minnares de ruimte hebt gegeven om te bekijken hoe ze haar relatie gaat redden of afronden. Maar hoe sta je in die van jou? Werk je daar ook naar een afronding? Of is dat nu niet meer relevant nu er geen minnares meer is?
O. Sterkte. Het lot van een minnaar, als het over is, sta je er alleen voor. Da's best zwaar. Hoe gaat het nu met je eigen relatie? Ik begrijp dat je je minnares de ruimte hebt gegeven om te bekijken hoe ze haar relatie gaat redden of afronden. Maar hoe sta je in die van jou? Werk je daar ook naar een afronding? Of is dat nu niet meer relevant nu er geen minnares meer is?

zondag 14 oktober 2012 om 21:38
Zo'n opmerking heeft geen nuance, O. Dit is het. Mooier kun je het niet maken, ook niet vriendelijker of zachter. Hoeveel nuancewoorden je er ook omheen breit.
Geen hand vol, maar een land vol. Talloze vissen in de zee. Het komt allemaal op hetzelfde neer.
En het is allemaal even lullig op momenten als dit.
Geen hand vol, maar een land vol. Talloze vissen in de zee. Het komt allemaal op hetzelfde neer.
En het is allemaal even lullig op momenten als dit.

zondag 14 oktober 2012 om 21:42
Pittig O, sterkte. Is het niet extra moeilijk om te weten dat V. dit ook kan lezen? En hoogstwaarschijnlijk ook doet?
Ik vond het een heel dapper besluit om haar te laten gaan, zodat ze kan werken aan haar relatie met nr 1. Maar juist door hier nu te posten, ook al zullen er veel mensen hier zijn die je begrijpen, maak je het ook voor haar misschien nog moeilijker om los te komen. Ik weet niet of jullie hadden afgesproken om geen contact te hebben, maar op deze manier heb je het (indirect) toch.
Ik vond het een heel dapper besluit om haar te laten gaan, zodat ze kan werken aan haar relatie met nr 1. Maar juist door hier nu te posten, ook al zullen er veel mensen hier zijn die je begrijpen, maak je het ook voor haar misschien nog moeilijker om los te komen. Ik weet niet of jullie hadden afgesproken om geen contact te hebben, maar op deze manier heb je het (indirect) toch.
zondag 14 oktober 2012 om 21:44
Hier een trouwe meelezer... Ook maar weer eens wat kwijt. Gewoon ter lering en vermaak.
Een fijne nr2 relatie naar de knoppen. Nr 2 had wat meer lijntjes lopen... Maar te onvoorzichtig helaas... (Gras is altijd groener?) Is hij een of andere psycho tegen t lijf gelopen die zijn vrouw ingelicht heeft. Ze dacht zo meer kans te maken (hoe wierd kun je zijn
) Tja nu ff klaar natuurlijk. Zucht. T kan niet anders maar ik voel me klote.
En ook een beetje boos eigenlijk. Zo onvoorzichtig! Dompie. En het zet mij ook aan het denken... Voorlopig maar pas op de plaats.
Blijf wel hier meelezen. En wie weet....
Een fijne nr2 relatie naar de knoppen. Nr 2 had wat meer lijntjes lopen... Maar te onvoorzichtig helaas... (Gras is altijd groener?) Is hij een of andere psycho tegen t lijf gelopen die zijn vrouw ingelicht heeft. Ze dacht zo meer kans te maken (hoe wierd kun je zijn

En ook een beetje boos eigenlijk. Zo onvoorzichtig! Dompie. En het zet mij ook aan het denken... Voorlopig maar pas op de plaats.
Blijf wel hier meelezen. En wie weet....

zondag 14 oktober 2012 om 21:55

zondag 14 oktober 2012 om 22:00
Anna, ik gun haar (hoe moeilijk ook) de rust om zaken op een rijtje te zetten. Ik wil gewoon dat ze gelukkig wordt of dat nu is in haar huidige relatie, alleen, met iemand anders of met mij. Dat is wat ik haar gun en toewens.
En ja, natuurlijk heb ik zelf een bep. voorkeur maar ik kan en mag haar niet een hoek induwen met het risico dat dat eigenlijk helemaal niet is wat ze zelf wil.
En ja, natuurlijk heb ik zelf een bep. voorkeur maar ik kan en mag haar niet een hoek induwen met het risico dat dat eigenlijk helemaal niet is wat ze zelf wil.

zondag 14 oktober 2012 om 22:05
O, ik wil niet zeggen dat je je verhaal niet kwijt mag hier, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze hier wel leest en weer met jouw gevoelens wordt geconfronteerd, die het voor haar moeilijker maken. Daarmee duw je haar via een omweg toch die hoek in. Ik zou het persoonlijk netter vinden als je jouw gevoelens, die je verder niet meer met haar kunt delen als ik het goed begrepen heb (geen contact meer toch?) ook hier niet plaatst.

zondag 14 oktober 2012 om 22:06
quote:jo1974 schreef op 14 oktober 2012 @ 22:03:
@anna... Klopt ben ik al Dus het is al te laat om WA te verwijderen? Ik heb het ook wel eens gedaan, na een paar dagen was de drang om te gaan kijken al echt minder en na een paar weken heb ik hem gewoon weer toegevoegd, maar toen was de ergste emotionele piek er wel af.
@anna... Klopt ben ik al Dus het is al te laat om WA te verwijderen? Ik heb het ook wel eens gedaan, na een paar dagen was de drang om te gaan kijken al echt minder en na een paar weken heb ik hem gewoon weer toegevoegd, maar toen was de ergste emotionele piek er wel af.